לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

שבוע אחרון של יוני


טוב,יש לי  חיים מעבר למחאה החברתית,ווימבלדון והיורו

וגם מעבר לענינים הרפואיים שלי

וקצת הזנחתי אותם בחודש האחרון

והכל נדחס לשבוע הזה ,סוף החודש ולא הכל הצלחתי לסדר

אז אני רוצה לספר על השבוע הזה :

 

סיפרתי בעבר שהארגון בו עובדת זוגתי עובר מאזור התעשיה בחולון 10 דקות מהבית לאזור התעשיה הצפוני בלוד (אז אתמול הם עברו סופית)

וסיפרתי שיהיה לה קושי להגיע לשם,ודאי באוטובוסים.

 

מסתבר שיש קו אוטובוס שנוסע מהכביש,כביש ירושלים בצומת אזור עד כלא איילון,קו 144,הבעיה היחידה שהמסע מכאן לשם לוקח בערך שעה הלוך, ושעה חזור

וזה בלי להתקע בפקקים,בלי לעמוד  כשמחסום רכבת יורד ויש 2 כאלה  בדרך

ואם היא תתנהל באוטובוסים יום העבודה שלה יתארך בשעתיים,ואנחנו לא מוכנים לעניין הזה כי היא מגיעה גם ככה מאוד עייפה  וזה בא על חשבון הבית והילדים(וגם על חשבוני כמובן,)אז מה יהיה כשהיא תגיע אחרי יום עבודה ארוך?

 

בקיצור זוגתי ביקשה הלוואה מהעבודה  כדי לקנות אוטו ,בעיקר כי בנובמבר נפתחת לנו קופת גמל או קרן השתלמות עם אותו סכום כסף שאותו חשבנו שנחזיר לארגון בו היא עובדת.

היא תשמש באוטו לנסיעות שלה לעבודה ואני אחזיק באוטו הישן בעיקר לטיפולים שאני עובר באיכילוב ואחכ  כשאחזור לעבודה.

אנחנו מודעים לקשיים,ביטוח כפול,הוצאות דלק וכו' אבל למעשה לא הייתה לנו ברירה.

זוגתי הגישה בקשה להלוואה בהתחלת השבוע שעבר.

 

בנתיים קרו כמה דברים :

 

בני האמצעי עבר את הטסט

החלטנו כמתנת גיוס לשלוח את הילדה הגדולה לטיול בחו"ל(הגדלנו את ההלוואה שניקח מהעבודה של זוגתי כדי לממן את הטיול לחו"ל ועדיין נעמוד במסגרת הכסף שיש לנו מקופת הגמל)

ודודה שולה החליטה לקחת את הבן הצעיר לחו"ל על חשבונה כמתנת בר מצווה מאוחרת

 

העניין שלאף אחד מהילדים אין פספורט והיינו צריכים לדאוג להוצאת פספורטים.

בד בבד אחרי בדיקה של טיולים מאורגנים ומחיריהם החלטנו על טיול מאורגן לברצלונה שאמור לצאת ב2 ביולי(אף אחד מהם כאמור לא היה עדין בחו"ל)

 

התברברנו עם הוצאת הפספורט ורק ביום שלישי שעבר הצלחנו להגיע למשרד הפנים.

שם נאמר לנו שלוקח לקבל פספורט 10 ימים,מכיון שהטיול יוצא ביום שני ביקשנו לזרז את הוצאת הפספורט אבל סגנית מנהל הסניף הבמשרד הפנים בחולון אמרה שהפספורטים יהיו  מוכנים הכי מוקדם ביום שני בבוקר

הטיסה לברצלונה יוצאת ב6 וחצי בבוקר באותו יום ואין מצב שהיינו מספיקים לקבל את הפספורטים ולתפוס את הטיסה.

 

ניסינו להעזר במשרד הנסיעות,הבחור לא גילה התלהבות לעזור ואתמול הוא הודיע לי באופן סופי שהוא לא הזמין לנו מקומות מהטעם הברור (לא בטוח שהפספורטים יהיו מוכנים) ,שהטיול נסגר ושאין לו טיולים מאורגנים פתוחים לימים שאחרי ה2 לחודש.

צריך לומר שבתי יכולה לצאת רק בשבוע הראשון של יולי לשבוע מכיון שהיא מתגייסת ב19 לחודש וזקוקה ליומיים שלושה לפני כדי להתארגן.

 

בד בבד התעסקנו עם קניית רכב חדש על סמך ההבטחה של העבודה של זוגתי שנקבל הלוואה.

בסופו של דבר  מצאנו  מכונית שתענה על צרכנו במחיר שאנחנו יכולים לעמוד בו (בתחום ההלוואה) נסענו לקל -אוטו (חברת ליסינג) בפי גלילות,ראינו את האוטו,חשבנו שהוא מתאים ושילמנו  2000שקל  ! מקדמה מכסף שאין לנו (כי עוד לא קיבלנו את ההלוואה) רק כדי לשריין את הקניה ולהעביר את האוטו מפי גלילות לחולון. (אני בכוונה אגב לא מפרט איזה אוטו ואיזו שנה וכמה קילומטראז' הוא עשה כי בעיקר הוא עדיין לא שלנו)

 

(אל תגידו מזל טוב כי אם לא נקבל את ההלוואה נבטל את הקניה לצערנו,ולי נראה שהעבודה של זוגתי מתברברים עם ההלוואה,יכול להיות כמובן שאני טועה וזו פרוצדורה שלוקחת כמה ימים)

 

עכשיו האוטו מחכה  בחולון,אנחנו שילמנו מקדמה של 2000 שקל וההלוואה טרם הגיעה כאמור.

