לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

מלחמות כבר לא קורות בחורף (או בקיץ ,אנא עראף)


תשמעו,הבוקר הייתה לי מלחמה גדולה עם 2 ענקי תקשורת

שעתיים החזיקו אותי בטלפון,שעתיים!

 

מעשה שהיה כך היה

נכנסתי לחשבון הבנק באינטרנט וגיליתי שבזק בינלאומי לקחו לי דמי מנוי  על היותם ספק האינטרנט שלי.

רק שאני זוכר שלפני כחודשיים התנתקתי מהם ועברתי ל HOT NET

מסתבר שבניגוד למה שאמרו לי בהוט נט שהם דואגים לניתוק הם לא עשו זאת ,המוקדנית העבירה אותי למחלקת שימור לקוחות של בזק בינלאומי ואני כבר מכיר את הפטנט הזה של המחלקה לשימור לקוחות

הם מרססים לך את המוח בנתונים,מפארים את עצמם ומקטינים את מתחריהם ומבטיחים לך הבטחות על גבי הבטחות

 

רק מה האיש שאיתו דיברתי ביקש שאבדוק את מהירות הגלישה שאני גולש בה

אני אמור לגלוש ב30 מגה ובבדיקה הסתבר שאני גולש ב14 מגה ושהספק הוא הוט נט,מוזר שאני משלם לבזק בינלאומי והם לא רשומים כספק

זה דבר ראשון,אם הם לא רשומים,למה הם לוקחים כסף?

 

כאן ממש התרגזתי,אמרתי לאיש מבזק בינלאומי שיחזור אלי בעוד שעה והתקשרתי להוט נט

כמובן שמחכים המון זמן על הקו עם התקליט באוזן שחוזר 100 פעם על אותם דברים וכשסוף כל סוף הגעתי להוט נט ואמרתי שאני גולש על 14 מגה שבעצם אני צריך לגלוש על 30 אמרה לי הגברת בהוט נט שהבעיה לא אצלם אלא בתשתית והעבירה אותי בפעם המי יודע כמה לתמיכה של הוט.

 

שם ביקשו ממני לעשות בדיקת מהירות בחברה שלהם לא דרך האתר של בזק

קודם במחשב הנייד אחכ במחשב הנייך ובשתי התוצאות יצאה שהגלישה היא על 14 מגה

 

כלומר  ככה:

 

הם התקשרו אלי בזמנו מיוזמתם והציעו לעלות את מהירות הגלישה,אני מניח שבאמצעים שעומדים לרשותם הם ודאי ראו שאני לא גולש במהירות הזאת ובכל זאת לא אמרו כלום,הם גם מכחישים מכל וכל שאמרו שידאגו לניתוק מבזק בינלאומי,אבל את זה נעזוב כי אני לא יכול להוכיח את זה,

 

עכשיו למרות שאני משלם פי 3 פחות מבזק בינלאומי אני רוצה שרות ואני גם רוצה שיחזירו את ההפרש  בתשלום בין מהירויות הגלישה

טכנאי יבוא מהוט ביום רביעי בבוקר לבדוק את התשתית,זה בית ישן אמר לי המוקדן,שמחת זקנתי בראש חוצות שגילתם שהבית ישן כשאמרתם שאתם נותנים 30 מגה לא דיברתם על זה עם הבית ישן או חדש

 

מבזק בינלאומי עוד לא חזרו אלי אבל הפלא ופלא,כתבתי בטוויטר את כל קורותי ופתאום בזק בינלאומי צייץ לי  שהם יכולים לעזור והצטרפו אלי כעוקב חדש

אולי אצטרף לבזק בינלאומי כעוקב חדש ואז אחרי שאתנתק מהם גם אאנפל אותם וזו תיהיה נקמתי המתוקה

איך אומרים בטוויטר : אעדכן

 

נ.ב. עכשיו גם צלצל טכנאי המזגנים שהרכיב את המזגנים בשיפוץ, שסוף כל סוף יבוא לתקן את הנזילות,שנה ומשהו אנחנו רודפים אחריו,לא פנינו לאחר כי שילמנו לו כבר אז למה לשלם שוב? אעדכן גם בסוגיה הזאת

 

אני סיימתי תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 3/9/2012 11:54  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-11/9/2012 18:43




461,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)