לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

חייב לשתף


אתמול בערב הבן החייל דיווח שהחבילה סוף כל סוף הגיעה !

להזכיר,החבילה נשלחה ב10 לפברואר  והגיע אתמול ה4 למרץ

בפעם הבאה אני לוקח את החבילה ונוסע לתת אותה אישית !!

(או שאתן אותה למישהו מהעבודה של זוגתי שגר ביישוב אשלים,8 קמ' מהר קרן והוא יביא אותה )אבל  לא שולח יותר בדרך הרגילה ואגב האשמה לא בדאר ישראל אלא בסרבול הבירוקרטי של הצבא.

 

לפני כשעה חזרתי מהכנס שבו הוצגה הפרזנטציה לקורסים שעובדי הארגון שלנו  זכו לקבל

האולם היה מלא מאנשי הארגון שעובדים במרחב תל אביב וגוש דן.

 

חוץ מהעובדה שהמנחה דיבר לאט שגם האנשים הכי סבלנים ובעלי ריכוז וקשב  מכסימלים יצאו מדעתם אז תתארו לעצמכם את אנשים כמוני שהדיבור האיטי ההפסקות  שעשה בגלל הפרעות קטנות וחזרה בפעם ה100 על דברים שכבר אמר איימו להוציא אותי ושכמותי מדעתם  והמזל שהבחור הבין את הרמזים העבים שנשלחו אליו והוא קיצר בדבריו

 

ההצעות לקורסים ממש מפתות

 

אני נרשמתי לקורס בישול מקצועי כאמור והוא יהיה קורס בן 230 שעות !!

נאמר לנו שאנשי ההדרכה הכי טובים בבישול ידריכו אותנו,הקבוצות ימנו 12 איש לכיתה והקורס ימשך פחות או יותר שנה ,פעמיים בשבוע 3 שעות בכל פעם

ואם זה יהיה צפוף מידי לרב האנשים ,ילמדו פעם אחת בשבוע  והקורס יתארך מעט

 

כמו כן אם תיהיה דרישה שהקורס יהיה במרחב תל אביב הוא לא יתקיים בתדמור הרצליה,בעיקר בגלל המרחק והפקקים

הקורס כאמור לא יעלה כסף והוא יתחיל מייד אחרי פסח

 

תודה לעורכת הנושא החם שעשתה מהפוסט הקודם נושא חם ,מחמיא לי

 

תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 5/3/2014 17:23  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-10/3/2014 20:17




460,930
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)