לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

אחת לאיזה זמן מוגבל


פעם בכמה זמן מתפרסמת ידיעה כזאת או אחרת על רוצח ראש הממשלה

יגאל עמיר.

עמיר מרצה  כבר 17 שנה בכלא,מידי פעם מפציעה ידיעה על בקשותיו להטבת תנאים כאלה ואחרים בכלא בו הוא יושב,אז פורצת מהומה קטנה שנעלמת אחרי כמה ימים.

כך היה שביקש להנשא,שרצה להתייחד עם בת זוגו (ואני לא מתכוון לומר אף מילה על זה) כשנולד לו ילד ועוד כהנה וכהנה בקשות להטבות קטנות.

אתמול התבשרנו שאחרי 17 שנה יצא עמיר מבדידותו והוא יוכנס לתא עם 3 אסירים אחרים

ושוב פרצה מהומה קלה.

 

ברקע כל הזמן כולם זוכרים את המערכון המצויין של החמישיה הקאמרית בו רמי הויברגר משחק את יגאל עמיר ואומר שיום יבואו והוא יקבל חנינה.

 

כשהמערכון יצא אף אחד לא האמין שרוצח ראש הממשלה,שיש קונצנזוס רחב של שנאה כלפיו וכלפי דעותיו,יגיע ליום שבו הוא יקבל חנינה.

אבל בשנים האחרונות מתרחב המעגל  של אלה שחושבים שגם אם היום רחוק,הוא בוא יבוא.

 

 

בשביל אלה ששכחו הנה המערכון שזעזע אז ומזעזע גם היום.

 

 

כאמור אתמול התפרסמה הידיעה שעמיר מקבל הקלה נוספת בתנאי מאסרו והוא יצא מבידוד.

ואי אפשר שלא לחשוב על התגובות שהיו כאן בהטבות הראשונות שקיבל  במהלך מאסרו,אבל  לדעתי ולדעת גדולים ממני המצב השתנה.

ולא צריך לקבל פיק ברכיים בכל פעם שהרוצח מקבל הקלה כזאת או אחרת בעיקר כי המצב השתנה מאז

ואתם יודעים מה,עזבו את המצב,המדינה השתנתה.

 

נעזוב לרגע בצד שגם לרוצח ראש ממשלה יש זכויות אדם בסיסיות,הוא נשפט ונידון למאסר עולם ואני מקווה שלא יזכה לחנינה.

תנאי מאסרו הקשים ללא ספק וההתנגדויות להקלה במאסרו נועדו בעיקר לרצות את דעת הקהל ולספק את תאוות הנקם של רובנו,ככה אני רואה את הדברים היום.

 

אני לא מציע לשכוח ואני לא מציע לסלוח

אבל אני מזמין אתכם לראות דברים שכולנו יודעים שקרו וקורים :

 

המדינה שלנו היא לא אותה מדינה שהייתה לפני 17 שנה.

אני לא חושב שאני צריך בכלל לפרט את השינויים,את ההקצנה,את האלימות שהתגברה,את העובדה שיש בימין אנשים שחושבים כמו עמיר, שאם היו יכולים,היו מתנהגים כמו עמיר

שפעולותיהם חרגו מזמן ממסגרות החוק.

 

אני מציע להפסיק להזדעזע בכל פעם  שמשנים לעמיר סטאטוס בתוך הכלא,

אני מציע לעצמנו להפסיק לצקצק בכל פעם שמוחזרת לו אחת מזכויות האדם להן הוא זכאי.

אני מציע לזכור שאנחנו חיים במדינה שנשיא הורשע באונס,שראש ממשלה יושב על ספסל נאשמים,שרשויות עירוניות וראשיהן מואשמים באשמות של שוחד,שחיתות שלטונית ומעשים נפשעים בפאן האישי

 

תסתכלו מה קורה כאן,זכויות אדם בסיסיות נפגעות כאן בצורה יום יומית,המשטרה בבאר שבע דרשה ממפגיני המחאה כתנאי לרשיון להפגנה לא לשאת שלטים נגד הממשלה ! דמוקרטיה במיטבה.

