לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

פוסטחג


אני מתלבט באיזו כותרת להכתיר את הפוסט הזה

חשבתי על "לא ערבי מחמד" בגלל  הקטע המסריח שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל עשה לקבוצת בני לוד.

אבל זה גם חג לכן אמתן את הכותרת.

מייד אחרי הארוע המכוער באיצטדיון ווינטר,התקשורת  מצאה על מי לעשות עליהום וסימנה במיוחד את סלימן אזברגה מאמן בני לוד כאשם העיקרי בתקרית.

אז נכון הוא נכנס לתחומי המגרש במהומה,נכון הוא גם הרביץ בעיקר כדי להגן על עצמו,אבל למה דווקא הוא קיבל את העונש הכי קשה?

למה? כי הוא לא ערבי הנחמד שאומר את כל מה שכולם רוצים לשמוע?

 

אגב מה זה המנהג הזה לדבר על עצמך בגוף שלישי? מה,זה עושה אותך צודק יותר,אמין יותר,זה משהו משותף אגב גם ליהודים וגם לערבים.

 

שחקני הפועל רמת גן  התחילו במהומה,מה ,אסור לשחקן כדורגל להביע את שמחתו על ידי כיתוב על חולצה? ונניח שהוא הלך ליציע של אוהדי רמת גן? בגלל זה צריך להתנפל עליו?

בגלל זה אתם משתוללים כמו חיות?

היה גם שקוף לגמרי שכדי להכשיר את העונש ,תיקנו את העונש של מכבי פ"ת ובמקום להעניש אותה בעונה הבאה החזירו את העונש לעונה הזאת,כל כך שקוף היה הדיון הנוסף.

כי אם היו מענישים את בני לוד ור"ג והיו משאירים את העונש המגוחך של פ"ת זה לא היה עובר

אז על הדרך נתנו בראש גם לפ"ת.לפחות החזירו את מידת הצדק במקרה הזה.

 

עכשיו איפה המידתיות בעונשים? עזבו את 2 שחקני הפועל תל אביב טועמה וידין שלא הרביצו לאף אחד,שרק התקרבו לשופט "בצורה מסוכנת",הם הורחקו ל6 ול12 משחקים בהתאמה,

אבל שחקני לוד ור"ג שהרביצו אחד לשני כמו חיות  זכו בעונשים קלים יותר,הרבה יותר.

ורק סלימן אזרבגה שהוא ערבי לא נחמד אכל 8 חודשים מחוץ למגרשים.

למה? כי הוא לא הסכים לעסקת טיעון? למה לשחקני הפועל תל אביב ידין וטועמה לא הציעו עסקת טיעון?

 

אני אומר לכם מה צריך לעשות:

 

צריך לפרק את ההתאחדות לכדורגל,צריך לפזר את הבדיחה הזאת שנקראת בית הדין של ההתאחדות שם יושבים דיינים בני 80 שדבוקים לכיסאות שלהם 40 שנה ,שמשמשים מלככי פינכה  של היו"ר,שעבר זמנם שהגיע הזמן שילכו כבר הבייתה

די חלאס ושגם יו"ר ההתאחדות ילך בעקבות אח שלו שהצהיר  שהוא עוזב את הכדורגל,אשרי המאמין,קודם נראה שזה באמת יקרה אחכ נוכל לומר ברוך שפטרנו.

 

אוף הפוסט הזה ישב לי על הלב מהרגע ששמעתי את פסקי הדין המגוחכים של שופטי בית הדין כשכבר התחיל יום הזכרון

 

היום יום העצמאות,בצהריים ניסע לגדרה לעשות מנגל אצל גיסי ואני אעלה תמונות או לפייסבוק או לכאן דרך אפליקצית הצילום  MOBLI שהורדתי הבוקר

או דרך אינסטגראם הזאתי.

 

אפשר לחשוב אגב איזה צלם גדול הפכתי להיות שיש לי  שתי אפליקציות צילום עלק,בדרך כלל אני בכלל שוכח שיש לי מצלמה בפלאפון...

 

אני  לא יודע אם אתם מודעים לגודל העניין אבל אני גם בעל טוויטר,נכון שאני יותר עוקב אחרי ציוצים של אחרים מאשר מצייץ בעצמי,

אבל אתם לא מתארים לכם איזה עולם ומלואו יש בטוויטר,כמה אינפורמציה אפשר לדלות מקריאה אצל אחרים ואיזה נחמד זה להציץ ברשות לחיים של אנשים אחרים:-)

 

בלי קשר:

 

תראו  איך כל התקשורת מכתירה את ההפסד של ריאל מדריד וקודם ברצלונה  בכותרת "אימפריות נופלות" לפי השיר הידוע

אז נכון  הן הפסידו,ואפילו שומו שמים התגלה שמסי בן אדם והוא החטיא פנדל,וואו,אבל מכאן לאימפםריות נופלות? המרחק חברים ארוך לעניין הזה.תרגיעו

 

ולפחות השנה לא "השתוללו" על אף שחקן טניס שהמשחק שהוא שיחק חרג לתוך יום הזכרון.

 

מגעילה ההתייחסות של מקורבי הנהלת מכבי לדיויד בלאט

תיהיו גברים דברו בשמכם,תגידו מה הטענות שלכם

אל תסתתרו.

 

יאללה אני סיימתי,תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 26/4/2012 07:34  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-27/4/2012 14:12




461,782
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)