לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

חג שמח


רציתי לאחל חג שמח  לכל החברים היקרים שלי כאן

בלעדיכם זה לא היה אותו דבר

 

חג שמח לחברי בפייסבוק,לעוקבים באינסטגראם

 

חג שמח למשפחה המיידית שלי,לאישתי האהובה שמחר נחגוג 21 שנות חנישואין חברות ואהבה רבה.

לילדי המקסימים,נטע ,חיים שלי ,שתצליח בשרות הצבאי שלה,יובל בני האהוב שחוגג 18 בעוד 3 ימים ועידו המקסים וטוב הלב

 

חג שמח לחברי בעבודה,לחברי הקרובים בקבוצת הוואטס אפ,לחברי הגרעין שלי ההולכים איתי בארץ לא תמיד זרועה

 

למשפחתי המורחבת לאחיי ואחיותי בני זוגם ילדיהם בארץ,בוושינגטון ובניו יורק

לסבתא נ. שנמצאת בשבוע הבראה בצפון הארץ

לגיסים ולגיסות היקרים שלי ,לבני ובנות זוגם וילדיהם

לדודה ש.שאצלה נחגוג הערב את ליל הסדר

 

חג שמח לקבוצת הכדורגל האהובה עלי  הפועל קטמון ירושלים למרות הפאשלות האחרונות ,אתם בלב שלי ואני מאמין שנעלה ליגה

חג שמח להפועל ירושלים בכדורסל שאני מקווה שתחזור לשורת ההצלחות

חג שמח למרות שהיא לא קשורה לקבוצת הכדורסל הבוסטון סלטיקס שמי יתן שתעלה למשחקי הפלייאוף ותעשה חייל

 

חג שמח ישראבלוג,לבלוגרים ולבלוגריות לעורכת מריאט ולצוות התמיכה של עמותת ישראבלוג

 

חג שמח לכולם

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 25/3/2013 10:25  
הקטע משוייך לנושא החם: חג שמח!
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-28/3/2013 20:14




461,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)