לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

פוסטשבת


חזרתי הבייתה לבלוגי  בזכות  מריאט והמתכנתים הטובים של עמותת ישראבלוג שגילו את התקלה ותיקנו אותה

קשה לרעות בשדה זר גם אם הוא לכאורה שלך

אבל בסדר,עכשיו הכל בסדר

 

אין לי מה להוסיף על התנהלות המדינה בפרשת בן זייגר,אמרתי כבר מזמן ואני חוזר ואומר,אין שום דבר קדוש במנטרה שמנפנפים מול פנינו "למען בטחון המדינה" כהצדקה למעשים כאלה ואחרים,בעידן הזה אי אפשר ולא צריך להסתיר כלום

מישהו עשה פשע,יתכבד מי שיתכבד ויעמיד אותו לדין,באור יום ,לא במחשכים.

במחשכים קל יותר למדינה לספר בובמייסס  וכבר היו דברים מעולם.

 

נעזוב את זה

 

אתמול שוב בישלתי והפעם הלכתי על ההמלצה של ,גם אמא,שבתגובה בפוסטשבת הקודם הציעה מתכון משלה

זה נשמע לא רע ואתמול הכנתי אותו בשינויים קטנים

 

למתכון נקרא עוף בבישול איטי

 

לקחתי 3 ירכיים ו3 שוקיים השרתי כשעתיים במרינדה שהמצאתי

אחכ הכנסתי לסיר,צליתי עד הזהבה והוצאתי

,גם אמא' הכניסה לסיר אחרי שהוציאה את עוף ,צלעות בקר,לי לא היו צלעות בקר,אבל היו לי גרונות,לומר את האמת,קניתי גרונות לפני די הרבה זמן והשארתי אותם בפריזר כי לא ידעתי מה לעשות איתם,אבל לזרוק היה לי חבל, לכן במנה של אתמול שמתי את הגרונות,השחמתי והוצאתי

 

ביום חמישי הלכתי באופן ספונטני לחצי חינם,האמת שבכלל רציתי לנסוע לטיב טעם באזור התעשיה הישן של ראשון

אבל בעודי יוצא מאזור חשבתי שזוגתי לא אוכלת אוכל לא כשר וגם היה פקק מתחת לגשר לכיוון צומת בית דגן,אז נסעתי ימינה,עליתי על כביש 4 דרומה ונכנסתי לאזור התעשיה חולון מזרח ונסעת לחצי חינם הגדול.

 

פעם כבר אמרתי שהחצי חינם הגדול הוא כמו גן שעשועים לאוהבי אוכל,התאפקתי לא לקנות  את כל מה שמתחשק לי אבל בלי כבד קצוץ,טחינה ירוקה

זיתים מרוקאים חריפים וקובה בורגול לא יכולתי לצאת משם אז קניתי את כל הנ"ל וגם קניתי גם 250 גר' נקניק תה מעושן(שלם,לא פרוסות ) שגם אמא המליצה לשלב במתכון.

 

אז שילבתי אותו לצריבה לכמה דקות והוצאתי

אחכ קצצתי בצל אחד,2 שומים וגזר,זרקתי לתוך הסיר נתתי להם להזהיב,החזרתי את כל הבשרים,כיסיתי במים,שמתי מלח פלפל פפריקה מתוקה וקצת כמון,זרקתי פנימה קופסה של פטריות שמפיניון והבאתי לרתיחה

אחכ המשכתי לבשל עוד חצי שעה על אש נמוכה ואחכ הכנסתי לתנור לשעתיים על חום לא גבוה

יצא מאכל מצויין  והוא נראה ככה

 



אחכ עשיתי לחמניות ממולאות בבשר טחון

 

הפשרתי חצי קילו בשר טחון,ערבבתי עם תבלינים שהתחשק לי

השחמתי במחבת בשר טחון(כדאי לנסות לאמוד את כמות הבשר שתיכנס ללחמניות למרות שאם נשאר עוד מהבשר שהשחמתם אפשר להשתמש בו  בספגטי בולונז למשל )

 

קניתי חבילת לחמניות קטנות של 10,הוצאתי את הבפנוכו של הלחמניות,מילאתי את  הריק בתערובת,משחתי בביצה את הלחמניות והכנסתי לתנור בחום של 200 מעלות עד שראיתי שהן הופכות חומות

 

אגב  בשביל לחמם לפני ההגשה מחממים בתנור לכמה דקות ,לא במיקרו,וכדאי לקשט את צלחת ההגשה בטחינה

 

 



יצא מאוד טעים

 

 

ככה נראה שולחן השבת שלנו



האמת שלאחרונה אני מבשל דברים פשוטים ולא מסובכים כי אני רוצה שגם הילדים יאכלו והם מה לעשות שמרנים בטעמים שלהם ואיתם צריך לאט לאט

לכן אני מבשל מידי שבוע דברים  שיש בהם מרכיבים שהם מכירים ושהם יכולים לאכול.

 

לא חוכמה לעשות אשפלאו ואף אחד חוץ ממני ומזוגתי לא יאכל את זה.

 

קטמון צולעת,אתמול היא השוותה בדקה ה90 ל2:2  עם כפר יונה משחק שעל הנייר אמור להיות קל, אבל כבר הבנו שאין משחקים קלים ואומנם קטמון עדיין לא הפסידה העונה ובית"ר כפר סבא שאחריה גם יצאה תיקו והפער נשאר כשהיה 3 נקודות אבל  גם המבינים מבינים שהפסד ראשון יגיע מתישהו כי אי אפשר לא להפסיד עונה שלמה וברור שקטנון במשבר גם שהיא לא מפסידה

אתמול נפוצו שמועות בכמה אתרי ספורט שיש הסכם בין קטמון להפועל ירושלים על איחוד שעיקרו שהבעלים של הפועל ירושלים,זה שגרם להקמה של קטמון יוסי סאסי יתפטר מכל תפקידיו בהתאחדות וירפה מהפועל ירושלים וזה יאפשר איחוד והופעה של הקבוצה המאוחדת בליגה לאומית בשנה הבאה

מהנהלת קטמון הכחישו שקיים הסכם כזה

לא ממש ברור לי למי יש אינטרס להפיץ שמועה כזאת אם היא לא נכונה.

 

אני מניח שחלקכם שם לב למעורבות הרגשית שלי ההולכת וגדלה במשחקיה של קטמון העונה

הייתי במשחק אחד,אני מתכנן ללכת לעוד כמה  ובכלל אני מרגיש שאני מחובר לקבוצה הזאת ורוצה לקחת חלק פעיל בחוויה ששמה הפועל קטמון

זה לא קרה לי הרבה מאוד שנים וזה כנראה שווה פוסט נפרד

 

אגב מי שלא יודע ולא קרא את הפוסט שכתבתי על  עלילות המוסד  ובן זיגייר,יכול לקרוא אתזה  כאן,בבלוג האולימפי שארח אותי זמנית

 

 

גשם יורד אצלנו

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 16/2/2013 07:13  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-18/2/2013 09:54




461,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)