לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

מי יציל את הבית שלי


ימים רעים עברו עלינו,כאילו מישהו הטיל כישוף וכל מה שיכול להשתבש,השתבש.

 

 

 

זה התחיל בערב שמחת תורה כשהצינור שהתקין הקבלן בשיפוץ שיוצא מהבית  התחיל לנזול בפעם השלישית מאז חזרנו הבייתה

 

כשהצינור מטפטף,החנויות למטה סובלות

 

ברגע שבעלי 2 החנויות למטה דיווחו על טפטוף,השבתנו את השרותים שלנו והשתמשנו רק בשרותי הילדים.

 


דיווחנו כמובן לקבלן

 


זה אמר שבגלל שערב חג הוא יגיע ביום שישי או מייד ביום ראשון.

 

הזכרתי לו שזה פעם שלישית שהצינור מטפטף וכדי לתקן בצורה טובה עליו להביא סולם גבוה

 

הוא הסכים איתי

 


בנתיים השרותים של הילדים החלו להסתם,באין מוצא  המשכנו להשתמש בהם.

 

במוצ"ש סימסתי לו שאני מבקש שיגיע ביום ראשון בבוקר והוא הבטיח שיעשה כך

 

 

 

ביום ראשון בצהריים הופיע שותפו של הקבלן

 

איש חם מזג,אגרסיבי,לא נחמד והכי חשוב הוא הגיע כמובן בלי סולם.

 

כמו בפעמים הקודמות הוא טיפס בלולינות על הצינורות שביד אחת הוא אוחז  בסותם חורים

 

הוא בחן את הצינור המטפטף וככה בלי שום עזרים הוא פתח את הסתימה

 


רק שלא היה לו צינור מים ולא היו לו דליים ומגב וכל תכולת הצינור שנאספה נשפכה למתחם האחורי של החנויות .

 

 

 

לא אכנס לפרטים של ריח ורפש

 

אבל היה הרבה ומלא

 

והוא מילא דלי מים שלקח מהבית שלנו,שפך על הרחבה האחורית,גרף את המים ואת מה שהיה בתוכם,כך עשה במשך 10 דקות

 

ואז הסתלק

 

 

 

אני שלא יכולתי לתת למצב להשאר ככה

 

ירדתי למטה השתדלתי לנקות ככל יכולתי וגם להסיר את הריח הנורא עם אקונומיקה

 

למחרת בעודי בעבודה התקשרו השכנים מהחנות,צרחו עלי איימו שיביאו את מחלקת התברואה של המועצה והתלוננו מרה שהם סובלים מהריח

 

אמרתי להם שמעולם לא חשבתי להשאיר את המצב כמות שהוא ואני אדאג להחזיר את  המצב לקדמותו

 

ברור שצלצלתי לקבלן אמרתי לו שאני דורש שישלח בן אדם לנקות והוא אמר שי"יבדוק ויחזור אלי"

 

 

 

אם מישהו אומר לכם "אני אבדוק ואחזור אליכם" תיהיו בטוחים שהנל מתחמק באלגנטיות

 

מכיון שהיה לי ברור שהאיש מתחמק הלכתי למכולת קניתי 2  מיכלי אקונומיקה

 

חזרתי למתחם ושפשפתי כמו עוזרת גרוזינית את הקירות של 2 החנויות ואת הדלתות האחוריות של החנויות שלהם

 

שטפתי את הרחבה עם אקונומיקה ביד נדיבה

 

ובא לציון גואל

 

בד בבד עם  הקטע הזה במקביל שמנו לב שדוד החשמל לא נותן מים חמים.

 

לתומנו חשבנו שיש בעיה בדוד והתקשרנו   לחברה ממנה קנינו את הדוד.

 

למחרת באו 3 אנשים,עלו לגג,מצאו שהפלאנג' ישן והחליפו אותו

 

תמורת התענוג שילמנו 500 שקלים  וחשבנו שהכל בא על מקומו בשלום.

 

בערב  הבנו ששום דבר לא השתנה ויש בעיה נוספת,צלצלנו לחברה של הדוודים,באו אותם 3 אנשים נחמדים למחרת,בדקו כה וכה

 

אמרו שמבחינתם הכל בסדר ולדעתם זו בעיה בחשמל ושנזמין חשמלאי

 

הזמנו,מה  לעשות?

 


אתמול בא חשמלאי,בחור נעים הליכות

 

עד כדי כך נעים הליכות שהוא קצת לא מצא את ידיו ורגליו

 

פתאום הבזיק לי רעיון לקשר את החשמלאי נעים ההליכות עם החשמלאי של הקבלן

 

אולי הוא עשה מהלכים בחשמל שאנחנו לא יודעים והוא יוכל לסבר את אוזנו של החשמלאי שהיה אצלנו בדירה בדברים נסתרים.

