לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

בחייאת דינק,תקראו את זה


משולחנו של עוזי וויל:

 

למה מבקר המדינה נטפל לאלי ישי, שהוא חרדי ולא מבין באש, ולמה הוא נטפל לשטייניץ, שהוא אחד הפילוסופים הכלכליים הכי טובים בליכוד, ולמה הוא נטפל לנתניהו, שהיה הראשון לזהות את הבעיה ביערות הכרמל ויש אפילו סרטון שלו ביו טיוב מעקם את האף ואומר, מה זה, שרהל'ה, משהו נשרף? ואף אחד, אבל אף אחד, לא אומר מלה עלי שאני מאושפזת בכפיה כבר חודשים? אה דוקטור כרמון? אה? אז דוקטור כרמון אמר: האנשים שהזכרת לא שומעים... קולות. בסדר, אמרתי, אבל זה לא שהקולות אומרים לי להרוג מישהו. הם אומרים שהם מסלקום, ושאני לא אעיז לעבור לחברה אחרת, ואז הם שמים לי את נטלי מהמוקד שמדברת איתי בלי הפסקה שלוש שעות. בשביל זה מאשפזים בכפיה? אני אוציא את הבלוטות' מהאוזן, ותשחררו אותי כבר! חגית, אמר דוקטור כרמון וחייך בעצב, אם היה לך בלוטות' יכול להיות שהיינו שוקלים את זה, והכניס לי לפה בכוח ארבע גלולות סגולות בגודל של כדורי טניס, ונרדמתי וחלמתי שאלי ישי פתאום מבין בברזים וכיבוי וקצף והכל הכל בסדר (חגית)

נכתב על ידי טליק , 21/6/2012 15:12  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-23/6/2012 05:50




461,824
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)