 

אף אחד לא מדבר כבר על שלום עם הפלסטינים,הנושא כאילו נשכח ואיתו העובדה שאנחנו כובשים עם אחר כבר 45 שנה.

לעיתים אפשר לחשוב שהפלסטינים שלהם שייכים קרקעות בגדה המערבית ,הם אנשים שקופים,שאפשר להלעים את אדמותיהם ולבנות בניגוד לכל חוק בינלאומי שכונות והתנחלויות חדשות ומי שפוצה פה ומצפף נחשב לעוכר ישראל,לבוגד.

 

תסתכלו איזו חברה גזענית אנחנו,בערים ברחבי הארץ עדיין לא מקבלים ילדים יוצאי אתיופיה לבתי ספר שבהם לומדים ישראלים

ולא נדבר על היחס למסתננים,למהגרי העבודה מאפריקה,על האלימות נגדם,על השוד והביזה של רכושם

אז מה  זה הזזתו של יגאל עמיר מההפרדה לתא עם עוד אנשים?

 

יש נטיה למדינה הזאת להזדעזע משינויים כאלה ואחרים,שאגות השוד ושבר בכל פעם שקורה משהו שהוא לכאורה רע ונורא  מקביל רק להפחדות של הממשלות השונות בנושאי בטחון  והעולם כולו נגדנו ואנחנו נעבורבחושך ובאור  בדגל תכול לבן את מיצרי טיראן פטריוטים שכמותינו, וטוב למות בעד ארצנו ,אגב רק אנחנו,החרדים ימותו באוהלה של תורה:-)

 

השימוש שנעשה  בהפחדות לכאורה  גם בנושא יגאל עמיר כבר מגוחכות

אנחנו מדינה חזקה הרבה יותר מכל היגאל עמירים ומכל הגזענים ומחרחרי הריב בתוכנו,

היה נחמד אם הם לא היו,אבל זה חלום באספמיה ולכן נמשיך לחיות את חיינו,לדאוג לילדינו ולנסות לחיות בצורה הכי בטוחה והגונה שאפשר למרות הסערות הגדולות והקטנות שמגיעות לחיינו דוגמת הזזתו של הרוצח ממקום למקום.

ואתם יודעים מה,יכול להיות שבעתיד ינסו לחנון אותו,אין לי שום עניין להתנבא אם זה יקרה או לא

 

מבחינתי הוא לא על סדר יומי בכלל ואני מקווה   שמי שרוצה לתקן עוולות במדינה שיתרכז בדברים שמדאיגים את כולנו כאן ועכשיו

יגאל עמיר ישב עוד הרבה שנים בכלא אני מקווה,לצערי הוא לא אחת מהדאגות שלנו כרגע ואנחנו צריכים להפסיק לעסוק בו,בדעותיו ובמה קורה לו שהוא בכלא

 

בלי קשר:

 

אתמול היו משחקים מרתקים ברבעי הגמר בווימבלדון

אני רואה טניס הרבה שנים,מזמן לא ראיתי משחק חד צדדי כמו המשחק של פדרר מול יוז'ני

הפניה שלו לאגאסי שישב ביציע  לעצה נגד פדרר הייתה משעשעת

 

אחכ משחק מרתק וארוך בין פרר למארי שבו כל אחד מהם יכול היה לנצח כי שניהם טניסאים מצויינים ובסוף מארי עלה לחצי הגמר

והיום חצאי גמר הנשים

 

הילדים באיטליה כבר הסתגלו וגם נהנים וזה הכי חשוב

 

אגב אתם יכולים לראות בי מולטיטאלנט,אני גם כותב כאן פוסט ובמקביל משוחח בטוויטר עם חברים חדשים שהכרתי וגם עוקב  באותו טוויטר (בשקט גמור)אחרי מה שהבת שלי לא מספרת לי על הטיול שלה:-)

חיים קשים..

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 5/7/2012 09:25  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-6/7/2012 08:44




461,807
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)