לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

פוסטחג


 

נו ,מרב שהפחידו אותי בכל אמצעי התקשורת עם הפקקים הצפויים,בעיקר בכביש מספר 1

כביש תל אביב ירושלים

ומכיון שסבתא נ ביקשה שנגיע ב7 בערב

החלטנו  לצאת כבר  ב17:30 מהבית

 

הגענו לסביבות בן שמן שם  יש שלט אלקטרוני שהכריז על עומס בין לטרון לשרש

וזה היה זמן מצויין לרדת מכביש מספר 1 אל 443

ההחלטה התבררה כמצויינת כי 443 היה נטול פקקים וכבר ב18:20 הגענו לירושלים

 

בכל פעם שאני מגיע לבית הכרם יש לי תחושות מוזרות

אני כבר לא גר בירושלים 31 שנה

ועדיין בכל פעם שאני מגיע גל ענק של געגוע אופף אותי

בעיקר בחגים חשובים כאלה כמו ראש השנה,

כילדים היינו הולכים לבית הכנסת ששכן בסמינר למורים ליד בית הספר בית הכרם

ואתמול אח שלי סיפר לי שבית הכנסת הזה כבר לא קיים ותחתיו יש המון בתי כנסת אחרים בבית הכרם

 

רח' החלוץ תמיד מלא במכוניות ובירידה מרח' הגיא לרח' השחר יש ריח של סתיו

וכמעט תמיד בקושי מוצאים חניה ליד הבית של אבא שלי

 

הבית שלו ושל סבתא נ קר

לא במובן של טמפרטורה,אלא בקטע של האווירה ולא משנה כמה  מי שגר בו ינסה לעשות שיהיה חמים ונעים

לי זה  לא עוזר

 

אין מה לעשות האווירה בבית הזה תמיד תיהיה מתוחה משהו

אף פעם אי אפשר לדעת בוודאות מה מותר ומה אסור לעשות

האם אפשר לפתוח את המקרר ולנשנש כמו אצל דודה ש או  צריך גם בגילינו המתקדם לבקש רשות

 

זו ההרגשה שמלווה אותי בכל פעם שאני שם ותודה לאל שיש מעט פעמים כאלה כי אני לא מרגיש שם בבית ולא יעזור שום דבר שאחרים יגידו,אלה תחושותי

 

גם האוכל שהוגש לארוחת החג איכזב

אולי יש לי ציפיות כי סבתא נ הייתה פעם בשלנית אבל מאז חלתה (והבריאה) היא כנראה ממעטת לבשל וגם לפי איך שהאוכל הוגש הבנתי שהוא הגיע מקייטרינג

היה גפילטא ,עבודת יד של סבתא נ ,היה סביר,כבר אכלתי טובים ממנו

אבל בסדר

היה נחמד לשבת עם המשפחות של האחים שלי,היה תענוג לראות איך ילדיי משתלבים בשיחות של המבוגרים

ואז בסביבות 11 בלילה   עזבנו

 

שוב עלינו על 443 ולשמחתנו הגענו בפחות משעה הבייתה ללא פקקים  בכלל

 

אני תיכף הולך לעשות את הקישואים הממולאים עליהם סיפרתי שאני עומד לעשותם ואדווח על התוצאות

 

שנה טובה לכם יקירי וחג שמח

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 29/9/2011 08:06  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/10/2011 18:36




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)