לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

תחושת אי נוחות


יש לי תחושת אי נוחות

אני בטוח שלכם פחות ועדיין,יש לי תחושת אי נוחות מההדחה של יו"ר ועד עובדי הרכבת גילה אדרעי

אני יודע,אני יודע,זה ממש לא פופולרי להיות  נגד ההדחה שלה

 

נורא קל לא לאהוד אותה ואת מה שהיא עושה ברכבת,כבר דיברנו על זה

ויש גם צדק במה שכולם אומרים שלשבש  את החיים של המוני אזרחים במדינה זה לא מביא אהדה ולא חכם

 

חוץ מזה היא אישה,מזרחית,וולגרית,דעתנית,לא מפחדת מאף אחד ואנשים לא אוהבים סוג כזה של אשה,תודו

כמו שלא אוהבים את נשות המחאה הדי רדיקליות האלה שעושות בלאגן  עם המחאה החברתית

 

ורב העם רוצה כבר אמרנו הפגנות מסודרות,נחמדות,בלי אלימות,בלי לראות תמונות של שוטרים מקמטים את דפני ליף,כי אם מקמטים אותה ודאי שהיא אשמה במשהו,ועדיף הפגנה עם שלמה ארצי בסופה ,שישיר ,ארץ חדשה' שיעביר צמרמורת,שניזכר בימים הטובים בצבא,בתנועה

גם אייל גולן עם ,מי שמאמין לא מפחד ',טוב כזה ,כמו שהיינו בבלומפילד שהקבוצה שלנו לקחה אליפות

או שקבוצת הכדורסל שלנו  שיחקה ממש טוב וכולם ביציע עמדנו ושרנו "מי שמאמין לא מפחד" כזאת הרגשה,עם צמרמורת

 

אבל גילה אדרעי וסתיו שפיר ועוד כאלה שמוחות ברעש ובדווקאיות הן לא לרוחנו,לכן מה איכפת לנו עם עופר עייני פתאום יחליט שועד נבחר

ועד שנבחר על ידי עובדים כחוק יודח,כי הוא לא שיחק לפי כללי המשחק

אני לא רוצה לומר לומר מילים רעות על עופר עיני,גם כי הוא  מגן באמת על ארגון העובדים שבו אני עובד וגם כי הוא עשה כמה דברים טובים שמגיע לו עליהם קרדיט

נכון עשה ודאי גם רעים אבל זה לא הנושא עכשיו

 

הנושא הוא איך יכול ארגון עובדים להחליט להדיח ועד עובדים,ככה מהרגע להרגע ועוד לחבור להנהלה כדי להזיק לחברי הועד(לקחת מכוניות לחסום פלאפונים ועוד כהנה וכהנה סנקציות

אז שזה מגיע מההנהלה זה מובן אבל כשזה מגיע ביוזמת ארגון העובדים העיקרי במדינה,זה קצת מדאיג

כאילו היוםם זה עובדי הרכבת ומה מחר? מה,ועדי העובדים חייבים להתיישר לפי ההסתדרות בכל?

מה זה כאן? הסובייט העליון?

 

אז נורא קל לשמוח לאידה של גילה אדרעי,היא לא נחמדה,היא לא יס מנית (או יס  WOMAN) לפעמים  היא מתחצפת לשופטי בית הדין לעבודה

וזה לא בסדר

אבל בשורה התחתונה היא משיגה הישגים לעובדים של הרכבת,בשורה התחתונה מקשיבים למה שדפני ליף אומרת(לצורך העניין לא דפני ליף האדם אלא  מי שמסמלת את המחאה)

המחאה של קיץ 2011 השיגה הישגים,כל הנוגעים בדבר מ ודים בזה

גם המחאה של 2012 תשיג

ועד עובדי הרכבת לא מתכוונים לוותר לעופר עיני ואין להם סיבה לעשות זאת

 

הקטע הכי גדול יהיה אם ועד עובדי הרכבת שהוא ועד חזק יפרשו מההסתדרות ויעברו לארגון המתחרה,כח לעובדים

ואז נראה מה יעשה עופר עיני ואיך הוא יתנהל

דבר אחד אני יכול לומר לכם: משעמם לא יהיה

 

בלי קשר:

 

אתמול התחיל הטור דה פראנס-הפרולוג

ווימבלדון,ביום ראשון אין משחקים מחר ישחקו בשמינית הגמר

הערב גמר היורו,אני לא מאמין שאראה את המשחק,לא ממש מעניין אותי

ביום שלישי הילד הצעיר והילדה הגדולה נוסעים לחו"ל,לצפון איטליה לשבוע

הצלחנו לקבל היום את הפספורטים ומצאנו טיול מאורגן,מחר נסיים לשלם ולקבל את הכרטיסים

וביום שלישי בבוקר הם יטוסו

 

התחיל יולי,למה לא?

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 1/7/2012 19:23  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/7/2012 18:25




461,811
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)