לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

אני הולך כצאן לטבח, לאיקאה


 

לא אוהב את איקאה ודומיה

אבל לפחות זו בפלמחים נסבלת יותר ממה שהייתה ההיא בנתניה 

 

ותשאלו למה אני הולך למקום הזה שאני לא אוהב?

 

נו אין ברירה,חסרים לנו פריטים שקצת קשה בלעדיהם:

אני מדבר על שולחן אוכל בפינת האוכל וכסאות נורמלים

יש לנו שולחן מתקפל ואוסף כסאות לא נוחים מדודה ש השאילה לנו בנתיים,

במטבח הקודם לא הייתה לנו פינת אוכל ולכן לא היה לנו שולחן לפינה כזאת,היה את שולחן הפלסטיק המתקפל למקרה ונחליט לארח או למקרה שיבואו אלינו לאכול

 

וגם היה לנו שולחן סלון שעבר איתנו מדירה לדירה וכבר נראה על הפנים ולא התאים לקונספט החדש (איזו מילה,קונספט עלק) של הסלון ועכשיו אנחנו נטולי שולחן בסלון ואוי לבושה שכשאנחנו רוצים לנשנש מול הטלויזיה אנחנו משתמשים בכסאות וזה נראה הכי מחנה פליטים

וזה לא מתאים כבר כי יש לנו בית עם קונספט:-)

חסרה מראה בשרותים שלנו ,חסרים כסאות בר למטבח ועוד כל מיני דברים קטנים

 

נשאר לנו כסף,לא הרבה,שחשבנו שברובו ניתן מיקדמה ונקנה אוטו כאמור

אבל אז הגיעו תשלומי בית הספר של הילדים (3 ילדים ביחד כ5000 שקל) הרשמה לצופים (אחרי הנחה) קצת מעל 1000 שקל

ועוד התיקונים והרכישות  שאנחנו חייבים

ישבנו וחשבנו מה לעשות והחלטנו שלמשל לשלם במכה אחת את תשלומי ההורים לבתי הספר+התשלום לצופים מהכסף הזה זה MUST

כי לטווח ארוך זה יקל עלינו

ואחכ עשינו רשימה של כל מה שאנחנו צריכים לקנות או לתקן או לשפר מה שעשו

והגענו בערך לסכום שהוא כל הכסף שיש לנו

 

אז עשינו רשימת  של מה קודם והגענו למסקנה שיש דברים שהם חשובים מאוד שאותם  כדאי לנו לעשות עכשיו

ויש חלק מהדברים שנדחה אותם לזמן אחר ונעשה אותם בהדרגה

 

באשר לאוטו,נשאיר סכום קטן למקדמה ונבדוק אפשרות ליותר תשלומים שבהם נוכל לעמוד

חוץ מזה עוד שנתיים משתחררת לי קרן השתלמות ואולי אז נוכל  להזרים סכום כסף גדול יחסית לאוטו אותו נרכוש בליסינג בעתיד הקרוב

 

אלה מחשבות והרהורים והיום נלך לסיבוב ראשון  באיקאה

נקווה שהמחירים לא בשמים (אחותי קנתה שולחן אוכל+6 כסאות ב8 וחצי אלף שקל ואנחנו יודעים שזה בערך המחירים  אבל אין ברירה)

דבר אחד אני יכול לומר לכם בבטחון,אין לי שום כוונה לאכול שם,הייתי שם בעוונותי לפני כמה חודשים וגם אכלנו שם במסעדה

המחירים מוגזמים,האוכל לא משו ואין שום סיבה להשאיר שם כסף

 

אני ודאי אחזור עם חוויות,חכו חכו

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 21/10/2011 06:20  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-22/10/2011 07:34




461,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)