לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

סתם יום של חול


האמת שאין לי לאחרונה כל כך מה לכתוב

אני כבר יודע שזו לא סיבה להתרגשות מיוחדת וכבר היו לי תקופות שלא היה לי מה לומר

אבל  יש כאן עוד  משהו, שונה הפעם .

לתומי חשבתי  שהפסקת העיסוק בנושא החם תפנה לי מקום לעיסוקים אחרים

והמעבר יהיה קליל ונחמד כזה, אבל זה לא בדיוק ככה

 

תשמעו  אולי זה נשמע קליל וסבבה אגוזים ,כי מה צריך בסך הכל ,לחשוב על נושא חם,לנסח אותו ולאשר פוסטים,אבל  בפועל ב7 השנים האחרונות הייתי עסוק כל כולי בלחשוב על הנושא החם,בלהיות צמוד  לאתרי חדשות באינטרנט,לקרוא עיתון אחד ליום לפחות ,לעקוב אחרי פוסטים  שמהם אפשר לעשות נושא חם וכו'

וזה עיסוק שלוקח זמן,אבל עשיתי את זה  ,כי התייחסתי למסגרת במלוא הרצינות

 

ועשיתי זאת ונהניתי ואהבתי לעשות את זה,אבל מסתבר מן הסתם שכשמפסיקים לעשות דבר כזה  יש חסר

פתאום מתפנה זמן,פתאום אתה לא צריך לדאוג לנושא החם הבא ולזה שיבוא אחריו ואפשר לשבת ולהרגע וסתם להנות מקריאה של פוסטים כאלה ואחרים,שלא לדבר שמתפנה זמן שכדאי למלא אותו.

 

אז חזרתי לקרוא ספרים  ותאמינו או לא,בני הצעיר מוריד לי סרטים ,סרטי קולנוע  מהאינטרנט,משהו שאנשים עושים כל יום בלי לחשוב שזה "ארוע"

וככה ראיתי את ג'אנגו של טארנטינו וארגו של בן אפלק וטד המצחיק עם מילה קוניס ועוד ידי נטויה

 

אני לא הולך לקולנוע בדרך כלל וזה נחמד שאפשר לראות על המסך הגדול שלנו  בסלון את הסרטים שרצים בבתי הקולנוע

 

ביום שיש בצהריים תשחק הפועל קטמון אהובתי מול הפועל אזור שאני מחבב כי אני גר כאן ויש לי סימפטיה לקבוצה של מקום מגורי ובתי שאוהבת כדורגל מדרבנת אותי לנסוע למשחק.

 

לא הייתי אף פעם מעולם באיצטדיון טדי בירושלים וזו הזדמנות נהדרת לנסוע ולחוות חווית צפיה באיצטדיון טדי עם בתי אהובה והקבוצות שאני מסמפט.

הבעיה שאני לא ממש רוצה שמישהי מהם תפסיד,ודאי לא קטמון שלא מנצחת כבר 3 מחזורים ומקדימה בנקודה את ביתר כפר סבא וכשבשבוע הבא יש לנו את מכבי יפו בחולון,שהיא קבוצה לא קלה,בקיצור דילמקה,תוסיפו לעובדה הזאת את העובדה שביום שישי יחל ב0700 בבוקר מרתון ירושלים וצפויות בעיות  תחבורה בעיר,למרות שאני מאמין שעד שנגיע בסביבות  13:30  לירושלים המרתון ודאי יסתיים וגם לא יהיו כבר פקקי תנועה אבל בכל זאת,מי יודע

אשמח לשמוע מירושלמים מה הצפי

 

ובערב אחותי ובעלה יבואו לארוחת ערב ואני צריך לבשל ואם אסע למשחק לא  אצליח,אבל נראה,יש עוד יומיים

 

הנה מסתיים פברואר ותיכף יבוא מרץ שהוא חודש של חגיגות,בסופו בני האמצעי יחגוג 18 ואני וזוגתי נחגוג 21 שנות נישואין מאושרות

אבל לכל אלה יש זמן

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 27/2/2013 16:29  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/3/2013 10:09




461,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)