לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

אוקטובר כבר כאן


היום בתי הבכורה חוגגת יום הולדת 19 !!

אגב זה היום הולדת  ה11 לדעתי שאני חוגג לה בבלוג וגם זה מראה מן הסתם את הדרך הארוכה שעברתי כאן.

שום דבר לגביה לא היה מובן מאליו למרות שאם תשאלו אותה,הכל היה רגיל וסביר ובסדר

 

אז לא נלך לסיפורי העבר רק לומר  כמה הייתי גאה ומאושר שהיא נולדה והפכה אותי לאבא

ובגלל שזו היתה לידה ראשונה להזכיר כמה היינו חרדים בגלל העבר המשפחתי (זוגתי הייתה פחות חרדה מהעבר המשפחתי שלי, אבל כנראה שהצלחתי להדביק אותה בחרדותי במהלך ההריון)

 

בסופו של דבר הכל הסתדר ועכשיו היא כבר חיילת ואנחנו שמחים לחגוג ביחד איתה את יום הולדתה.

 

הערב היא תלך עם חברות לחגוג בחוף טובגו בבת ים ולפני זה נחגוג בבית עם מתנה שכבר רכשנו ועוגה עם נרות.

 

 

שמחה גדולה

 

ככה ,על הדרך ובלי קשר אני מתעסק  הרבה בבישול ואתמול לקחתי מתכון של אהרוני ועשיתי מקלובה

 



 

עשיתי כמה טעויות של טירון בהכנת התבשיל וההמלצה שלי   לפעם הבאה לעשות את האורז צהוב ולטגן את תפוחי האדמה את הבצל והכרובית במחבת נפרד עד השחמה , או הזהבה ואז להוציא ולסדר בתחתית הסיר שעליהם יבואו העוף שטוגן קודם ובושל בסיר עם שמן זית ומים ואורז שהושרה כשעה במים קרים,כמובן שבשביל שיהיה צהוב צריך לפזר כורכום ולבשל כמו שמבשלים אורז רגיל,כשבמתכון מופיעים כמובן גם התבלינים הרצויים

 

כשסיימתי היה לי חשש להפוך את הסיר לתוך צלחת כי מעולם לא עשיתי את זה אבל כמו שאתם רואים בצילום שכמובן עלה לפייסבוק לאינסטגראם ולטוויטר

הצלחתי להופך בשלום את הסיר לצלחת ההגשה. המנה לא צריך לומר יצאה מאוד טעימה למרות שכמו שאמרתי טעיתי כמה טעויות בהתחלה

 

אגב כמו בפעם הקודמת נעזרתי בכמה מומחיות בישול בטוויטר בעיקר כי מקבלים תשובות בזמן  אמת ואפשר לתקן במקום.

 

סוכות וזה ,זוגתי עובדת כל חול המועד ולכן התוכניות שתכננו לטייל בוטלו,אבל בסדר,אני גם ככה לא בן אדם של טיולים

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 3/10/2012 10:26  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-5/10/2012 06:23




461,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)