לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

מלאי ומצאי


גרתי ב4 ערים:חיפה ירושלים,תל אביב,אזור

עברתי 7 פעמים דירה,החזקתי 2 חתולים,2 כלבים (+כלב אחד כשגרתי בבית ההורים) היו המון דגים ותוכי

יש לי 3 ילדים אני נשוי כל הזמן לאשה אחת,עבדתי 15 שנה בהפקות סרטי קולנוע,18 שנה אני עובד בעבודתי הנוכחית,בין לבין עבדתי בכל מיני מקומות , בשנות ה80 הייתי כמה פעמים בפסטיבל קאן ופעם אחת בפסטיבל ברלין, אז גם עברנו בצ'ק פוינט צ'ארלי המיתולגי למזרח ברלין,כל זה היה לפני נפילת החומה בין שני חלקי ברלין,פעמיים אושפזתי בבתי חולים,פעמיים שברתי את היד אף פעם לא שברתי רגל,הייתי בארה"ב,באירופה,(בדנמרק שדדו אותי ואת החבר איתו הייתי ) נלחמתי ב2 וחצי מלחמות ,במסגרת המלחמות הייתי בלבנון,במצרים שקראנו לה אפריקה,לא נפגעתי לשמחתי באף מלחמה למרות שבטירונות ירו עלי כי נרדמתי מאחורי עץ,יש לי 3 אחיות ושני אחים,אבא ואמא שלי כבר לא בחיים,למדתי 12 שנות לימוד וגם את אלה צלחתי בקושי,למדתי צילום סטילס,עבדתי חודש בסוכנות היהודית בשנת 75 ומאז יש לי קרן השתלמות בסךך 185 שקל  שאקבל אותם סוף כל סוף בנובמבר  הבאץ.

היו לי 2 סבים ושתי סבתות ובגלל שהייתי ילד בכור פונקתי וחוויתי חוויות של סבים וסבתות

אני נמצא בישראבלוג 9 שנים (ב31 במאי אחגוג 9)

כתבתי 3094 פוסטים (זה הפוסט ה3095)  יש לי כ150 מנויים,בפייסבוק יש לי כ36 חברים, בטוויטר עוקבים אחרי 5 אנשים(שניים מהם הם משרדים ממשלתיים משום מה,חוץ מזה אני נהנה יותר לעקוב אחרי 36 מצייצים ,אני מצייץ הרבה פחות)

אני אוהב מוזיקה ישראלית,שלמה ארצי,אהוד בנאי,ברי סחרוף,מחו"ל את דייר סטרייט,פיל קולינס וג'נסיס,הדלתות,פעם אהבתי את הביטלס היום כבר לא כל כך,

יש לי מעט חברים רובם מהגרעין בו הייתי בצבא ואני שומר איתם על קשר מעל 30 שנה ואנחנו נפגשים בקביעות מידי פעם

המצב שלי בבנק סביר,לא אפרט כי זה מוגזם,יש לי משכנתא והיא תסתיים מתי שהוא,יש לי אוטו אחד ישן אבל אני אוהב אותו,הוא עשה כבר מעל 200 אלף קמ'

זוהי בערך רשימת המלאי והמצאי שלי

 

בלי קשר:

 

אחרי הבירוקרטיה מחר באופן סופי אני מתחיל את הטיפול באיכילוב

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 22/4/2012 09:07  
הקטע משוייך לנושא החם: מלאי ומצאי
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-25/4/2012 05:47




461,787
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)