לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

על הזיקפה הלאומית


הלילה הרשות הפלסטינית קיבלה מעמד של מדינה  משקיפה באו"ם

אנחנו במו ידינו גרמנו לזה,בעצם לא,אני לא מוכן לקחת אחריות  על משהו שהייתי במילא בעדו אבל נתפס בעיני ראש ממשלתי

כמשהו שולי לכאורה ,כ"מכה קלה בכנף הזקפה הלאומית שלנו" כטעות מצערת של כל מדינות העולם ורק מיקרונזיה היא  הצדיקה היחידה שהולכת איתנו באש ובמים, וגם זה יגמר יום אחד אגב

 

נתניהו הצליח לעשות מה שאף ראש ממשלה לפניו לא עשה,

כמו שנאמר "הוא היה הראשון שזיהה " שאפשר לא לדבר עם החמאס ובכל זאת לגרום לכולם  להתייחס אליו  ברצינות

ולמזמז 4 שנים על מיסמוס  תהליך  של משא ומתן עם הרשות הפלסטינית עד שאף אחד בעולם,כולל ארה"ב אגב ,לא מאמינים לנתניהו  שאומר שהוא רוצה שלום ומוכן לשבת עכשיו,בזה הרגע ,אוטוטו,למשא ומתן עם אבו מאזן,רק שלא יצביעו באום יחד עם הפלסטינים

אף אחד בעולם לא קונה את הסחורה שמנסה לספק ראש ממשלת ישראל או דובריה האומלליםפ שקולם כקול קורא במדבר

כי אף אחד כבר לא מאמין לנו

 

אז דובריה של הפרופוגנדה  הישראלית הטיפוסית מנסים כמובן לגמד את ההישג הפלסטיני,מזלזלים בו, חוזרים למנטרות הישנות על העולם כולו נגדנו,אנחנו נעבור בחושך ובאור בדגל תכול לבן במיצרי טיראן  !!!

רק שוכחים דבר קטן,דיבורים כמו חול,לא עולים כסף אבל כשהעולם רצה שהמבצע הזה עמוד ענן יעצור ,הוא נעצר ולא עזרו כל ההתלהמויות על ניכנס בהם,נקרע אותם ועוד כל מיני דברי רהב שחצניים

 

רשימת הליכוד יכולה ללכת ימינה  ככל שרוקחי הדילים השונים וקבוצות הלחץ ירצו,לראש הממשלה אין יותר בשיטה הזאת השפעה על הרשימה ולא משנה כמה ימניים צעקנים ונמרצים יהיו בעשיריה הראשונה

 

 הטריומוויראט  חוטובלי דנון יריב לוין  יכול ליילל כמה שיילל ,הגורלות של כולנו מסתבר שוב לא נחתכים כאן ,בכנסת אלא אצל אדון הנשיא אובמה

והוא  יגרום לנתניהו לשבת עם אבו מאזן ולהתחיל תהליך שיכאב לימין,אוי כמה שיכאב

 

מדהים אותי אגב איך למרות כל המכות הכלכליות חברתיות,,למרות כל ההבטחות והזנחה פושעת של הפריפריה יש עדיין אנשים שאומרים "אני ליכודניק בדם",אני  יודע שביבי זיין אותי ויזיין אותי בעתיד ולא עשה כך וכך וכך אבל אני ליכודניק מהבית ולכן אצביע ביבי (אכן נימוק מנצח יונית)

 

אבל בסדר תמשיכו,תנו לו את הגב ותמשיכו לומר כמה  אנחנו עם קטן מוקף אוייבים בשעה שכל הכסף הולך לבטחון והממשלה הזאת תפיל עלינו את  התשלום על מבצע עמוד ענן

שהבירוקרטיה  תמשיך להרוג אותכם,שלא ישלמו לכם על נזקים שספגתם במלחמה כי למה שישלמו ,כשיש כאלה שעוד לא קיבלו פיצוי על הנזקים שהיו להם מהמלחמה הקודמת לא להאמין

או כאלה שקיבלו רק חלקיק מההבטחות שהבטיחו להם והתייאשו כי הטפסים שנשלחו אליהם שוב ושוב התישו אותם

ונראה מה יהיו שוות ההבטחות על מיגון הישובים שנמצאים יותר מ4 קמ' מהגדר,ביביב (לא טעות)  הבטיח למגן אותם,נראה כמה זמן זה יקח ומה יגיע קודם,המיגון או המבצע הבא

 

אז כן תמשיכו להזקיף את הזיקפה הלאומית אפילו לא צריך ויאגרה בשביל זה ,כי אנחנו עם אחד,אנחנו  נוכל לכל שונאינו,הנה הרגע סיימנו להפציץ את החמאס,זה שהוא לא יודע את זה זו בעיה שלו ,העיקר שאנחנו יודעים

 

ומילה אחת לשלי יחימוביץ,אין עדיין בשעה זאת תוצאות של הפריימריז ,אבל אם לבקשתך הרשימה הנבחרת תיהיה רשימה של לא בשר לא חלב אם יהיו שם אנשים אפורים חסרי ביצים

,אם יריב אופנהיימר לא יהיה במקום ריאלי ובמקומו יבוא מלכך הפינכה  שמולי ,לא אצביע למערך(כמו שעד היום קוראים למפלגת העבודה בפריפריה,המערך)

