לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

יש לי היום יום הולדת


הייתי שמח לקבל כמתנה איזו הפסקת אש קטנטונת,חשיבה מחדש של

הממשלה על המהלכים עד כה ועל המהלכים שהיא מתכננת

אבל  ממרום גילי אני מבין שהסיכוי לכך קלוש לצערי ואסתפק בברכותיכם

 

אתמול חגגתי עם הגרעין שלי קודם בגדות ואחכ במרום גולן,היה מפגש מהמם ביופיו

ומרום גולן תמיד עושה געגוע

 

בשבוע הבא המשפחה המורחבת שלי לוקחת אותי ואת זוגתי וילדיי לצימר בקיבוץ שער הגולן ובזה יסתיימו  חגיגות יובל ה60

כלומר חוץ מאלה שמתוכננות להיום,יום הולדת שאני לא יודע עליהן כלום.

 

אין לי עניין לסכם סיכומים רק אומר שאני לא מרגיש בגיל הזה ולשמחתי גם לא נראה למרות שלא קראתי בשום מקום איזה תדריך לאיך צריכים להרגיש ולהראות בגיל הזה ,בריאותי משתפרת,לאט,משפחתי מקסימה וחיי בסך הכל להוציא זוטות כאלה ואחרות טובים וצריך להודות על כל הטוב עם הרע לאל הטוב, או למישהו בעליונים,לא?

 

אם האל הטוב אגב יעשה מערוף לכבוד יום ההולדת שלי ויוזיל את הגלאקסי note או את הגלאקסי 3 ,אושרי ירקיע שחקים בכלל !!

 

אבל אני מציאותי ויודע מה גוד יכול ומה הוא לא יכול לעשות ובסופו של דבר גוד הוא לא כחלון,והוא לא יכול להוזיל טלפונים סלולרים,כאילו יש גבול,הוא יכול לתת את עשרת הדיברות,פעמיים,הוא יכול להוציא את ישראל ממצרים ולעשות ניסים כאלה ואחרים אבל יש גבול,.טלפון סלולרי זה לא בתחום המעשים שגוד יכול לעשות ואני יודע,מכיר אותו הוא עוקב אחרי בטוויטר,בחיי

 

אז נניח שאת הסמרטפון הזה הוא לא יכול לספק ,אז חוץ מבריאות טובה לי ולמשפחתי ולכל מכריי ידידי אוהבי ורעי שזה ברור ומובן שאבקש

וחיים  טובים ללא מחסור לכל הנ"ל,ואיזה שלוםצ'יק קטן,סליחה לא שלומצ'יק,זה באמת גדול עליך  שקט,אבל אמיתי

 

ואפשר גוד לבקש כמה דברים בתחום הספורט?

 

אז ככה ואתה יודע אין לי עיניים גדולות :  אז שהפועל אזור תתמקם במרכז טבלת ליגה א' דרום,אתה יודע עונה ראשונה בליגה א' אחרי 24 שנים

תן להם להנות קצת ותרשום ליגה א' דרום שלא תתבלבל

 

שהפועל קטמון תעלה לליגה הלאומית  תתאחד שם עם הפועל ירושלים ולא יהיה זכר לא לויקטור יונה ולא לאף אחד ממשפחת יונה ואז האיחוד יהיה מושלם,לא צריך להיות לך מסובך גוד,ראיתי שכבר סידרת דברים גדולים מאלה

 

גוד אני יודע שהמקרה הבא קשה במיוחד אבל תנסה

 

הפועל ירושלים כדורסל !! נבהלת ,רואים ,אל תכחיש ,אני יודע שאתה קשיש ואתה כבר לא עושה דברים כאלה לבד,אני יודע אבל תראה ,דני קליין הלך וגידי דודי התפטר וגומא אגיאר זה בטח עבודה שלך,אני יודע אל תצטנע לי

אז עכשיו מה נשאר לך? כולה לחבר את השחקנים ביחד לקבוצה מה שדרוקר המאמן קצת מתקשה לעשות ויאללה שיתחילו לנצח

בחייאת גוד,עיר בירה ,ירושלים לנצח,טוב למות בעד ארצנו,סליחה זה לא שייך,למרות שהרעיון היה יכול לתפוס כאן

 

ואני יודע שאחרי הפועל ירושלים נעשית עוד יותר זקן

אז עוד בקשה קטנטונת,בוסטון סלטיקס,מה ,לא? אתה שלחת את ריי אלן למיאמי, אלא מי? ובגלל זה רז'ון רונדו וקווין גארנט מתקשים

נו מה גוד, קשה בלי ריי אלן,אני צריך לספר לך?

 

אז אני לא אומר לתת להם את ראשות  הבית,אני רואה את הניקס עם כרמלו,עבודה יפה גוד על הניקס תמורה  על הסופה הזאת סנדי

אומנם שלחת את ג'רמי לין ליוסטון אבל תראה את הניקס

אז אני לא אומר להשוות  את הסלטיקס לניקס אבל לא לעזוב אותם לגמרי,לעודד לעזור הביסלה כאן והביסלה שם

סומך עליך גוד

זה הכל נשבע

 

ואתה יודע מה גוד,אם נופל לך גלאקסי 3 ככה בלי שכחלון שם לב,שלח לי אותו,

יאללה גבר , תודה על שישים שנה וזה ,יאללה נדבר אחכ

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 17/11/2012 07:03  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-25/11/2012 11:38




461,834
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)