לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

מצב חרבאנה


עכשיו דיווחו בחדשות על פגיעה עם 3 הרוגים בקרית מלאכי.

רע מאוד

ליבי עם תושבי הדרום,אני לא בטוח שהפתרון הוא במלחמה אבל נשאיר את העניין הזה לאחר כך.

 

מרגיז אותי שהממשלה ,כל הממשלות בשנים האחרונות שתקו במשך 12 שנה למעט עופרת יצוקה  ונתנו למצב להדרדר ככה

ועכשיו החמאס  שצבר כח רב ונשק רב מפגיז מקומות שלא הפגיז קודם

מרגיז אותי הקטע שיש אנשים שאומרים שמדינת תל אביב היא מדינה אחרת ושאנחנו  בגוש דן מסתפקים בסימפטיה לתושבי הדרום.

 

אני חושב שגם לתושבי הדרום צריך להיות אינטרס שתל אביב לא תיפגע כי אם היא תיפגע זה יהיה הישג בלתי רגיל לחמאס שהצליח לירות טילים על תל אביב(או ראשון או רחובות או חולון או הרצליה לצורך העניין) וכמובן כשלון לצהל ולממשלה שאמרו שחיסלו את כל הטילים ארוכי הטווח. 

מה זה יתן  למישהו עם טילים יפלו בגוש דן? אני לא מבין את זה

התלונות של תושבי הדרום צריכות להיות מופנות לממשלות  לא אלינו האזרחים וכדאי להפנים את זה

 

מרגיז אותי שיש אזורים בדרום הארץ בעיקר תושבי באר שבע שקיבלו הוראה להשאיר את הילדים בבית ולצאת לעבודה,למה?

מה חושבת המדינה שהורים יעזבו את הילדים שנופלים טילים וילכו לעבודה?

המדינה מנסה לחסוך על גב תושבי אשדוד באר שבע וקרית גת? זה כבר קרה במלחמת לבנון השניה שהמדינה לא הכריזה על אזורים מסויימים בצפון כאזורי חרום ואנשים לא קיבלו פיצוי בהתאם וזה מקומם

 

תתכבד המדינה ותשלם את ימי העבודה בעיקר שהיא זו שמחליטה לפתוח במלחמה ,מרגיז

 

אני משאיר כרגע את המחשבה שלי למה נפתחה בדיוק עכשיו המלחמה,רק אומר שכל מלחמה טובה להעלים בעיות כלכליות חברתיות עליות מחירים של דיור ומזון כי עכשיו מלחמה ואסור לדבר על דברים אחרים ועל זה שיש בחירות עוד חודשיים וביביברק אולי חושבים שזה יועיל להם ,תחשבו על זה

 

יגידו אנשים אתה באמת מאמין שברק וביבי יעשו מלחמה  שבה נהרגים ונפצעים כדי להדחיק בעיות אחרות? ואני אומר נער הייתי וגם זקנתי וראיתי כבר שהיו דברים מעולם לצערנו,כאן כמעט הכל אפשרי

 

היום בצהריים אני נוסע למפגש גרעין בקיבוץ גדות ולא אהיה כאן עד מחר בערב ולכן לא אוכל להגיב לפוסטים שלכם

אשתדל כשאני חוזר להתגבר על הפיגור

 

חברתנו נוסעת נמצאת במצב לא טוב, למי שמגיב אצלה,תתפללו להחלמתה

 

בשבת יש לי יום הולדת וכרגע זה נראה תלוש לגמרי מכל מה שכתבתי

 

מחזיק אצבעות ומתפלל שלא יהיו יותר נפגעים  ושהמלחמה הזאת תסתיים במהרה

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 15/11/2012 09:05  
הקטע משוייך לנושא החם: עמוד ענן - הפסקת אש
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-20/11/2012 10:41




461,838
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)