לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

ירושלמים..עזרה.. מישהו..


התרגשות גדולה,היום אנחנו נוסעים לאיצטדיון טדי בירושלים

למשחק קטמון אזור כאמור

לשנינו,לבתי ולי זו תיהיה הפעם הראשונה בטדי ואני לפחות מתרגש

 

תוסיפו לעובדה שאנחנו כמו שניים שנכנסים עם ראש בקיר מגיעים בכל זאת לירושלים ביום כזה שחצי עיר סגורה בגלל מרתון ירושלים

אבל הסתכלתי במפת הכבישים וראיתי שדרך בגין פתוח לכל אורכו ולכן חשבתי  להכנס לבגין מ443 ולנסוע עד קניון מלחה

 

אם יש כאן ירושלמים שחושבים  שלא נכון לנסוע ככה ,אשמח לתובנות

 

אין בכלל שאלה שאצלם במגרש תמונות ואעלה אותם בזמן אמיתי לאינסטגראם ולפייסבוק ומחר לכל המאוחר אעלה חלק מהם גם לכאן

 

שאו ברכה,תחזיקו אצבעות לזה שלא ניתקל בפקקים ושקטמון תנצח אפילו שאני גר באזור,תנו דיווח על מזג האוויר בזמן אמת

וזהו:-)

 

 

כפתור ופרח,הפוסט הראשון של חודש מרץ,יפה לי..

 

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 1/3/2013 07:27  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/3/2013 05:42




461,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)