לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

על המצב


הידיעות מעזה אומרות שמתוכננת הפסקת אש

אני מאוד מקווה,לא רוצה פעילות קרקעית,זה לא יביא שום דבר

רק הרג והרס.

אפיזודת הטילים על גוש דן נשארה אומנם על 4 רקטות אבל מאז בכל פעם שאני נכנס לישון צהריים אני חושב פעמיים

אין כמובן מה להשוות עם ערי הדרום ואני  מצד אחד מברך שכך ומצד שני יש לי חברים ומשפחה  באזורים המופגזים ולכן זה לא קל.

 

לא קלה התקופה הזאת ואני מקווה שהיא באמת תסתיים עם הישג שלפחות הירי על דרום ישראל יופסק

אבל באותה נשימה אני בעד לדבר,עם אבו מאזן,עם חמאס עם כל מי שמוכן באיזו דרך שאפשר

הקיפאון הזה  לא עושה לנו טוב.

 

במעבר חד כמו שאומרים אני רוצה להודות מכל הלב לכל מברכי ליום ההולדת.

הוצפתי בברכות בכל הפלטפורמות האפשריות !

 

כאן בבלוג,בטוויטר שמספר עוקבי מגיע קרוב ל400 היום,בפייסבוק בסמסים ,במייל ושיחה מרגשת במיוחד משדות אחי היקר שנמצא בדרום אפריקה.

 

אחי (האמיתי) התקשר מוושינגטון,אחותי מניו יורק קצת שכחה אבל לא נורא ,ושאר אחי ואחיותי בארץ שלחו זרי פרחים ובלוני הליום שעדיין תלויים כאן מעלי

סבתא נ . שלחה זר ענק ,אשכרה ענק ובקיצור הרגשתי אהוב  ומחובק ואני מודה לכולם,זו תחושה נהדרת

 

בערב  הדליקו לי נרות על עוגה ודודה שולה שישנה אצלנו מאז התחלת המבצע  השתתפה גם היא בחגיגה

 

ביום שישי הזה ניסע כל הצד של המשפחה שלי לצימר בקיבוץ שער הגולן,ארוחת הצהריים שתוכננה למסעדה בנצרת בוטלה  מטעמי הזמן

ובמקום זה אחי שהוא מדריך טיולים יקח אותנו לסיור בשבת בבוקר בדרום רמת הגולן על ציר רמת מגשימים -תל סאקי שכידוע חברים שלי מהגרעין נלחמו שם במלחמת יום כיפור

 

בלי קשר:

 

mis D מציעה להתגייס למען ההסברה הישראלית ובפוסט שהעלתה מסבירה איך עושים את זה

חברי אבו אלמוג מעלה כל יום פוסטים נגד המלחמה באופן עקבי,אני מחזק את ידיו במאמץ שהוא עושה ומציע לקרוא את הגיגיו

 

ואנקדוטה לסיום,בפוסט הקודם ביקשתי עזרה בנושא הפועל ירושלים כדורסל,גוד הקשיב,שקל וכבר באותו ערב ירושלים ניצחה את חולון באולם הפחים בחולון,אז  מה אתם אומרים? גוד מקשיב או לא?

 

מאחל שיבוא מהר שקט ושיהיה טוב

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 20/11/2012 16:46  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-28/11/2012 11:34




461,830
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)