אני לא מתכוון להצביע למפלגה בלי ביצים,צריך אמירה ברורה בעד משא ומן עם הפלסטינית או שמא נאמר עם המדינה הפלסטינית

 

וחלאס ,לא עוזר לטמון את הראש בחול,גם החול מציק ומגרד,ויותר עדיף להסתכל נכוחה,ללחוץ את היד התלויה והמושטת כבר הרבה זמן,למצוא כסא נוח ולהתחיל לדבר ,גם עם החמאס,בטח, ואל תפגעו באינטילגנציה שלכם ושלי ותגידו את המנטרה המטומטמת על העובדה שאתם לא מדברים עם ארגון טרור

 

 תעברו לשבדיה,או לשוויץ אנא עראף ותתחילו שם לנסות לעשות שלום,אלה שמחליטים להשאר : ,תכירו חמאס,ג'יהד איסלמי פת"ח,אנחנו ישראלים גאים זקופי קומה שמחפשים פארטנר לשלום

אז זהו כבר דיברנו איתם,לא פעם,לכן אפשר שוב ותקראו לזה איך שאתם רוצים,שיחות לא ישירות שיחות עקיפות,שיחות בווקי טוקי

שיחות עם כוס לבן וחוט  וואט אבר,העיקר שתדברו כי לנו יהיה יותר טוב

 

 

 

בלי קשר בכלל אבל man got to do whats a man got to do

 

קיבלתי שרביט אסטרולוגי מידידי קנקן התה וחייבים להתייחס אליו

 

אז זה המזל שלי עקרב ואלה תכונות המזל כפי שהביא אותם קנקן התה

אני לא חסיד של אסטרולוגיה, לא טורח לקרוא את התחזית השבועית,זה לא מעניין אותי

אבל אתייחס למה שכתוב כאן

 

 

1* יכול לאהוב מאוד או לשנוא מאוד (במידה רבה מאוד).

2* תמיד מוצא כוחות לבנות את עצמו מחדש (במידה רבה מאוד).
3* קנאי מאוד באהבה וממגנט את בן המין השני (במידה רבה) .
4* מתאים לעסוק בפסיכולוגיה ובכל הקשור לנפש האדם כמו גם במקצועות הקשורים לעולם אפל ומסתורי (למרות שאני לא עוסק בזה, אני די מתעניין).
5* גישתו לחברה עניינית, ממוקד תמיד בנקודות המפתח, סלקטיבי בבחירה חברתית (במידה רבה מאוד).
*6 לימודים מעניינים אותו והוא ישקיע בהם זמן רב (במידה רבה מאוד).
*7 נושאים שלא מעניינים ימצא לנכון לשנות (במידה רבה),
*8 לוקח הכל באופן אישי (במידה רבה),
*9 רגיש לביקורת ולכן ימצא את נקודות ההגנה (במידה רבה),
*10 זקוק לאוירה נעימה בונה ואמינה (במידה רבה).
11* בתחום הקריירה מתאים לו שירות לסביבה, חוקר, רפואה והנהלת חשבונות (מלבד הנהלת חשבונות, התאמה מלאה, אם כי כמנהל מעבדה אני נאלץ גם לנהל את החשבונות שלה).

12* אישיות חזקה, רגשות עזים, קיצוניות (במידה רבה).

13*אינו מסגיר את ריגשותיו ואת היצרים הסוערים שבתוכו (במידה רבה מאוד, למרות שהסגרתי כאן, ולא בקלות, את תכונותיי אלה

 

 

 

 

אומר כך יונית,הסעיפים שמאוד מאפיינים אותי ואני יכול  להזדהות איתם במידה רבה מאוד הם

1,5,7,8,10,12

 

במידה פחותה יותר אבל עדיין ברמה מעל הממוצע

2,4,9,13

 

ובמידה פחותה בהרבה כל השאר

 

מפריע לי אגב שיש מזלות שעושים מהם סוג של מיתוסים,עקרב הוא אחד מהם,  ולמרות שלפעמים אני נהנה לומר שאני בן המזל הזה

צריך לומר בהגינות שאסטרולוגיה לא מענינת אותי ,אני לא  מתעסק עם העניין הזה  וזהו,מילאתי את חובתי לעולם

 

אני מעביר  בחרדת קודש את השרביט

 

לגם אמא

 

אנג'י

 

אמובטלת

 

אני מפציר בכל השלוש ,למרות שהן כותבות פחות, להתאמץ טיפה ולכתוב  וגם להעביר את השרביט הלאה,כזה אני, אוהב סדר ,אז חזקו ואמצו בנות

 

יום שישי וזה,אתמול עשיתי פוקצ'ה  ,פעם ראשונה בחיים לא צריך לומר ויצאה טעים לאללה

 



הנקודות השחורות על הלחם זה צימוקים

 

היום אני מתכוון להכין לארוחת השבת  אחת  מבין האפשרויות הבאות:

 

 אושפלאו (צלי עוף עם אורז וגזר בנוסח בוכרי)

קדירת עוף  עם שום תפוחי אדמה וערמונים קלופים

חזה עוף מוקרם בתנור בטחינה וצנוברים ואם תיפול עלי הרוח נעשה את כל הנזכרים לעיל

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 30/11/2012 04:31  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/12/2012 05:28




460,919
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)