לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

פוסטשבת


מהרגע שהילד עשה רשיון נהיגה חיכיתי לטלפון הזה,

הילד נוהג עם בטחון מופרז ואתה לא יכול לומר לו כלום,כלומר אתה יכול ואמרתי וחזרתי ואמרתי,אבל משהו בצעירות הזאת,משהו בבטחון העצמי כנראה מסרב להפנים וכך אתמול  על הגול הראשון של נבחרת ישראל צלצל הטלפון.

 

"אבא עשיתי תאונה " הוא אמר ,ברקע אני שומע את הנהג השני צועק על בני ובני עליו בחזרה ויורם ארבל בטלויזיה שאת קולו לא הספקתי להנמיך,מרעיד את החדר מהתאורים של הגול שישראל הבקיעה

בתוך בליל הקולות הזה שאלתי אם הוא בסדר והוא התפנה לרגע מהצעקות על הנהג השני (שלא היה אשם) אמר לי שהוא בסדר ואמר איפה  הוא נמצא וכבר זוגתי ואני היינו ליד הדלת עם המפתחות של האוטו השני,השארנו אורות דולקים וטלויזיה עובדת ומזל שזה היה קרוב לבית.

 

הגענו תוך 4 דקות למקום,מסתבר שהילד,לא עצר בעצור,לטענתו הוא "לא ראה את התמרור" (סיבה קלושה) והאוטו השני שנסע בדרך הראשית מאוד הופתע לגלות אותו ונכנס בו

באוטו היו עוד 2 חברים של הילד שעובדים איתו באולם הארועים שהוא עובד כבר חודש שני וברוך השם כולם היו בסדר.

 

האיש המבוגר שנרגע עד שהגענו אמר שיש לו בבית ילדים בגיל של בני והוא מבין לגמרי את הלהט הזה בורידים,את קלות הרגל על הגז אבל הוא ממשיך להפציר בילדיו להזהר

 

לא היה עניין לערב משטרה,אני מניח שגם הוא רצה להגיע הבייתה ולצפות במשחק הכדורגל ששודר בטלויזיה ,לכן החלפנו פרטים וכל אחד נסע לדרכו.

 

המיצובישי כריזמה האומללה   שצריכה לחזור למוסך ביום ראשון בשל עניני החיישן הדפוק וכנראה זה לא יקרה ביום ראשון כי אני לא יכול להפסיד יום עבודה,

קיבלה פגיעה בדלת השמאלית האחורית ששקעה קצת פנימה ואפשר לפתוח ולסגור אותה בלי בעיות למזלנו

היונדאי I20 של הבחור נפגעה בצד השמאלי הקדמי שלה והפנס הימני נשבר נדמה לי

 

בגלל שהאוטו זקן אנחנו מבוטחים רק בביטוח צד ג' ואחרי שבררנו כנראה שתופעל ההשתתפות העצמית שאותה נצטרך לשלם לביטוח

אבל עזבו את זה

 

הילד לא נוהג בזהירות הראויה !!! זו תאונה ראשונה משמעותית ,אבל היו לפחות עוד 3 תאונות קטנות שכאן הוא גרד פגוש של מישהי וכאן נשברה אחת הלוחיות האדומות של מחזיר אור אחורי ועוד משהו קטן מהסוג הזה והוא לא לומד

 

אז מצד אחד אני יכול להוריד אותו מההגה,מצד שני אני רוצה שיצבור נסיון שישתדל להיות זהיר יותר וזה לא יעשה אם אוריד אותו כעונש מההגה

אז מה שנשאר זה לדבר

 

אז אתמול הוא היה די מבוהל ואחכ הוא בילה 5 !!! שעות תמימות וארוכות במיון של בית החולים תל השומר כדי לקבל אישור רפואי שהוא לא נפגע,שיהיה,

אני לא מניח שנלך למשטרה להוציא אישור כי אלה יקחו לו את הרשיון אם יבינו שהוא לא עצר בעצור