 

תוסיפו על העובדה הזאת את העובדה שביטוח החובה לאוטו העכשווי שלנו מסתיים מחר בלילה (הביטוח המקיף מסתיים בסוף חודש יולי)

והילד רוצה כבר לנהוג

בררתי כמה עולה ביטוח חובה לנהג צעיר וחדש והגעתי  להצעה  הכי זולה שקיבלתי שעומדת על סף 3400 שקל.

 

כשהיינו בפי גלילות  וראינו את האוטו החדש הציע לנו הבן אדם  שאיתו ניהלנו את המשא והמתן על קניית האוטו החדש לבדוק כמה יעלה ביטוח בחברה שלהם

יש להם סוכנות ביטוח מסתבר ובאמת ביקשתי הצעה וביטוח החובה שלהם זול ב500 שקל ! מההצעה שאני קיבלתי.

אתמול התקשרתי לעשות את הביטוח הזה

לפני זה אומר שבגלל שהתאריכים של ביטוחי החובה והמקיף נפרדים ,הייתי צריך לשלם  כדי לצרף את הילד לביטוח המקיף רק 152 שקל בנתיים

ואת זה עשיתי. בחודש הבא כשנחדש את הביטוח נעשה רק ביטוח צד ג'

 

הבחור בחברת הביטוח שצלצלתי בפעם הראשונה אמר שהוא עסוק ויחזור אלי,לא חזר,צלצלתי בפעם השניה אמרו לי שהוא עסוק ויחזור אלי אבל שהוא מסיים לעבוד בשעה 17:00 והוא כמובן לא חזר אלי.

היום הם לא עובדים וביטוח החובה מסתיים מחר בלילה.

בדיעבד אחרי האכזבה חשבתי שאולי יצא טוב מהעניין כי ביום ראשון זה חודש חדש כבר ואעשה את הביטוח ביום ראשון בבוקר

ואני מזכיר שעדין לא קיבלנו את ההלוואה.

 

אתמול גם אחרי שהבחור מסוכנות הנסיעות הודיע שלא ניסע לברצלונה התחלנו לחפש בקדחתנות טיול אחר,זוגתי ישבה על האינטרנט  כל הערב והוציאה כמה דברים שנצטרך לבדוק היום,לצערי ברצלונה לא כלולה בהצעות האלה,צפון איטליה ,גרמניה וצכיה,אלה המקומות שנמצאים בתחום של היכולת הכלכלית והעובדה שהילדה צריכה לחזור לארץ 3-4 ימים לפני הגיוס.

 

עד כאן כל הפרוצדורות הסבוכות שהיו השבוע.

 

הילדים בחופש וכבר הפכו את הלילה ליום וההיפך

הם ערים בלילה וישנים ביום

בני האמצעי היה אמור לצאת למחנה קיץ בצופים אבל יש לו קורס קיץ בבית הספר שהוא חייב לעבור כדי לעלות לכיתה יב'

זה המחיר המרגיז שהוא משלם על העובדה שהעמיד בסדר עדיפויות שלו את הפעילות בצופים על בית הספר

עכשיו הוא לא יוכל לצאת למחנה קיץ (חסכנו כסף על המחנה אבל את חלקו הגדול שילמנו לקורס קיץ !!!) אבל לפחות הוא הבין שהוא חייב לעשות את הקורס שימשך כ3 שבועות ביולי.

 

זהו

 

יוני מסתיים,זה שבעה חודשים שאני לא עובד,ארגנתי את המסמכים לבקשה לקבל מחברת הביטוח שלי כסף על אובדן כושר עבודה

 ואני מקווה שהכסף הזה יגיע מהר,

כמו גם מענק מאגף הרווחה אצלנו בארגון על תרופות שעולות לי הרבה מאוד כסף ,התרופה העיקרית שאני מקבל עולה 800 שקל! ואני צורך אותה פעמיים ביום

והתשלום לקופת החולים מידי חודש מאוד גבוה.

 

אז הענינים קצת מתסכלים,הרבה פרוצדורה הרבה בירוקרטיה אבל רוחנו איתנה (עדיין..)עשיתי השבוע הפסקה מהטיפולים באיכילוב וכנראה אקח גם את השבוע הבא  עד שאסדר את כל הענינים (זוגתי עובדת כל יום עד מאוחר ואין מי שיטפל בכל הענינים שהזכרתי אם אני נמצא באיכילוב)

הפצע ברגל במגמת סגירה אבל אני עדיין לא יכול ללכת בצורה נורמלית והרגל עדיין כואבת בלילה

ברור לגמרי שהיה כדאי להמשיך בטיפול בעירוי ללא הפסקה,אבל יש דברים אחרים שצריך לטפל בהם וזה המצב הנתון.

 

בלי קשר:

 

 יקיר הבלוג רפא נדאל הפסיד במפתיע אתמול לטניסאי צ'כי שאת שמו לא שמעתי עד אתמול בסיבוב השני בווימבלדון

גרמניה יקירתי הפסידה לאיטליה,לא ראיתי את המשחק(ראיתי טניס נו מה) ועכשיו אני מקווה שספרד תיקח את היורו

בשבוע הבא להזכירכם יתחיל הטור דה פראנס.

 

אני סיימתי ,תיהיו טובים

 

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/6/2012 07:23  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/6/2012 17:50




461,807
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)