לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

מהר סיני ירד משה רבנו וכל העם לעגל מתפלל,אני דורש הסבר אמר משהנו וכל העם התחיל להשתעל


לו לו
כוורת
מילים: אלון אולארצ'יק
לחן: דני סנדרסון



כשיצאתי לעולם
מחייך אבל ביישן
לא ידעתי מה לענות
לדודים, שוטרים וגם בנות

אז הלכתי לסבי
הוא אמר לי: "שמע נכדי
במקרה כזה תאמר
חנרו פרו טרו קרינר"

לו לו לו לו לו לו לו לו הופ-טרארה
חנרו פרו טרו קרינר
לו לו לו לו לו לו לו לו הופ-טרארה
זה מפני שאין לי מה לומר

וכשאני פוגש אחת בלונדינית
שהיא כולה פרסומת לשמחה
אני ניגש כמו רודולף ולנטיני
ואז לוחש בשקט באזנה

לו לו לו לו...

לואי השש עשרה עלה גרדומה
ראשו מונח מתחת לסכין
שאלו אותו: "היש לך מה לומר?"
ואז לואי השיב בחרוזים

לו לו לו לו...

חנרו פרו טרו חנרו טרו קרינר
וחנרו פרו טרו חנרו גם אותו דבר

מהר סיני ירד משה רבנו
וכל העם לעגל מתפלל
"אני דורש הסבר!" אמר משהנו
וכל העם התחיל להשתעל

לו לו לו לו לו לו לו לו (שיעול)-טרארה
חנרו פרו טרו קרינר
לו לו לו לו לו לו לו לו (שיעול)-טרארה
את הלוחות הברית מיד שבר
בין כה לא היה לו מה לומר
זה מה שסבי נהג לומר

  

 

 

צפוף באוזן
(1975)

אני מניח שעברתם במהירות על השיר כדי  לבדוק מה אני בכלל רוצה מכם,אז ראשית אני מציע לחזור לשיר ולקרוא את המילים השטותיות והמבריקות האלה

כן מילים שטותיות לגמרי,כנראה שללהקת כוורת היה חסר שיר לתקליט לתוכנית "צפוף באוזן"  והם עשו מה שהם ידעו הכי טוב לעשות,הישטתו

 

אבל בהופעה הגדולה ההיא ב1998 בפארק הירקון עם 150,000 אלף איש השיר השטותי הזה הפך לשיר קאלט אם תרצו,הימנונצ'יק של משהו שמאוד מזוהה עם הלהקה

מאיר פניגשטיין שתמיד ישב מאחורי התופים,ירד לקדמת הבמה,שם פינה לו מקום גידי גוב,המתופף טל ברגמן המצויין שהצטרף ללהקה כנגן כלי הקשה כאלה ואחרים תפס את מקומו של פניגשטיין על התופים והשיר יצא לדרך

 

בקליפ רואים איך 150 אלף איש יודעים את המילים המטומטמות ושרים בשיא הרגש את השיר המדהים הזה

אני מבקש לשים גם לב למבטע הרומני הבלוט של מאיר לשיתוף הפעולה בין 2 הסלולנים גידי ומאיר ולנגינת הגיטרה הוירטואוזית של יצחק קלפטר,אפרים שמיר ודני סנדרסון ולמילים של השיר שכתב המוכשר המתוק אלון אולארצ'יק

 

הנה קבלו אותו ביו טיוב וכדאי לפתוח מסך מלא במחשב

 

 

 

בלי קשר:

קטמון ניצחה,אנחנו עוד צעד בדרך ללאומית,בשבוע הבא בעמישב,שם אני אהיה גם

 

וחוץ מזה שיהיה  סוף של חג שמח

 

 
 
   
נכתב על ידי טליק , 31/3/2013 07:15  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-4/4/2013 15:22




461,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)