לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

כל מיני


באשמורת הבוקר,בזריחה (שהיום היא בסביבות 05:30 בבוקר)יצאתי לשדה התעופה

לקבל את שני ילדיי שחזרו מאיטליה:

 

 



במחסום בכניסה לשדה התעופה ,השמש מתחילה לעלות

 

הגעתי בדיוק כשהטיסה נחתה ובתי לא התאפקה וצלצלה לבדוק אם אני בשדה התעופה כשהם עדיין במטוס

 

נו אתם ודאי מכירים את הנוהל ולכן נשאר רק להמתין



קצת אחרי שצילמתי את התמונה הזאת הם יצאו,הייתה התרגשות גדולה למרות שהם נעדרו רק לשבוע והם כמובן מאוד נהנו

 

הספקנו להגיע הבייתה לפני שזוגתי יצאה לעבודתה כך שהיא הספיקה לראות אותם.

 

אני נסעתי לעבודה שלי,לא,לא לא חזרתי לעבוד עדיין.

 

לפני כן אני רוצה לספר לכם כמה דברים:

 

בכל התהליך של הטיפול במחלה ממנה אני סובל,בתהליך ההחלמה האיטי הדבר שהכי מטריד כמובן הוא המצב הכלכלי מ ן הסתם.

אני מקבל שכר של מי שלא עובד וברור שזה לא קל,אבל אנחנו מסתדרים,באמת מסתדרים,

 

מרכיב אחד מהוצאות  בתקופה הזאת הפך למרכיב  הוצאה מאוד מטריד

וזהו מרכיב ההוצאה על התרופות.

 

אם הייתי מקבל תרופות רגילות,אז מילא,זה לא עולה הרבה כסף,

אבל תרופה אחת וכבר דיברתי עליה עולה הרבה מאוד כסף,ואסור לי להפסיק לקחת אותה,

זה כדור שנקרא טראקליר ,שלי הוא עולה בחודש כ900 שקלים וזה אחרי סבסוד של קופת החולים.

 

ניסיתי למצוא בין כל הביטוחים בהם אני מבוטח גם באופן פרטי וגם דרך העבודה סעיף שאומר שיש השתתפות בהוצאה על תרופות,עזרה בנושא ,סוג של החזר וכלום

לצערי כשעשיתי את הביטוחים האלה,לא חשבתי על המרכיב הזה בביטוח

 

ושיתפתי במצוקה שלי  מישהו שהוא קרוב אלי בועד העובדים בארגון בו אני עובד והוא סיפר לי שבקרן הרווחה של הארגון יש  מה שהם מגדירים ,עזרה חריגה'

והוא  האיץ בי להביא לו מסמכים עם פרוט ההוצאה על התרופות שקניתי ב7 חודשי המחלה שלי.

 

והנה אתמול התקשרו אלי מהעבודה וביקשו שאגיע היום בבוקר

וכשבאתי נתנו לי צ'ק עם סכום נאה ועוד תלושי שי בסכום נאה קצת פחות,אין ספק שהכסף הזה יעזור גם אם הוא חד פעמי.

חוץ מזה ויותר מהכסף עצמו המחווה מאוד ריגשה אותי כמו גם האמירה של ראשי הועד  שאחזור מתי שאבריא והם יתאימו לי עבודה  לפי יכולתי

 

וזה לא  מובן מאליו וזה בולט מול היחס שמקום עבודה אחר שלא אנקוב בשמו נותן לעובדיו.

 

סיפרתי לכם שאנחנו עומדים לקנות אוטו,זה לא שנפל עלינו כסף ,זה כורח המציאות  ואתמול קיבלנו סוף כל סוף את הכסף מהעבודה של זוגתי

שאותו נחזיר  כפי שכבר סיפרתי.

 

הפקדנו את הכסף בבנק

היום או מחר הבנק יאשר את הצ'ק ואז נקבל צ'ק בנקאי על סך הסכום שעולה האוטו וסוף כל סוף תבוא לסיומה סאגה ארוכה ומטרטת

 

כשהוא (האוטו)יגיע אפרט יותר.

 

בלי קשר:

 

אין היום בלי קשר:-)

 

אני סיימתי תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 10/7/2012 08:48  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-11/7/2012 05:13




461,807
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)