לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

פשוט להקיא


ההתאחדות לכדורגל,משטרת ישראל והתקשורת נלחמים בתופעת הגזענות במגרשי הכדורגל

ארגוני אוהדים,בעיקר "לה פמיליה" המפורסם נרדף בצדק עד חורמה על קריאות גזעניות נוראיות נגד שחקנים מוסלמים

ונגד שחקנים ערבים אזרחי ישראל

אבל במקום אחר התופעה ממשיכה,מן הסתם בשקט למרות שהיא ידועה

וזו לא בפעם הראשונה ואף אחד לא פוצה פה ומצפצף

 

אתמול התקיים משחק  כדורגל בין הנוער של מכבי תל אביב לנוער של הפועל תל אביב,המשחק התקיים  במגרשה של הפועל במתחם הקרוי על שם גדול כדורגלני ישראל יעקב חודרוב

 

שחקני הנוער של מכבי תל אביב ספגו לאורך כל המשחק קללות,האוהדים שרו שירי שואה וגם הצדיעו במועל יד נאצי

 

אף אחד לא כתב על זה בעיתון,קרוב לודאי ששופט המשחק לא יציין את המראות והקולות בדו"ח השיפוט שיוגש להתאחדות ואף אוהד כולל מנהל הקבוצה שאמר לעבר שחקני ואוהדי מכבי במגרש :הלוואי שתמותו,לא יועמד לדין והתופעה המגעילה הזאת תימשך

 

זו לא הפעם הראשונה ששחקני קבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב מאמניה ,מנהליה ומעט האוהדים שמעיזים להגיע לוולפסון נתקלים בתופעה הזאת.

אפשר היה לצפות  יחד עם זאת שעכשיו  כשהמודעות  והנסיון לעקירת תופעות כאלה עלו,מישהו ישים לב גם לעניין הזה שחוזר פעם אחר פעם במשחקי דרבי שנערכים בוולפסון

 

אפשר היה לצפות שמאמן הנוער זאב זלצר ,מחנך דורות של שחקנים יאמר משהו,שהנהלת הפועל תל אביב שמכירה את התופעה ממשחקי הכדורסל של האגודה תצא נגד,אבל כלום,אף אחד לא פוצה פה ואף אחד לא מתריע ואין דוח שופט שמספר מה קרה

וזה רע ונורא,כי זה יקרה שוב ושוב.

 

אני קורא להנהלת קבוצת הנוער של הפועל תל אביב להתנער מהקריאות האלה,אני קורא לאיגוד השופטים לבקש דוח אמיתי משופטי  המשחק

אני קורא להעמיד לדין אוהדים שמצדיעים במועל יד נאצי במשחקים כאלה כמו שאני מצפה משופטים במגרשים אחרים לעשות כן

מדובר במשחק נוער,אחכ מתפלאים שאוהדי הקבוצה הבוגרת מתנהגים ככה באולמות כדורסל ובמשחקי כדורגל של הקבוצה הבוגרת?

צריך להוציא את התופעה הזאת מהארון,לא להשתיק אותה,צריך לקרוא למשטרת ישראל לשים לב  ולהתאחדות לפעול גם במשחקים שלכאורה לא  עומדים באור הזרקורים.

 

אני לא אומר שאוהדים של קבוצות אחרות לא מקללים ,אני לא אומר שבקבוצות אחרות לא רואים תופעות גזעניות,אבל  לא ברמה הזאת,לא בצורה הבוטה שבה נתקלו אתמול שחקני מאמני ומנהלי  קבוצת הנוער של מכבי תל אביב  במשחקם נגד הפועל תל אביב

וכגילוי נאות אומר שאני לא אוהד אף אחת מהקבוצות האלה ,אני אוהד של הפועל קטמון ירושלים.

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 17/2/2013 10:56  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-18/2/2013 09:55




461,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)