לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

shwo me some love guys


 

שנתחיל  בלומר ישירות מה שאני מרגיש?

או שאספר לכם שראיתי אתמול בערב את הראיון של פיני גרשון עם צביקה שרף בערוץ 50 אחרי שלא דיברו 19 שנה.

היה דיאלוג מרתק,בעיקר של צביקה שרף שרץ לראשות איגוד הכדורסל וחושף סיפורים שלא יאמנו על ההתנהלות של המועמד מטעם כל המרכזים,אבנר קופל.

סיפור על קומבינה סיבובית שמתחילה בועד האולימפי הבינלאומי,עוברת בבחירות לאיגוד הכדורסל עם מעורבות פוליטית של עסקני ליכוד במועצות העירוניות

לא להאמין

ואני מאמין לשרף,גם אריה מליניאק כתב לא פעם על הקומבינות באיגוד הכדורסל.

איך נציג שיש לו 5 קבוצות כדורסל שכמה מהן פיקטיביות נבחר לייצג את הפועל מכבי ובית"ר בתמיכה של האדונים פדרמן מזרחי וחיים אוחיון

בקיצור סיפור מדהים

והבחירות לראשות האיגוד בעוד כ10 ימים וכולם נלחמים מלחמת חורמה אלה באלה,לפחות שרף נלחם כדי להציל את הכדורסל בארץ,קופל נלחם בשביל הכיסא שלו והמשרד המשופץ באיגוד

 

נשבר לי קצת מפייסבוק,לא קצת,הרבה,הפסיק להיות מעניין שם.

הסיבה היחידה להיות שם בגלל שזה כר נוח לעלות לשם כל מיני כתבות  מענינות,פשוט כדי שיהיו לי מול העיניים כי גם שם אני לא מקבל הרבה פיד בק,חוץ מהאנשים הקבועים שמסתובבים שם גם אמא,שדות ,רותי קוטלר,פמה וכמה חבר'ה מהעבודה שתמונות של טוסיקים תמיד ילהיבו אותם

 

והאמת גם כאן ניהיה יבשושי

אז נכון אני לא עומד לעזוב את ישרא

אבל סתם מבאס אותי לכתוב פוסטים שאני חושב שהם חשובים(על יגאל עמיר למשל) ואני מקבל מעט מאוד תגובות

וזה נמשך כבר כמה זמן ככה

 

יש 5-6 אנשים קבועים שמגיבים על כל פוסט אבל היתר שאת תגובותיהם אגב אני רואה בפוסטים אחרים,נעלמו ,לפוסט עם יגאל עמיר הגיבו אם אני לא טועה 4-5 אנשים והוא הגיע  עם התגובות שלי ל16 רק בגלל ששדות ואני החלפנו דעות ביותר מתגובה אחת

וכן,אני מתקטנן קצת כאן,התגובות חשובות לי,העדרן מפריע לי וקצת גם פוגע,,רקאומר'אם תרשו לי ביטוי טוויטרי שאך למדתי

 

עכשיו, זה לגיטימי לגמרי,גם אני לא מגיב לכל אלה שהגבתי להם לפני שנה למשל.

יכול להיות שנמאס ממני,מטניס או ספורט בכלל לא מעניין אותם,אני מבין,

אבל לא יודע אם שמתם לב ,את פעילות הטניס שלי העברתי לוויטר שם אני מצייץ במשחקים בשידור חי

ורק מי שמנוי עלי,(ויש לי כבר 34 מנויים,10 יותר מהפעם הקודמת שדיווחתי) יכול לקרוא את הציוצים האלה,בטויטר

אני מופיע שם כ TALIK

 

אבל גם אם זה ככה,תמחקו את המנוי שלכם,כדי שאדע שמצבת כח האדם קטנה ושלא יהיו לי ציפיות

תמחקו,תוציאו אותי מרשימת קוראים קבועים,לא יודע

אבל אל תישארו ברשימות שלכאורה מופיע שאתם קוראים אותי ובעצם כבר לא.

 

אני מוחק מינויים שאני לא קורא אצלם,הרי אין טעם להעמיד פנים כשאני קורא ,שאני לא קורא,זה מעליב יותר

ויש כמה מינויים שאני צריך למחוק ולא מחקתי ,פשוט מקוצר זמן,אני מבטיח למחוק השבת

 

אז בחייאת,מי שלא קורא אותי שימחק,יותר טוב ככה

לדעת מה מספרם האמיתי של קוראי,לא לחיות באשליה שיש לך הרבה קוראים ובפוסט מגיבים 6 אנשים

זה מבאס תחת

 

ובכלל תסלחו לי שאני אומר הטוויטר מוצא חן בעיני לאללה.

 

אני לא צייצן מרכזי שם,יש כוכבים גדולים ממני,אני לא מרבה לצייץ סתם,לוקח לי זמן להפתח ולהרגיש בטחון (בשלום של שרון? לא בטוויטר)

אני מגלה כל יום את נפלאות הטוויטר ואת האפשרויות הגלומות בו ואם פעם לפני שהכרתי את הפלטפורמה לא הבנתי איך אפשר להסתפק ב140 תווים היום אני יודע 2 דברים: שאפשר לתמצת רעיון ל140 תווים וכמו בדף התגובות בישרא,אם עוברים את הכמות המותרת ,כותבים המשך וממשיכים להגיב בעוד 140 תווים

זה לא המצאת הגלגל כאן.

 

קטע,לחצתי על איזה מקש במקלדת והפוסט פתאום עלה לבד לבלוג

אז מזל שהוא לא נעלם לפחות.

 

וזה גם מכריח אותי לסיים,לא באתי אגב לסחוט אהבה,אני יודע שאני אהוב על קוראי(או על החלק שעדיין מגיב)

באתי לומר שאני מרגיש קצת זנוח, ולפעמים צריך חיבוק כדי לא להרגיש כך

אז יהיה נעים לקבל  חיבוק ובמקביל אלה שלא מתאים להם,שיגידו שכבר לא מתאים להם,שימחקו את המנוי ויעברו הלאה,לגיטימי לאללה מבחינתי,באמת

 

יום שישי וזה

הילדים באיטליה נוסעים היום לונציה,השלישי במחנה קיץ של הצופים ביער לביא

אחר הצהריים,חצאי גמר הגברים בווימבלדון

בערב מכיון שאנחנו לבד התכנון ללכת לראות את הסרט ,העולם מצחיק" ואחכ למסעדה,המלצות באזור תל אביב יתקבלו בברכה,משהו לא יקר, שיש בו הרבה בשר(מין חרוז שכזה)

 

עכשיו אלך למכולת

 

תיהיו טובים 

 

נכתב על ידי טליק , 6/7/2012 07:29  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-8/7/2012 20:49




461,805
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)