לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

לא כל החיים זה טניס ..YOU KNOW..


 

לא..לא ראיתי את חצי הגמר השני בין יואיט לרודיק

דחילק

יש גבול לכל דבר

שינה בשישי בצהריים זה דבר קדוש

שגם חצי גמר באליפות אוסטרליה הפתוחה לא תשנה את קדושת הארוע

וכך לא ראיתי את נצחונו של יואיט

אבל זה בסדר

אני מניח שהוא הסתדר בלעדי...

 

זכור לכם ודאי שביום רביעי בערב התהדרתי במיטב מחלוצתי כדי ללכת לטכס העובד המצטיין

אך לא מדוייק היה הדיווח

אכן התגלחתי ואכן התקלחתי והתבשמתי

הכל נכון

אך כשבאתי ללבוש את מכנסיי הטובים

אללאי.שוד ושבר

קרה אסון

 

המכנסיים לא עלו עלי !

 

ואתם שואלים עוד למה???

 

חודש וחצי אני לא מעשן !

נו מה חשבתם? שזה קל?

ששום תחליף לא נכנס במקום הסיגריות?

כנראה ש"ירדתי" על אוכל

והשמנתי

לא בדקתי כמה

אבל מכנסי הטובות לא רצו להרכס

וככה נאלצתי ללכת עם הג'ינס היום יומיים

מפה לשם

הכינוס היה בבית היין ביהוד

הארגון שבו אני עובד עשה כבוד לעובדיו המצטיינים

וככה כל עובד קיבל תעודה ופרח

ואחרי הנאומים על כמה אנחנו יפים טובים-חשובים למערכת

"המערכת אוהבת אותנו"

"אנחנו עמוד השדרה של הארגון" ועוד כהנה וכהנה בלה בלה בלה

אכלנו ארוחת ערב (של חתונות כזה)

ואחכ הייתה שירה בציבור

כאן פרשתי לביתי עייף ומאושר...

 

אפרופו עבודה

מה1 לפברואר זוגתי שתחייה עוברת בעבודה לתפקיד אחראי יותר-קדומני יותר

עם יותר שעות ויותר כסף

העלו לה את המשכורת ב1500 שקל !!!

ומוסיפים לה ביטוח מנהלים

אם היו נותנים לה רכב זה היה מושלם

אבל אי אפשר לקבל הכל כנראה...

 

בגלל שלזוגתי מוסיפים שעות בעבודה

היא לא יכולה לשבת עם נטע על שיעורים

אבל בגלל התוספת למשכורת החלטנו לעשות מעשה ולקחנו לנטע מורה פרטית

לפעמיים בשבוע

קוראי המסורים ודאי תוהים

"למה מורה פרטית

הרי קיבלתם פר"ח לפני שלושה שבועות"

 

שאלה טובה שאלתם

גם אני שואל את אותה שאלה :

איפה הבחורה מפר"ח שמקבלת מילגה  ללימודיה כדי לעשות שיעורים עם הילדה שלי 4 שעות שבועיות !

 

כמו שנאמר "איפה יוסלה"

 

טוב..קשה לה לבחורה

המסכנה לומדת במכללה למנהל בראשון

גרה בבת ים

ועושה את חונכות פרח שלה באזור

נורא ואיום לא?

בקיצור אחרי 2 פגישות אולי 3

באה הבחורה ואמרה שקשה לה

וזה אחרי שנטע כבר נקשרה אליה

ואנחנו הסברנו לבחורה שלנטע מאוד חשוב לדעת את הימים שהיא באה

חשוב שלא יבריזו לה וכהנה וכהנה

אחרי 3 פגישות הבחורה החליטה שקשה לה

ומרכזת של פר"ח ביישוב שלנו  מנסה למצוא מישהי אחרת עבורנו

 

אבל לא אלמן ישראל

ואנחנו לא נשב בחיבוק ידיים עד שתימצא מישהי שתעזור לנטע בשיעורי הבית

לכן דיברנו עם המורה הפרטית הזו

והיא תיקח מאיתנו רק 40 שקל לשעה בין 2-3 פעמים בשבוע

 

אני רוצה לומר לכם שהילדים שלי קיבלו היום תעודות

רק עכשיו כהורה אני מבין איזו נחת תעודה טובה גורמת

כילד ונער עם הפרעת קשב  ולקויות למידה

יום חלוקת התעודות היה סיוט בשבילי

ידעתי שזה יהיה יום רע

עם עונשים ארוכי טווח

עם הבטחות ללמוד אצל מורה פרטי בקיץ או בשליש הבא

בקיצור יום שחור משחור זה היה

שלא לדבר על האינטרקציה עם הילדים האחרים

שמתגאים בתעודה שלהם ובצדק

 

אז נטע הביאה היום תעודה שהיא סיכום של מאמץ משותף שלה שלנו כהורים

ושל בית הספר ואני חייב לומר על המערכת שבה נטע נמצאת מילה טובה !

מאז שהיא אובחנה כילדה עם הפרעת קשב ולקויות למידה

בית הספר הולך לקראתנו

ועוזר לנטע

ובאמת כל הכבוד למורה המחנכת

למורים המקצועיים

ולמנהלת

 

שיהיה ברור היא לא זקוקה להנחות

והיא מקבלת הנחה רק בחשבון

את שאר המקצועות היא עושה כמו כולם

רק שצריך לפשט לה לפעמים את הדברים

ולהיות סבלניים עם המהירות שלה

זה הכל

 

בקיצור היא הביאה תעודה נהדרת

יש לה אומנם שלילי אחד במדעים (טבע) וגם השלילי הזה מרוכך בציון המוזר "כמעט מספיק"

לא שמעתי על ציון כזה

אבל שיהיה

כמובן ששיבחנו אותה והיללנו וחיבקנו על התעודה היפה

ולא אמרנו מילה על ה"כמעט מספיק" המוזר הזה

 

יובל שהוא בכיתה ד'

ודומה לאמא שלו בהשגים שלו קיבל תעודה שבמקצועות הראלים הוא רצוף במאיות

ובמקצועות ההומנים פחות מ100

והציון הכי פחות טוב  במה?

נכון

במדעים (75)

 

רק למטה הייתה הערה משונה

שבו כתבה המורה שיובל לא עושה מסתבר את שיעורי הבית..

קצת התפלאתי שככה כתוב כי אני כל יום שואל אם יש שיעורים והוא אומר : לא..

נראה לי מוזר שאף פעם אין שיעורים בכיתה ד'..

עד כמה שאני זוכר היה..

אבל אולי אני מתבלבל..אני יודע..

 

זהו אליפות אוסטרליה הפתוחה מסתיימת ביום ראשון

היה שבוע מענג מהבחינה הזאת

 

שיהיה סוף שבוע  מהנה לכולם

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 28/1/2005 15:09   בקטגוריות אקטואליה  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.A boy ב-31/1/2005 19:56




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)