לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

בדד ,במשעול אל העין,בדד,בנתיב ללא כלום :-)


 

אתמול באשמורת הבוקר הראשונה,שניים מילדי טסו לראשונה בחייהם לטיול בחו"ל

קדמה לכך התארגנות מדוקדקת שכללה בין השאר חסימה של השיחות הנכנסות והיוצאות מהסלולרי של הילדה,כי זו "שחיטה" וזה,

 

הורדנו סקייפ למכשיר שלי,סקייפ למכשיר שלה,דודה שלה שגרה בסלובניה מרחק שעתיים וחצי נסיעה מורונה ,הבסיס שם הם ישהו

סידרה את הסקייפ שלה

כולנו היינו מרוצים מהסידור

4-5 שעות אחרי שהם טסו התחלתי להתגעגע,כ15 שנה עברו מאז הפסקתי לעשות מילואים ולמעט חופשות  שאליהן יצאתי עם בת זוגי לסופי שבוע לא נפרדנו מהילדים לזמן בלתי נסבל שכזה (7 ימים)

הצעיר והבכורה בחו",האמצעי במחנה קיץ ,ממנו הוא חזר אתמול בערב לצורך קורס קיץ בבית הספר ואליו יחזור מחר אחרי הלימודים עד מוצ"ש

כך שפרקטיקלי יש לנו בית ריק

אבל הגעגוע,יחרבתו הגעגוע

אחרי 5 שעות של געגוע התקשרתי לסלקום ,וסידרתי שתיהיה לנו "חבילה" שאפשר להתקשר אליהם

ואיך שהתאפשר ,סימסתי לילדה  לשאול מה קורה איתם

בקיצור הם הגיעו למלון רק בערב,בתי מקטרת שאין אפשרות לווי פי( WI_FI) בחדר רק בלובי של המלון,שהוואי פאי בכלל עולה כסף (10 יורו ל)

שיש טלויזיה בחדר אבל היא טלויזיה שחור לבן והיא מדברת רק איטלקית ובכלל חבל שהיא נסעה !

 

אני לתומי חשבתי שנוסעים לחו"ל משאירים מאחור את הבלי העולם הזה כמו מחשב טלויזיה וטוויטר ונהנים ממה שהמדינה אליה נסעתם יכולה להציע,

אבל מסתבר שבחורה בת 18 שמכורה לטוויטר,ושמתגייסת בעוד שבועיים ויום אולי מעדיפה בכלל לנפוש באילת,וכך היינו מוציאים גם הרבה פחות כסף ממה שהוצאנו

 

אבל אני מייחס את הקיטורים האלה גם לפינוק יתר וגם להלם  השינוי

היום הם נוסעים לונציה ואני מקווה שיתחולל מהפך במצב הרוח וגם בגישה

מה שכן בני הצעיר מאוד נהנה,וזה בהחלט מנחם

 

היום אני מתחיל  טיפול לא קונבנציונלי ברגל,תרגיעו,אני לא חושב שרפלקסולוגיה היא תחליף  לטיפול התרופתי שאני מקבל,ממש לא

אני מנסה לעשות טיפול רפלקסולוגי בתקווה שזה  יתרום להבראה הפיזית וגם יחזק במשהו את הצד הנפשי

הבעיה היחידה שהרפלקסולוגית מטפלת בהרצליה

לא הגיוני מבחינתי וודאי לא כלכלי

אבל אחותי התעקשה לעזור לי במימון 3 טיפולים,אז אעשה זאת ואחכ אחזור לכור מחצבתי בקופת חולים מכבי בחולון

אני בטוח שגם שם יש מטפלים ומטפלות ראויים וטובים ובעיקר אני לא צריך לבזבז זמן ודלק על הרצליה שהיא רחוקה לי

 

אני צופה אדוק כבר אמרתי ב"כוכב נולד" השנה  אולי בגלל שזו שנת העשור מי שמגיע לסולו האחרון זקוק להכמת כל השופטים כדי להכנס לנבחרת