 

במקביל לכל ההתרחשות הזאת לקחתי אתמול את בתי לראות את המשחק ישראל פורטוגל (המסקנה המיידית למי שרוצה לראות משחק כדורגל  באיצטדיון כזה היא להשאר בבית ולצפות בטלויזיה,היא לא ראתה כמעט כלום,היציעים רחוקים מהמגרש והאיצטדיון כל כך גדול שקשה לראות אפילו מי הבקיע)

הקיצר לקחתי אותה להדר יוסף כאמור שם גרה החברה שאיתה הלכה למשחק ו20 דקות אחרי שהמשחק הסתיים במקביל לזה שזוגתי עם הילד בתל השומר נסעתי בחזרה לקחת אותה.

 

בד בבד הילד הצעיר התקשר מטיול הצופים שבו הוא משתתף ,מים לים' ,מהים התיכון באזור  נהריה עד לקיבוץ חוקוק צפונית לטבריה,אמר שקשה לו  ושהוא רוצה שנבוא לקחת אותו היום  !! בהתבסס על העובדה שנסענו למעלה עקרבים להושיע את אחותו

 

אז אל תגידו שאנחנו לא לומדים מהנסיון,הסברנו לילד הצעיר שהמקרים לא דומים שעם כל אהבתנו אליו לא ניסע  אליו,יש גבול והוא ישרוד את יום הטיול האחרון

 

פוסט שבת,כולם כרגיל עדיין ישנים,יש לי כביסה אללה יסטור שהתעצלתי לעשות אתמול,זוגתי ואני קיבלנו אפרופו כביסה תלושי חג בשווי 1600 שקל  והלכנו השבוע למסע קניות של דברים לבית,לכאורה דברים לא מלהיבים

 

כאילו מה מלהיב בלקנות סט צלחות? אבל צריך

מה מלהיב בלקנות סט של סדינים וציפות,אבל צריך

ככה פשטנו על הום סנטר ומילאנו עגלת סופרמרקט בדברים לא מלהיבים בעליל ,כמו קרש גיהוץ,משטחי עבודה לחיתוך,שטיחים לאמבטיה,פחי זבל גדולים יותר לאמבטיה של הילדים ושלנו,קעריות הגשה נחמדות

 

בשביל הנפש רצינו ללכת לאינטימה,לקנות הלבשה תחתונה,אבל לא יצא,אל דאגה זה משהו שעליו אני לא מתכוון לוותר ובין כל הדברים הלא מלהיבים נדאג שיהיו כמה שכן מלהיבים

 

מציק לי שיש מעוט תגובות לפוסטים שלי לאחרונה,כן מציק,פעם לא יכולתי לכתוב על דבר כזה כי לכאורה זה משהו שלא מדברים עליו

סטאטיסטיקה  זה לא משהו ששייך לכתיבה לכאורה

אבל לדעתי היא שייכת גם שייכת ,היא מדד  לכמה אתה מחובק כאן כמה איכפת לאנשים ממך וכו' אז אני יודע שאני כל אלה ,מחובק אהוב,מוערך וכל זה אחלה ויופי וסבבה אגוזים אבל  גם מי שיודע זקוק להוכחה מידי פעם,להרגיש רצוי,לדעת שהוא כותב למישהו

 

אין לי טענה ספציפית לאף אחד באופן אישי ומצד שני אני רוצה לעלות על כסא במרכז העיר ולצעוק הלו,איפה אתם ??? כתבתי פוסט שאני חושב שהווא לא רע ואני רוצה שיגיבו לי,הלו,יש כאן מישהו,מישהו שומע???

