לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

פוסטשבת


אני רוצה לכתוב קצת על ההתמכרות שלי לאינטרנט

ברור שכשיש יותר זמן פנוי ההתמכרות הופכת להיות בולטת

אם קודם עבדתי והיו לי חיים מלאים מחוץ לבית אז המחלה שינתה דפוסי התנהגות והיה הכי קל לברוח לאינטרנט

אבל צריך לעשות הפרדה ,אינטרנט זה דבר רחב

ההתמכרות היא למחשב והעיסוק במחשב כולל בעיקר שהות בישרא וקצת בפייסבוק וקריאה של אתרי חדשות כמו וואלה ווינט וכו'

עד שחליתי  ישבתי על המחשב  בכמות שעות הגיונית לדעתי

 

אני מאוד שמרן בהרגלי הגלישה שלי,אני גם ער לזה

יש לי כמה אתרים קבועים אליהם אני גולש,פורנו לא מעניין אותי,בצ'אטים לא הייתי המון שנים כי כשאני רוצה לשוחח עם מישהו אני משוחח בטוויטר(ותיכף נדבר גם עליו כמובן)

ולדעתי אין תחליף עדיין לעיתון מודפס גם אם אתרי החדשות באינטרנט שאני אוהב וקורא הם ספקי חדשות הרבה יותר מהירים מעיתונים

עדיין  לשבת עם כס קפה ולקרוא עיתון,זה הכי סבבה שמרן,כבר אמרתי

 

אבל ההתמכרות  הפכה להיות  קשה כשהחלפתי את המכשיר הסלולרי שלי לגלאקסי 2,סמרטפון מארץ הסמרטפונים

הגלאקסי הפך את עולמי ,התמכרתי קשות ,מודה.

 

יש בו כל כך הרבה פונקציות שמקלות על החיים שכבר אי אפשר בלעדיו וזה לא רק זה שפיניתי מתאי זכרוני מספרי טלפון שאני לא צריך לזכור

אלה האפליקציות והתחושה שאפשר לנהל את כל החיים(אני מגזים כמובן) דרך הסמרטפון ומסכו.

 

אגב לעיתים אני מצטער שאני כבר לא זוכר מספרי טלפון בכמות שזכרתי ובמזל אני זוכר את מספרי הטלפון הסלולרי של ילדיי,פחות של זוגתי כי הסלולרי שלה מהעבודה ואני צריך להתאמץ כדי לזכור,אבל לבד מהעובדה הזאת הסמרטפון מצמצם את חיי לדלת אמותיו:

אני קורא וכותב מיילים,אני קורא חדשות,אני קורא פוסטים ולעיתים מגיב דרך הסמרטפון למרות שהפלטפורמה  של ישרא בנוגע לסמרטפונים לפחות  של אנדרואיד לא נוחה עדיין

 

הוא חברי הטוב,אני לא זז בלעדיו אפילו לשרותים אני הולך איתו.כן,אמיתי לגמרי

 

ודרכו גיליתי את הטוויטר,מה הפלא אגב ?הייתי נוסע לאיכילוב מוקדם בבוקר לתפוס חניה,ישבתי באוטו מ6:30 עד  7:30 כשהמכון הראומטולגי נפתח ואחכ 5 שעות עם אינפוזיה תקועה ביד  ואף אחד לא רוצה להשתעמם.