ומי מהשופטים שלא מתחבר לשירתו של המועמד יכול לגרום לדחיית ההודעה ולהזמינו ל"יום הודעות"

אתמול הייתה לי תחושה מאוד לא הוחה באשר להחלטות השופטים לגבי כמה מ ועמדים

אחדד ואומר ראשית כל שאני לא זמר,אין לי יכולת להבדיל בניואנסים כאלה ואחרים אני לא מקצוען ולא כלום

אבל יש לי אוזן וכשאני מזהה מישהו ששר יפה אני בעדו

ויותר מ פעם אחת ויותר מ פעמיים הייתה לי תחושה שהשופטים מפספסים ודוחים מועמד בגלל סיבות אחרות לאכאורה(לא עובר מסך,נראה  משלומפר,שמן מידי,מראה לא אסתטי משהו)אז נכון אין לי הוכחה שהשופטים מעדיפים בלונדיוניות (הם העבירו כמעט אוטומטית את רב הבלונדיניות חוץ מאת האחיות המקסימות האלה  שממש לא ברור לי למה לא עברו,מה היה התרוץ המטופש של השופטים(יכול להיות שטיפלתי באותו זמן באיזה קרייסס במלון באיטליה)

כך או כך אני מקווה בשביל התוכנית שתיהיה להם נבחרת נהדרת

גם מצייצי הטוויטר של הפידלילה אמש הביעו את תחושותיהם בציוצים לא מרוצים כמוני:-)

 

אגב טוויטר,אני גאה לומר שיש לי כבר 23 עוקבים (הופס הרגע הצטרפה העוקבת ה-24) אני משתפר בהבנת השפה ומצאתי לי שם כמה חובבי ספורט שכיף להחליף איתם ציוצים בזמן אמת  על משחקי שמינית ורבע הגמר אתמול בווימבלדון.

 

למי שרוצה אני מביא באדיבותו של הבלוגר הותיק חנן כהן מילון טוויטר למתחילים,תקראו,תאמינו לי שפה ומונחים מרתקים

 

אחר הצהריים בווימבלדון משחקי רבע הגמר לגברים

פדרר שהתקשה מאוד מול מאליס בשמינית-נגד יוז'ניו לא להתפלא אם תיהיה הפתעה

האלוף ג'וקוביץ' ודאי ינצח את  פלוראן מאייר (שאת שמו לא שמעתי מעולם)

דיויד דויד פרר שניצח אתמול את חואן דל פוטרו במשחק ענק ישחק כבר היום ללא מנוחה(בעיקר בגלל הפסקות הגשם) במשחק חשוב נגד הסקוטי ,תקוות הבריטים,המדורג מספר 4 בעולם,אנדי מארי ולאף אחד מהם לא יהיה קל

והמשחק הרבעי פיליפ קושרייבר נגד צונגה,שניהם טובים

 

אצל הנשים זה כבר חצי הגמר ואני רוצה לומר שראיתי אתמול את סרינה וויליאמס,אני לא אוהב אותה,היא מתנשאת,יש לה אופי חרה אבל היא משחקת טניס חברים,ללקלק את ה אצבעות

אתמול היא שייטה לחצי הגמר עם 12 אייסים,עם משחק מצויין,טניס כמעט מושלם והיא לא נמצאת בשיאה

אתמול היא ניצחה את האלופה היוצאת קביטובה

 

אזרנקה ,קארבר שהפתיעה וניצחה את ליזיקי והפולניה המצויינת אגניישקה רדוונסקה שבגלל הגשם נדד המשחק שלה למגרש המרכזי עם הגג הנסדר

עלו לחצי הגמר

התחזית שלי  שסרינה וויליאמס תעלה לגמר ואיתה כנראה הפולניה רוודנסקה

והתקווה שלי שהפולניה תיקח

זה יהיה בלתי נסבל בעליל לראות שוב וויליאמס אלופת ווימבלדון,זה כאילו חזרנו בזמן לשנות ה-90 לא עלינו

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 4/7/2012 06:08  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-5/7/2012 15:58




461,810
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)