לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

שיוויון בנטל my ass


 

רק אחרי שקראתי את הפוסט המצויין של ידידי הטוב  אבו אלמוג התבהרו אצלי בראש כמה דברים שהיו קשורים בפלונטר

שהציק לי ולא מצאתי דרך לפרום אותו.

 

כל עניין ועדת פלסנר הזאת, והנסיון להכריח את החרדים להסכים לשרות צבאי כזה או אחר ,כל הרחש בחש הזה לא מזיז לי בכלל

ודאי לו  השאלה אם קדימה תפרוש מהממשלה או תישאר בה,

מבחינתי זה היינו אך,קדימה  משולה מבחינתי לגוויה שהמצאותה לא מעלה ולא מורידה,היא סתם מסריחה את סביבתה

כדי שיהיה ברור יותר אומר שאני בעד  לגייס כל מי שהגיע לגיל 18,יהודים ערבים וחרדים.

 

אבל  מכיון שההיסטוריה כבר עשתה את מלאכתה (בן גוריון טעה טעות גדולה מאוד שבמפגש עם חזון איש הוא השווה את 2 העגלות העומדות על גשר לחילונים ולדתיים ואמר משום מה שעגלת החילונים ריקה וזו של הדתיים מלאה

ומי שעגלתו מלאה סבר בן גוריון,מגיע לו יותר).

 

לדעתי החרדים לא צריכים לשרת בצבא,ממילא לצבא אין בהם צורך והם בנוכחותם יכולים רק להכביד,גם ככה הפך הצבא  לגוף שמתנהל לפי רבנים ומשגיחי כשרות,אם יופיעו החרדים יתווספו גם רבנים כאלה ואחרים להשגיח על ילדינו המשרתים

לדעתי הם חייבים לעשות שרות לאומי,גם הערבים אגב וכאן אני בהחלט מסכים לגרסתו של אבו אלמוג בסוגיה.

 

לדעתי גם לממשלה  וגם למפלגות כמו קדימה ודומיה יש אינטרס ברור לתחזק את מאהל הפרייארים,להצית אש,להגביה להבות באשר להפגנה היום בערב

עם הצהרות לוחמניות של  יושבי מאהל הפרייארים שבאמת מאמינים שיש אי שוויון בנטל מבחינתם הם צודקים

 

זה מצויין לממשלה שיש מאהל של אנשים כאלה מולה

והנה הוסיפו למחאה את נער החמד איציק שמולי שהתנער ממחתרת הקטיפה ועבר לצד הבחורים הטובים

שמולי הוא נער חמד,הוא מפגין איפה שמרוחה החמאה,איפה שיש קונצנזוס,הוא פעיל בלוד,מי יכול לומר משהו נגדו ,רק השם לוד והזכרונות מהשלוליות עם יתושי האנופלס מביאים צמרמורת,שמולי מייבש את הביצות במקומנו,צריך להעריך אותו

הרי בקושי לנתניה אנחנו מ וכנים לנסוע אז לוד? שמולי הוא מקדש השם,מציל ילדים קטנים מהרחוב הרע והנורא ועכשיו הוא מגייס את חייליו  למחאה הגדולה מכולם למחאת הפרייארים שלה יש קונצנזוס כל כך רחב  שפעילים דתיים לאומיים לצד תנועת ישראל שלנו הימנית יצעדו שכם אל שכם ברחובות העיר שהייתה לבנה ויבקשו את דמם של החרדים

 

צביעות והתחסדות

 

הממשלה והממסד רוצים את מחאת הפרייארים כדי להסית ולהשתיק את המחאה החברתית,את המצוקה האמיתית את המחסור בדיור לזוגות צעירים

את עליית המחירים את עליית המיסים

הממשלה הפסיקה לאיים עלינו  עם האיום האירני,שמתם לב שניהיה קצת שקט מהכייון הזה?

 

עכשיו שהמחאה החברתית קצת הרימה ראש מפמפמים לנו את עניין השוויון בנטל שכולם יודעים שאף חרדי לא יתגייס כנגד רצון הרבנים ,זה לא יקרה ונתניהו מבין את זה טוב מכולם,

אבל מה כפת לו שנתגולל אחד על השני ובדרך נכבה את המחאה החברתית במחאה שלא מסכנת אותו?

 

אני רוצה בהזדמנות הזאת להמליץ על הפוסט האחרון של שדות שמתכתב קצת גם עם הפוסט הקודם שלי,עניני תהיות ושאלות קיומיות רק ששדות אחי ורעי כותב טוב ממני וכדאי לקרוא גם בין השורות,כמו תמיד אצלו

 

בלי קשר:

 

אני יודע שמעטים מאוד הם חובבי הטניס בין קוראי,באמת

רק זו הפעם תקראו מה שיש לי לומר:

 

אתמול ראיתי קונצרט, ממש ככה,קחו את המנצח הכי גדול בעולם שמנצח על התזמורת ה פילהרמונית הכי טובה בעולם ואני מצטער שאין לי מושג קלוש לומר מ י  זה מי

אבל אתמול בווימבלדון היה קונצרט של מאסטרים,או מאסטרואים

 

ורוג'ר פדרר ניצח במשחק טניס שלא נראה הרבה שנים (או שפשוט שוכחים את הקודמים) את נובק  דג'וקוביץ' מספר 1 בעולם

ועלה לגמר ווימבלדון

 

אפשר אגב היה לחשוב ש,הסנטר קורט' (המגרש מרכזי,כן.). בווימבלדון הוא משכנם של נסיכים ונסיכות (הנסיך וויליאם והנסיכה קייט  היו במשחק רבע הגמר בו פדרר טאטא את יוז'ני),צמרת הטניס העולמי עם נסיכיו ורוזניו (אגאסי ושטפי גראף חזו באותו משחק) בגמר וימבלדון מופיעים כל צמרת הטניס לדורותיהם ואת הגביע מעניק הנסיך פיליפ,בעלה של המלכה אליזבת) יושבים בשורות הראשונות ומוחאים כפיים בנימוס

אבל מאחוריהם,אוהדים מכל העולם ששילמו ממיטב כספם לראות טניס טוב ומכיון שהם רואים מהלכי טניס מצויינים הם צועקים,צווחים וצורחים כאחד האדם ועושים שכונה וזה מה שיפה בווימבלדון המפונפן הזה

שאפשר מידי פעם לעשות שם שכונה

 

שבת וזה

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 7/7/2012 08:37  
הקטע משוייך לנושא החם: החוק לשוויון בנטל-או חרדים לצבא או לא?
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-8/7/2012 20:47




461,802
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)