 


התקשרתי לחשמלאי  של הקבלן,ברגע שהוא שמע שמדובר בדוד החשמל שלנו הוא אמר משהו מדהים: כן הוא אמר אני יודע

 

יש ודאי תקלה,לא חיברתי משהו למשהו

 

(בנתיים מסתבר שהבחור טעה  וחשב שהדוד  שרואים מהחלון של החדר של הילדה הוא שלנו ואליו הוא כיוון

 

רק שהדוד שלנו שוכן בשלווה על גג הבנין,לו היה שואל היה יודע)

 

 

 

נדהם שאלתי אותו שוב והוא הודה שהתרשלשלא מסר לקבלם שהוא לא חיבר"3 חוטים" כדבריו

 

נתתי לו לדבר עם החשמלאי שלנו והוא הבין ממנו מה צריך לעשות

 

 

 

בנתיים כשהוא מדבר עם החשמלאי של הקבלן ופונה להמשיך בעבודתו אני נסעתי לקחת את זוגתי מהעבודה

 

כשחזרנו הבייתה והחנינו את האוטו החלון החשמלי של האוטו סרב לעלות  !

 

יעני,לא זזה רברס

 

 

 

השעה הייתה 18:20 בערב

 


ואני  מנסה לחשוב איפה אמצא מוסך שיכול לסדר לי  את החלונות החשמליים

 

נסעתי לאזור התעשיה בחולון,אף מוסך לא היה פתוח

 

נזכרתי שהמוסך באוטו דיפו פתוח עד 10 בלילה ונסעתי לשם

 

המוסך של האוטו דיפו הכי קרוב אלי נמצא במערב ראשון במתחם של הסינימה סיטי

 


הגעתי לשם בשעה 19:20 כי הייתי צריך להשאר קצת בבית ולהטעין את הסוללה של הסלולרי שלי.

 

 

 

באוטו דיפו אמרו כשהגעתי שהם לא מתעסקים בחלונות חשמל

 

די מיואש יצאתי מהם,התקשרתי לגיסי בגדרה ונסעתי לשם.

 

גיסי חיבר חוט חשמל  מהחלון החשמלי למצבר של האוטו וכך הרים וסגר את החלונות

 

הדעתי הבייתה בחזרה אחרי 9 בערב

 

ולא הצלחתי להרדם מרב כעס על הקבלן שדפק לנו את מערכת החשמל בבית

 

על האוטו שעושה לי חור בכיס

 

ועל זה ששילמתי סתם 500 שקל על תיקון שלא היינו זקוקים לו בדוד

 


בלילה החשמל קפץ ומאז ועד עכשיו אין לנו חשמל בבית שלא לדבר על מים חמיםץ

 


 

 

לפחות דבר אחד יצא מכל העסק,בצהריים הלכתי לחשמלאי רכב וביטלתי את חלונות החשמל

 

ממתי זו בעיה לפתוח ולסגור ידנית את חלונות הרכב?

 

 

 

אמרנו לקבלן שיש לנו כוונה לקזז מהתשלום המגיע לו 850 שקל

 

זוגתי לא בטוחה בקשר להחזר של ה500 כי הקבלן שאל ודי בצדק למה לא התקשרנו אליו,אבל מי בכלל חשב שאחרי  3 וחצי חודשים מאז סיוםן השיפוץ

 

יש עדיין פריטים מהשיפוץ שצריכים תיקון?

 

דבר אחד טוב יצא מכל הקילקולים וזה שילדיי יושבים מולי בסלון  וקוראים עיתונים !

 

רק קצר חשמלי בכל הבית יכול להביא אותם לצאת מהחדרים שלהם להתרכז בסלון ולקרוא אקטואליה בעיתון שומו שמיים !!

 

 

 

ואם להיות רציניים,אני אדרוש כל שקל שהוצאנו לשווא מהקבלן ואני מתכוון להתקזז איתו אם ירצה ואם לא

 


חלאס מההתנהלות התרבותית שניהלנו מול

 

מעכשיו עוברים לכאסח

 



תיהיו טובים אני משתדל בשיניים :-)

 

 

 

 

 

אפילוג 17:30

 

היה החשמלאי ביחד עם עוזרו

היה הקבלן ביחד עם השותף שלו

לי נגמרה הסבלנות וגם הנימוס ונתתי לכל אחד בנפרד באבי אביו על הרשלנות על הזלזול

על היחס

בסוף כבר כאב לי בצד מרב עצבים

 

העיקר שהחשמל חזר,בקשר למים חמים ,זה עדיין נבדק

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 26/10/2011 15:07  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/10/2011 18:11




461,787
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)