לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

קרה לי נס,ממש


 

אחרי כחצי שנה שלא אכלתי חומוס הלכנו היום לאכול.

 

זה לא שלא רציתי בחצי שנה האחרונה לאכול חומוס, רציתי,אבל היו לי בעיות  בבליעת האוכל.

כן כן ממש ככה.

 

בהתחלה חשבתי שאני אוכל מהר מידי,לא לועס את האוכל נכון אבל אחכ הבנתי שיש לי בעיה,חלק מהאוכל היה נתקע לי בגרון ואז יורד לאט לאט פנימה

ואני אומר לכם לפעמים זה היה די מפחיד.

 

מצאתי אומנם כל מיני שיטות "להעביר" את האוכל הלאה וכל הזמן אמרתי שבאמת  אני צריך ללכת לרופא ולספר לו על זה

וזה לא קרה,פעמיים בתקופה הזאת הייתי אצל הרופא ושכחתי לספר לו על הבעיה

 

בפעם האחרונה שאכלתי חומוס לפני כחצי שנה בערך, לא הצלחתי  לאכול את המנה

פשוט ככה ואני לא מספר סיפורים

ויתרתי אחרי 2-3 ביסים וזהו

 

כשאושפזתי בבית החולים בסוף אוגוסט נדרשתי לדווח על כל התחלואים שאני סובל מהם ואמרתי גם את הבעיה הזאת

לומר את האמת אני לא יודע עד היום אם הם התייחסו לבעיה בעיקר כי אני לא זוכר שמישהו שוחח איתי עליה

אבל כמה שבועות אחרי שהתחלתי לקחת את הכדורים שאני לוקח שמתי לב שאני אוכל בלי בעיה

אני בולע את האוכל חופשי,הוא לא נתקע לי בשום מקום בדרך ואני לא נזקק לתרגילים כדי שהאוכל יעבור.

אני לא יודע איך זה הסתדר,אולי הכדורים שאני לוקח עזרו

 

היום בפעם הראשונה הלכנו לאכול חומוס

תשמעו,זה היה פשוט תענוג,החומוס שהיה המאכל שהיה הכי קשה לי איתו, היום לא היווה בעיה

אני לא יודע מה קרה אבל בין שאר הניסים שקרו לי קרה לי גם הנס הזה,

אני קורא לו נס האוכל

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 30/9/2010 20:14  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/10/2010 07:13




461,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)