 

ומבאס אותי לראות שרק 3-4 אנשים הגיבו לי ותשמעו,אני באמת יודע כבר אחרי 10 שנים (עוד חודשיים) את כל הסיבות ללמה זה ככה ואתם ממש לא צריכים להרגיע אותי שזו תקופה וזה עובר ואנחנו נעבור בחושך ובאור,לא,ממש לא

אני משתף אתכם לא בשביל זה,אני משתף כי זה מציק לי

 

ויש כאן קצת מילכוד 22 כזה כי מצד אחד אני רוצה אהבה ומצד שני אני כותב דברים שלכאורה מרגיזים חלק מציבור קוראי

אני שמאלני,נגד הכיבוש בכל מאודי ,בעד לפרק התנחלויות ,ודאי את אלה הלא חוקיות שגזלו שטחים לפלסטינים כמו במיגרון ,להעמיד לדין פורעים יהודיים,לפרק מחסומים בגדה ,לבטל את או לשנות את התוואי של דרך בגין צפון שמחלקת את בית צפפה בטיפשות ובאכזריות רק בשביל לרצות מתנחלים שגרים בקצה כביש 60 ורוצים להגיע הבייתה מהר, מצד שני אני  מחזק את ביבי כשהוא עושה מעשה שאני חושב שהוא ראוי לתמיכה כמו ההתנצלות לתורכיה והחזרת הנורמליזציה איתה ,נראה שהריחוק מליברמן עושה לו טוב לא רק לעור הפנים

 

בקיצור זה המצב וטוב שכתבתי את זה כי להוציא דברים החוצה ולא לשמור בבטן זה תמיד טוב

 

ככה לסיום,אני משוטט לפעמים בישרא,פעם הייתי עושה את זה הרבה יותר, ואני נתקל מידי פעם בפוסטים מענינים ,באחד מאלה שלא אתן אליו קישור כי הוא  כותב בעיקר על מין,עם בחורות ,קשוח כזה ונורא שוביניסטי לעיתים,בחור תל אביבי מהזן שאני לא הייתי בואו נסכם אבל כותב נהדר ולא אתן קישור כי לעיתים הוא כותב מקומם ביחס שלו לנשים,אז מי שמכיר,,מכיר ומי שימצא,ימצא,לי אין עניין לשסות בו את מי שלא מכיר אותו.

 

ויש לו גם פוסטים אחרים ובאחד מהם הוא כותב על מסע שהוא עשה עם בחורה על אופנוע לאילת ,כנוסע והוא כותב את הגיגיו בדרך ואני רוצה להביא ציטוט קטן מהקטע שהוא כותב :

 

"לאורך ים המלח המחשבות רצות כמו הכביש, אני מנסה לתפוס את כולן אבל זה קשה בלי הידיים, שנמצאות עליה. אני ממש מתאמץ לתפוס אותן, בנסיעות כאלה אין הרבה לעשות מלבד לחשוב. ברכב אפשר לעשות הכל חוץ מלנהוג ועל דו-גלגלי אי אפשר לעשות כלום חוץ מזה. אז אני חושב על זה שאיזה קטע, אפשר לשים למישהי יד על מותן גם בלי קשר לדוגי, ושזה מעניין אם קוראים להם עצי שיטה כי הם פיצחו את השיטה לחיות באקלים כזה, ולמה לא ממציאים כמה סוגי צפירות למכוניות, כי זה תמיד נשמע כועס כשלפעמים בכלל רוצים להגיד "תודה אחי". ומה יקרה אם אני אתקע לה אצבע בתחת ככה באמצע הנסיעה ויאס על העולם, והאם היא תבין את הסימבוליות אם אעשה את זה בצומת סדום. השמש באמצע השמיים וגם אחרי שטרפנו כביש אנחנו רעבים. "רק גבר שבטוח בגבריות שלו יכול לעשות את זה" אני לוחש לעצמי ומגייס את הבס המשובח ביותר כדי להזמין סלט"

 

נורא יפה,לא?

 

ברוח הקטע : תיהיו טובים אחים שלי

אני עוד לא אומר חג שמח

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 23/3/2013 06:37  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-29/3/2013 05:58




461,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)