לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

פוסטשבת


מי חשב שדווקא בחור הזה שבין סיום סוכות ואחרי החגים,יום שישי שהוא יום לכאורה רגיל

יקומו עשרות אלפי ישראלים מרבצם ויאמרו לעצמם הו,זה יום חביב לבקר באיקאה !

 

אני אומר לכם,היו יותר אנשים אתמול באיקיאה על מטר מרובע משהיו בזמנו מול המדרכה בפאב השופטים בימי חמישי בלילה

או בקטע שבין פרישמן לגורדון בין בתי הקפה כסית וקליפורניה בשנות ה60 העליזות בתל אביב המזדנגפת 

חשבתי שניהיה שם די לבד ובגלל זה הסכמתי בכזאת קלות ללכת לשם:-)

 

איפה, נהרות של אנשים הציפו את החנות,נהרות

למזלי הרע זוגתי שכחה את הסלולרי שלה בבית כך שהייתי צריך ללכת בקצב שלה כל הזמן הזה ואי אפשר היה לברוח

כי איך אמצא אותה בים האנשים שהיו שם?

 

וראינו גם דברים פרקטים

לשמחתי גיליתי ששולחן אוכל ל6-8 אנשים הוא לא יקר עד זוועה כמו שאחותי אמרה

מצאנו שולחן נחמד ב1450 שקל והיינו קונים אותו לולא הכסאות התואמים 354 שקל לכיסא לא היו במלאי

האמת שגם אם היו כסאות  במלאי הבלאגן היה כל כך גדול והתורים למוכרים היו כל כך ארוכים שהעדפנו לסייר ולרשום לעצמנו את הפריטים שמצאו חן בעיננו ולבוא שוב ביום שפוי אחר ואז לבצע את הרכישה

 

כסאות בר לא מצאנו לא כאלה לטעמנו וזה אומר שנדונתי לחרוש שוב את רח' הרצל בתל אביב אלא אם מישהו מקוראי המתחשבים והיקרים יודע איפה יש כסאות מהסוג הזה שלא עולים על 200 שקל לפריט

 

לקפיטריה שגם היא הייתה עמוסה בסועדים לא התקרבנו אפילו

הספיקה לי החווייה מהפעם הקודמת גם המחיר היה אז מופרז וגם לא האוכל מי יודע מה

 

אגב אוכל,בזמן האחרון אני שולח ידי במתכונים ואני מנסה לעשות דברים שלא עשיתי מעולם

אתמול עשיתי מנת חצילים בטחינה,משהו שדי קל לעשות אותו,לפני כמה ימים השריתי סטייק בקר ביין, אחרי שעה של השרייה תיבלתי אותו ועשיתי אותו על מחבת 3-4 דקות לכל צד

קודם טיגנתי על מחבת עגבניות ובצל ואחרי שהסטייק היה מוכן העברתי לתבנית,בה שמתי את העגבניות המטוגנות והבצל ואפיתי  בחום בינוני עם המיץ של העגבניות

 

יצא בסדר ,לא היסטרי,אולי בגלל שחתיכת הבשר לא הייתה גדולה

אבל לומדים

 

שבת וזה סוף כל סוף מסתיים היום החופש הארוך והמיותר כל כך הזה

בכל פעם שמגיע חופש כזה בני האמצעי הופך את לילותיו ליום וההיפך ואני לא אוהב את זה

מילא  אם כשחוזרים ללימודים הוא היה מתאפס על עצמו  ישר,אבל זה כמו ג'ט לג,לוקח כמה ימים להפוך בחזרה את השעות ובנתיים יש רטינות ויללות ולא בא לי ללכת לבית הספר ועוד כהנה וכהנה

 

יש לי מחשבה ללכת לאיבחון נוירולוגי ואולי לקחת רטאלין או דומיו

אני רוצה ללכת ללמוד ומה שעוצר אותי זה החשש מלהכשל בבחינות

ושמתי לב שהעניין הזה מציק לי

 

כנראה שבשבוע הבא אקבע תור לאחד כזה

 

שבת וזה,סתיו בחלונות

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 22/10/2011 07:34  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-25/10/2011 14:02




461,788
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)