לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

"לכל רחוב יש שם פרטי אשר מעיד על טיב יושביו"


 

אתמול בערב  בכוכב נולד ביצע אוהד שרגאי  את השיר "ברחוב הנשמות הטהורות" של האחים והאחיות המיתולוגי שכתב נתן כהן.

נשבע לכם שהייתה לי כזאת צמרמורת שנעמדו לי השערות בידיים.

שרגאי ,הביא ביצוע' שלפחות אתמול לא היו לו מתחרים

והוא אכן גבר בדו קרב הראש בראש על נאור אלבז  שיעוף אני מקווה היום.

 

בדו קרב הבא גבר עידן עמדי על אדר גולד למרות שזה בהחלט יכול היה להיות ההיפך ובקרב המסקרן בין דיאנה גולבי לאור גלעדי דיאנה לקחה בגדול

אבל דיאנה טעתה אתמול והטעות הזאת יכולה לעלות לה בעליה לשלבים הבאים אם היא תחזור עליה.

 

היא בחרה לשיר שיר של אפרת גוש,שיר  לא מוכר לרב הציבור ולו ביצעה אותו לא מי יודע מה  הילד היה מנצח ועולה שלב

אני מציע לה לא לבחור בשלבים האלה שירים לא מוכרים

 

כל המתחרים שהגיעו לרבע הגמר חזקים,קצת פחות ממנה אבל שיקול דעת מוטעה בבחירת שיר יכול לעלות לכל אחד בהדחה.

 

בסיכום ההצבעות הודח אור גלעדי,זה שהשופטים סימנו אולי מאמצע התוכנית שעליו לעוף ,הוכנע סוף כל סוף אתמול.

 

שלחנו 2 SMSHים

אחד לטובת אוהד שרגאי ואחד לטובת דיאנה גולבי

 

יותר מאוחר היום אנחנו  נוסעים לבית הארחה בקליה כאמור,ים המלח

עוד לא ארזנו ולא עשינו כלום,אבל אני מקווה לצאת לדרך בסביבות 16:00

לא יודע אם יש שם אינטרנט,אני מניח שלא לכן אתם ודאי מבינים שלא אוכל להגיב במשף סוף השבוע הזה

 

במוצ"ש  ה 21 לאוגוסט נחגוג לאישתי הטובה יום הולדת

אני מניח שאעלה  בשבת כשנחזור, פוסט ברכות לזוגתי הטובה ואהובה

הולך להתחיל לארוז

תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 19/8/2010 12:06  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-21/8/2010 18:36




461,788
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)