לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

הגיעו מים עד נפש


 

אני יודע שכשאני מעלה כותרת כזאת מייד אפשר לחשוב  שאני הולך לדון בענינים קיומים

אבל אני רוצה לומר שמים יכולים להגיע עד נפש גם בענינים שהם לא כה קיומים

 

נכון לא מדובר בדיני נפשות או בעניני קיצון כאלה ואחרים אבל יש דברים גם ברומו של עולם שמאוד מרגיזים.

 

הנה קחו את עודד קטש,נו קטש שהיה שחקן כדורסל מדהים במכבי תל אביב ואחכ לקח את אליפות אירופה עם פנתנייאקוס היוונית ואחכ נפצע ופרש והפך למאמן.

 

כולם היללו אותו כמאמן,גם כשפוטר ממכבי,אמרו שהוא היה  צעיר מידי לאמן את מכבי ,אמרו שבשביל לאמן את מכבי צריך מאמן עם נסיון

וקטש הלך לאמן את גליל עליון.

 

ובעונה השניה שלו בגליל או בשלישית הוא ניצח את מכבי וזכה באליפות.

הקורא הממוצע שלא מבין גדול בספורט בכלל ובכדורסל בכלל יכול מן הסתם לחשוב שגליל הקבוצה של קטש הובילה אז את הליגה כל העונה

ולקחה אליפות בגדול.

אבל במציאות היא הייתה צריכה לנצח משחק אחד בסך הכל.

 

כי השיטה בה קבוצה יכולה לסיים בין 4 המקומות הראשונים ואז מתנהל סוג של טורניר שבסופו מי שמנצח זוכה באליפות היא שיטה מגעילה ולא צודקת.

וכמה שאני לא אוהד מכבי אני עוד פחות אהבתי את השיטה  כי היא בעיקר לא ספורטיבית

אז ככה ניצח קטש את מכבי תל אביב ולפני שנה או שנתיים הוא עבר להיות מאמן קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים.

 

הפועל ירושלים כדורסל היא קבוצת נעורי

אתה לא יכול פתאום להפסיק לאהוד קבוצה שאהדת מנעוריך רק בגלל שהיא פתאום לא מוצאת חן בעיניך

ואני רוצה לומר לכם חברים שהפועל ירושלים לא מוצאת חן בעיני כבר כמה שנים.

היא לא מוצאת חן בעיני כי דני קליין יושב הראש שלה לא לוקח אחריות בלירה על הכשלונות שלה

וכל שנה בשנים האחרונות היא נכשלת

ב2004  ניצחנו את ריאל מדריד בגמר היולב קאפ ,אחיו הקטן של היורוליג

ומאז יש רק הדרדרות ואף אחד לא לוקח אחריות.

 

אבל מאז מונה עודד קטש למאמן הקבוצה היא לא הגיעה לשום הישג ומחשיבים אותה כקבוצה השניה או השלישית הכי טובה בארץ.

אבל הכל לכאורה  כי כל מה שקורה שם,קורה בכאילו.

 

וקטש לא לוקח אחריות על הכשלונות ודני קליין לא לוקח אחריות  ואפילו לא מפטר את קטש

מה שהיה צריך לעשות מזמן

במקום זה בצעד הזוי לחלוטין הוא הביא בתחילת העונה את גומא אגייאר

גומא אגיאר הוא מיליונר יהודי אמריקאי,חולה נפש.

 

אין לי אגב בעיה שהאיש פגוע נפש כל עוד הוא לוקח את הטיפול התרופתי שציוו לו רופאיו כי כבר ראינו מה קרה שהאיש לא נטל תרופות

האמת שגם כשהוא נוטל את תרופותיו הוא די הזוי,תורם לקבוצות ימין מסוכנות ויש לו חיבה עזה למתנחלים קיצוניים

והפועל ירושלים היא קבוצה של כולנו, בעיקר כאלה כמוני שמלווים אותה מהימים שהקבוצה שיחקה באולם ברח' שטראוס בלי מזגן ובלי היציעים של מלחה.

 

לפעמים יש לי תחושה שקטש התמנה למאמן מטעם שימון מזרחי המנהל המיתולוגי של מכבי כדי לפרק את הקבוצה לגורמים

לגרום לה לקרוס כדי שלא תקום לעולם.

 

פעם שנאתי את מכבי ואת מה שהיא מייצגת

היום דעתי השתנתה ואני מחבב אפילו את הקבוצה

יש לה ניהול מצויין (יש לי ביקורת על דברים אחרים שעושה מזרחי אבל זה לא ממש קשור לניהול שלו ושל דיויד פדרמן במכבי)

יש לה מאמן מדהים והיא קבוצה שתענוג רב הזמן לראות .

 

וירושלים? ירושלים היא אוסף של שחקנים שאין להם מחוייבות לסמל,לעיר ודאי לא לאוהדים אם הם ככה מתנהלים וצריך לעשות שינוי דחוף.

 

אם היו מקבלים את הצעותי  הייתי מתחיל בלהעיף את דני קליין שנמצא יותר מידי שנים  בעמדה שבה הוא נמצא

ודבר שני הייתי מעיף את הנסיך,הייתי מעיף את קטש.

ועל הדרך גם את גומא אגיאר במידה והוא יתחיל לדבר שטויות,שילך לבית"ר,בית"ר מסתדרים עם מיליונרים שהם מלאי פנטזיות על הקמת בית המקדש

ולאף אחד לא איכפת שהם גם תורמים כסף לעמותות  ימין הזויות

לא מתאים להפועל ירושלים להתמך על ידי ספונסרים מהסוג של אגיאר.

 

הקש ששבר את גב הגמל היה ההפסד של ירושלים אתמול במלחה לעירוני אשקלון.

הליגה רק התחילה ומתוך 3 או 4 משחקים לירושלים כבר יש 2 הפסדים

וזה אחרי שכל טרום העונה הצהירו שהם מתחזקים,בונים קבוצה טובה ומה יצא? אותו דבר כמו שהיה בעונה הקודמת.

אז די,נמאס

צריך לומר בפה מלא שהנסיך בעונתו השניה או השלישית בירושלים הוא כישלון ומישהו צריך להראות לו את הדרך החוצה אם הוא לא לוקח אחריות ומתפטר

על פחות מהדברים האלה מאמנים התפטרו

לך הבייתה קטש,הרסת אותנו !

ויפה שעה אחת קודם

 

אני סיימתי תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 31/10/2011 15:11  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/11/2011 16:29




461,779
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)