לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

ספורט פוליטיקה ואוכל,טוב אולי ספורט לא יהיה


הבחירות הוקדמו

יש פרשנים פוליטיים בקרב הבלוגרים שהם טובים ממני,לכן אל תצפו לניתוחים פוליטים מי יודע מה

לי ברור למי לא אצביע

אני לא אצביע לביבי,אבל להגיד את זה זו חוכמה קטנה מאוד ,מכיון שמעולם  מאז שאני קיים (מין חרוז שכזה) לא הצבעתי עבור מפלגה שהיא ימינה למרכז,אז מעולם גם לא היה שיקול להצביע ליכוד.

מה שכן,היום יותר מתמיד יש צורך  להחליף את נתניהו וזה העניין היחידי עליו מסכימים יאיר לפיד ואני

כמו שהגשש באחד המערכונים שלהם אמרו על פולי שהוא בלתי עציב ושייקה  הצליח להעציב אותו

גם ביבי הוא לא ראש ממשלה לעד (למרות הסקרים) וכבר בבחירות האלה צריך להוריד אותו

 

ניסיתי את העניין הזה בבחירות הקודמות,הצבעתי לתקווה הלבנה לציפי ליבני וכשלנו

היא כשלה במשא והמתן להיות ראש ממשלה

ואני כשלתי שבחרתי בה,הצטערתי שעשיתי את זה מהר מאוד.

 

תמיד הייתי איש של מפלגות קטנות,אבא שלי אגב  היה איש של מפלגות זעירות,כמה זעירות? שהמועמד שבשבילו הצביע בבחירות לדעתי קיבל כמה עשרות או כמה מאות קולות,ככה זעירות.

אני לא יודע היום לומר איפה הוא מצא את האנשים האלה ולמה הוא החליט לתמוך בהם אבל זה ככה באמת היה

 

גם אני לא  הצבעתי למפלגות גדולות  בתחילת דרכי לאורי אבנרי,פעמיים לדעתי,אחכ רצ ואחכ מרצ ועוד כאלה מהשמאל שמעולם לא עברו את אחוז החסימה או שקיבלו 2-3 מנדטים.

 

אז נכון שהבנתי שרק מפלגה גדולה יכולה לשנות ולהחליף את נתניהו (לקרוא כמו שרומני קורא לביבי,נתניהווו)

אז למי להצביע?

 

ליאיר לפיד? הוא ימני מידי חברתית כלכלית,לא תומך בהחזרת שטחים למרות שזה כל כך אנכרוניסטי כבר לדבר על החזרת שטחים  ולא בגלל שאני לא רוצה להחזיר שטחים

רוצה אבויות,בטח רוצה להחזיר,

 

אבל כמעט כל השטחים התמלאו במתנחלים,בכל הגדה המערבית יש כבר כחצי מיליון ישראלים ולא כולם נערי גבעות מלאי הורמונים וחרמנים ,חלקם משפרי דיור שרצו לגור בתחומי הקו הירוק(עוד מושג שהיום מצחיק לומר אותו) אבל הממשלה מיסמסה תקעה,עשתה כל מה שהיא יכולה  כדי שהתוכניות שהיא עצמה יזמה לא יצאו לפועל ,מחירי הדיור המטורפים במרכז הארץ נשארו גבוהים ועם כל הכבוד לאיציק שמולי,לאנשים לא בא טוב לגור בלוד,(למרות שזה פטריוטיזם פרופר וכל החרתא הזה ששמולי הצבוע מפזר כענני נוצה רכים בתקווה שיאמינו לו,

ונישא על גבי המסכנים בלוד כנראה שהוא הולך לכנסת,צריך לבדוק רק לאן מועדות פניו כדי לא להצביע בשביל אותה מפלגה) והם בחרו לגור באלפי מנשה,אנא ערף באריאל ואני מבין אותם לצערי

אגב איציק שמולי, סתיו שפיר עשתה קולות של מהפכנית נוסח צ'ה גווארה לפחות ,והשמועה אומרת שהיא תלך למפלגת העבודה? אז אני לא חושב שמפלגת העבודה זה רע,נהפוך הוא,אבל סתיו שפיר שעשתה רושם של מהפכנית נעצרה כמה פעמים ועכשיו היא רוצה לשבת בחיקו החמים של הקונצנזוס? קצת בעייתי לדעתי

 

אז למי בכל זאת להצביע

אני נע על הקו עבודה מרצ חד"ש והנטיה כרגע לצמצם התלבטות  לכיוון של חדש או מרצ שההתלבטות בקשר לחדש הן העמדות של המפלגה  ביחס למה שקורה בסוריה

 

אני לא קורא פרסומים של חדש אני לא בקי במשנתה ,די לי  בעובדה שזו מפלגה יהודית ערבית (למרות עוול גדול שהמפלגה עשתה עוול גדול לתמר ג'וזנסקי  שהייתה פרלמנטרית שלא הייתה כאן) ודי לי בעובדה שהם נלחמים על זכויות עובדים והם נגד הכיבוש

 

 האם החברים הערבים תומכים באסד ובטבח עם שמתבצע בסוריה ,לא יודע ופחות מעניין אותי מה גם שבאופן אישי אני חושב שמי שיבוא תחת אסד לא יהיה טוב לנו וצריך להתפלל שזה לא יהיה מיקס של אלקעידה ג'יהד עולמי ועוד כל מיני רעולי פנים שלא עושים חשבון לעולם

 

אז זה באשר לחדש ומרצ? מרצ קטנה,חלשה,קולה לא כל כך נשמע ואני חושש שהם יחזרו להיות עם 3 מנדטים ונמאס לי להצביע למפלגות קטנטנות

אבל לא אמרתי את מילתי האחרונה בסוגיה

 

זה באשר לפוליטיקה

 

היום אני הולך להכין את המנה הזאת


 

לחם ממולא בנוסח אלקנה ממאסטר שף

 

זה המתכון שלוhttp://www.mako.co.il/food-recipes/recipes_column-bread/Recipe-e004bf01df37c21006.htm?gclid=CPuEtZzI-rICFWLHtAod1D4AQA

 

המליצו להוריד בכמות הירקות הירוקים ,זה מה שבנתיים,כמובן שאצלם את התהליך ואעלה את התמונות גם לכאן

 

ומילה אחרונה על ספורט,אלי גוטמן ניפה את יוסי בניון מהנבחרת וכל הצבועים והמתחסדים שלא אימנו יום אחד יצאו לזעוק ולצווח

אני לא זוכר שהוד קדושתו בניון העלה אותנו למונדיאל או לאליפות אירופה או גרם לדירוג המדשדש של נבחרת ישראל לעלות מאזור המקום ה80

אז חלאס,תנו לאחרים לנסות והוא שימשיך לחמם את הספסל של ווסטהאם ושיתן לשחק

 

באופן אישי לא אראה את המשחק,כדורגל ברמה כזאת לא מעניין אותי,האמת שגם ברמות אחרות לא

 

יום שישי וזה,

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 12/10/2012 05:43  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-14/10/2012 06:13




461,830
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)