לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

חלק ראשון בו יסופר יסופר :-)


 

האמבולנס דהר מהרחבה שליד מוקד קופת חולים מכבי בחולון לכיוון בית החולים תל השומר.

רגע אחד התלוצץ איתי אחד החובשים  ובמשנהו האמבולנס החל מפלס את דרכו כשהנהג אומר לי "אני  מתכוון להשתמש בסירנה".

תשתמש אומר אני לו ,ושולח יד קדימה כמחווה שלכאורה אומרת :  תפאדל,אמבולנסך,עשה איתו מה שבא לך. מתוך כאבי הראש שלי אני אומר לעצמי,למה הוא בדיוק צריך לשאול או לדווח לי אם הוא מפעיל צופרים  ותוך 3 דקות מגיעה התשובה:

 

אישתך אומר לי העוזר של החובש  או אחד משני הצוות באמבולנס,אישתך שנוסעת אחרינו חוצה רמזורים אדומים.

נו בוודאי אומר אני לעצמי,הרי גם לה לא דיווחו שאני במצב שצריך להיות מובהל בשעה המנומנמת הזאת של שבת מחולון לתל השומר שאין בה גרגיר של פקק,

אז למה בשם שמיים להפעיל צופר ולהבהיל את אישתי? גם אני הייתי עובר רמזורים אדומים לו אני במקומה.

צלצלתי אליה מהחלק האחורי של האמבולנס והסברתי לה שהנהג סתם כזה, ניסה את צופרי האמבולנס והיא יכולה להאט,אפגוש אותה במיון,לא  אברח לה משם.

 

האמת בכלל צריכה להאמר שכשהרופאה במוקד מכבי  אמרה לנו שאנחנו צריכים להגיע למיון,היא התכוונה בכלל לבית חולים וולפסון,זו אישתי שרצתה לתל השומר ואז גם חיכינו עוד כ10 דקות עד שהפקידה במוקד תשנה את הטפסים.

וכשהם היו מוכנים ופנינו ללכת לכיון האוטו,היא שאלה,אולי אתם רוצים אמבולנס?

 

אההה..אמבולנס...פתאום עוברים  בסך מול עיניך כל סדרות הטלויזיה והסרטים בהם יש אמבולנסים

ועיניך נדלקות

קחו בחשבון שלמרות  גילי הקשיש והמתקדם טרם חוויתי נסיעה באמבולנס

ומתוך צפייה  מחודשת בER  למדתי שמי שבא באמבולנס כנסיך, לא עובר כאחד העם את פרוצדורת הטרום מיון (טוב אני יודע,זה תמיד זה שמלווה אותו ,הוא שעושה בבירוקרטיה)

 

עוד בררתי האם האמבולנס בחינם (כי אני יודע שאם מזמינים לא עלינו אמבולנס למי שהלך לעולמו , עוד טרם הסתיימו ימי השבעה כבר מקבלתהמשפחה  חשבון עבור שינוע המנוח).

 

רק שזוגתי לא הייתה בטוחה בתשובת הפקידה במוקד

ואז אמרתי לעצמי,יאללה,יעלה כמה שיעלה,נחווה נסיעה באמבולנס (ובסוף עוד  נתנו לי את כל "הצ'ופרים" .)

.

האמבולנס הגיע למיון ובדיוק כמו ב ER הורדתי ממנו בלי לקום מהאלונקה ובלי לצעוד צעד אחד על רגליי והועברתי ישירות אל מיטה לא משגעת מבחינת נוחות אל מאחורי וילון 16 במחלקה ב' בחדר המיון של בית החולים תל השומר.

 

במיטה הזאת לא ידעתי שאבלה את 12 השעות שיבואו,לא ידעתי שאחרי סרוב עיקש לבדיקות דם שרשמה לי הרופאה בקופת חולים  ,תבוא אחות שאין לה מושג מי אני ומה אני ,תיקח את היד ותיקח דם,בעיקר כי צריך

לא ידעתי שמסדר רופאים יעבור בסך מול מיטתי והכי הזויה הייתה בדיקת העיניים שעשה לי רופא עיניים תורן במחלקה חשוכה לגמרי בצד אחר של בית החולים בשלוש ומשהו בבוקר בה הבנתי שגם עניני עיניים קשורים ליתר לחץ דם.

 

ב4 בבוקר הוחלט לעלות אותי למחלקה,אנחנו ביקשנו שיעלו אותנו לפנימית ד',הפקידות התעקשו על פנימית ה'.

צריך לומר  במאמר מוסגר שבעשור האחרון אושפזנו זוגתי ואני פעמיים בתל השומר.בפנימית ד'.

 

לפני 3 שנים אושפזתי אני  במחלקה בגין דלקת ריאות ,הימים היו טרום ראש השנה

ולפני שנתיים אושפזה זוגתי באותה מחלקה   בסוף אוגוסט במחלקה הזאת.

הפקידה במיון התרצתה לשמע דבריה הנרגשים של זוגתי:-)

ובאשמורת הבוקר הראשונה הובלתי  למחלקה החשוכה  שהפציינטים בה עדיין ישנו.

 

אם הייתי יודע מה מצבי ובעיקר מה מחכה לי למחרת הייתי לוקח תרופות נגד יתר לחץ דם בעיניים  עצומות ובידיים קשורות אל מאחורי הגב כשאני משתמש בפי כדי למצוא את הכדורים.

 

המשך יבוא

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 1/9/2010 06:33  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-7/12/2010 12:25




461,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)