 

אז נכון,קראתי ספרים ולא מעט,אבל  היה צריך למצוא עיסוקים נוספים ובטוויטר שלא כמו בספרים יש חיים והם זזים והם דינאמים

ובהתחלה עקבתי אחרי כמה אנשים ועוד כמה ולא הגבתי לאף אחד כי בסביבה חדשה אני שקט ודרוש לי זמן כדי לצבור בטחון

ולאט לאט צברתי,ובאותו זמן צברתי מילייה משלי ועכשיו אחרי 5 חודשים אני לא יכול ולא רוצה להיות בלעדיו

הוא גם מתאים לחלוקת הקשב שלי, עד 140 תווים וזה פינג פונג,מי שלא עומד בקצב הפיד,חבל על הזמן שלו

 

אני מאלה שתראו רכון ומרוכז  מעל מסך הסמרטפון,התמונה המפורסמת הזאת שבאים לארוע והוא הארוע קצת משעמם אבל אתה חייב להיות ואתה רואה איך כולם מבוגרים וצעירים רכונים על סמרטפוניהם כאילו אף אחד אחר לא קיים,אז כזה

 

אפילו זוגתי כבר מעירה לי שאני נמצא יותר מידי זמן  בסמרטפון ואם זה ככה אז אני בצרות:-)

אבל אני מודה אני אדם שמתמכר מהר,מה שטוב אולי בהתמכרויות שלי שהן לא כוללות עישון שתיה והימורים,אני כמעט ולא שותה,הפסקתי לעשן בגלל מחלתי לפני כמה שנים ואני לא מהמר בכלל אפילו לא טוטו לוטו מידי פעם,אני נגד להעשיר את החברות מהסוג הזה

 

מה שכן אני מתחיל להתמכר לבישול ולומר לכם את האמת? לא חשבתי שאני טוב בלבשל וגם לא ניסיתי

אבל בזמן האחרון אני מבשל כמעט כל יום שישי.

השיא היה בהכנת המקלובה השבוע ואתמול חברים שברתי את גם את השיא הזה !!

 

אתמול הכנתי את כל ארוחת השבת,תיכננתי אותה מראש,הלכתי וקניתי את כל המצרכים הדרושים ועשיתי 2 מנות שחבל לכם על הזמן

 

המנה הראשונה שעשיתי היא פאסטה  עם חצילים ועגבניות והיא נראתה ככה



ואני אומר לכם שיצאה מנה נפלאה וטעימה,חריפה במידה וגם יפה לעין

 

המנה השניה שעשיתי הייתה עוף עם ערמונים קלופים והיא נראתה ככה



אני אומר לכם,אני לא אוכל בדרך כלל עוף,לא מת עליו אבל אתמול בישלתי את העוף ביין אדום ברוטב סויה עם 200 גרם ערמונים קלופים ויצאה מנה אלוהית !!! אני נשבע לכם

 

וגיליתי שאני אוהב לבשל,אני אוהב את תהליך הבישול

אני לא מרגיש עדיין  שיש לי יד בטוחה  למשל בתבלינים,אני נצמד גם מידי למתכון,לא מרגיש בטוח להפרד ממנו,אני מניח שזה עניין של נסיון ככל שאמשיך לבשל ואצבור נסיון

אבל קיבלתי אתמול מחמאות  מזוגתי הטובה שברגיל עושה אוכל טעים ויפייפה בעיקר לארוחת השבת ואתמול היא העבירה אלי באופן סופי את שרביט הכנת האוכל בארוחות השבת

 

ככה אגב נראה שולחן השבת שלנו



אז האם ההתמכרות החדשה תאפיל על ההתמכרות לדברים הישנים,אני לא יודע,האם ההתמכרות החדשה אם היא בכלל התמכרות ותעשה בבד בבד אם הישנה,אין לי מושג , מה שכן אני יכול לומר שאני מצלם באינסטגראם את תהליך הבישול,אני מצלם שהמנה מוכנה ,מעלה הכל לטוויטר  ומקבל פידבקים מיידיים

אני מעלה גם לפייסבוק אבל הפייסבוק משעמם אותי וגם אם לא אסגור אותו  כי הוא פלטפורמה שימושית אני כבר מעדיף לעלות תמונות לבלוג ולא לפייסבוק

 

זהו, כבר הסתיו עכשיו,זאת לא סיבה להיות עצובה YOU KNOW

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 6/10/2012 06:41  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-9/10/2012 07:58




461,821
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)