ביום ראשון בערב החג הלכנו לקנות את הפלאפון שעליו חשבנו
אני מודה שהצעד היה פזיז
אני לא מרוצה מהמכשיר.
כלומר הוא יפה ונוצץ והכל
אבל אני לא מצליח להסתדר איתו
נלחצים לי כל מיני מספרי טלפון שאני לא מתכוון להתקשר אליהם
החיפוש אחרי מספר טלפון לו אני זקוק ארוך ומייגע כרגע
והכל באנגלית
אני יודע אנגלית אבל אני לא מכיר מונחים טכנים ,אני לא רגיל לפלאפון מגע ואני לא מצליח להשתלט על המעבר ממסך למסך.
בקיצור די חרבאנה
אם הייתי מתאפק קצת,הייתי בודק איזה מכשירים תומכים בעברית אבל לא התאפקתי ו"נפלתי" על מכשיר היחיד שכולו מכוון לאנגלית.
הייתי היום במרכז שרות של סלקום
ושם לא היה עם מי לדבר כי סלקום לא מתעסקת עם מכשירי HTC מהסוג הזה
נשלחתי למעבדה בחולון,שם אמרו שתמורת 250 שקל יעבירו אותי לתמיכה מלאה בעברית
רק שבמקום שקניתי את הטלפון אמרו מראש שיש תמיכה חלקית בעברית ותמורת התמיכה החלקית הזאת שאגב עוד לא ראיתי אותה
שילמתי תוספת של 150 שקל
כשהעבירו לי את הזכרונות מהמכשיר הקודם לחדש,התיישבו על החדש 2 שמות לכל מספר פלאפון במקום אחד וכשהערתי להם על זה הם העבירו אותו ל"מעבדה" שנמצאת בחדר אחר,עשו משהו,החזירו ואמרו שזה הסתדר וכשיצאנו מהחנות ראינו שיש עדיין 2 שמות לכל מנוי.
וזו חנות שהסופרלטיבים עליה באתר זאפ עלו על גדותיהם,בגלל זה ובגלל המחיר הלכנו לשם
והנה לא דובים וקצת מאוד יער.
אני יכול לחזור לחנות הזאת ולנסות לבקש שיקחו את המכשיר בחזרה ואז אקנה מכשיר שתומך עברית
מעבר לבעיית חניה שיש שם
כתוב בתעודת האחריות שקיבלתי הם מקיפים את עצמם בכל כך הרבה השגות לגבי האפשרות להחזיר את המכשיר(אם לא פתחתם את הקופסה ואם היא שלמה ואם ואם ואם,או אז נקבל ממך תוך 14 יום את המכשיר,אבל מה לעשות שפתחתי את הקופסה? הרי המכשיר נועד כדי לתפעל אותו,ומה לעשות שאני לא מצליח לתפעל אותו לשביעות רצוני?
בסדר,אני מבין שהתרשלתי ולא חשבתי,אבל למה אני צריך לקבל עונש?
בקיצור אני בדילמה ולא כל כך יודע מה לעשות
לא בא לי להוסיף כסף
מצד שני חשבתי למכור אותו ביד 2 לבקש רק את המחיר שלו ללא התוספת שלקחו לי על הוספת עברית לכאורה ושלום על ישראל
בכל זאת הוא רק בן 3 ימים.
מה אתם אומרים?אני זקוק לעידוד דחוף כי רוחי מאוד נכאה או בקיצור אני מבואס תחת..