לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

פוסטשבת


זו לא שעה רגילה לכתוב פוסטים אבל מצד שני כל החודש שעבר ועדיין בתוך החודש הזה הוא לא זמן רגיל

 בסביבות 0730 אנחנו נוסעים לשבת חתן  בגן יבנה ,הבן של גיסי עולה לתורה

קורא הפטרה וכל הסיפור ואחכ יש סעודה בבית שלהם

 

קצת על מה שעברנו?

 

לפני חודש אישתו של אבא שלי עשתה תאונה עם האוטו,האוטו הלך טוטאל לוס היא  יצאה עם מכות יבשות,שבועיים אחכ היא נפלה ושברה את הכתף,מאז היא מאושפזת ועד לפני שבוע כל האחים עשו לה תורנות

(חוץ ממני,אני כבר שנה לא מדבר איתה,אבל אני תמכתי בתומכים, מהצד) אגב אחרי לחץ מאסיבי התקשרתי אליה ודיברתי ואמרתי כמה מילות עידוד עם תקוות להחלמה מהירה וזהו),לשמחת כולנו היא מרגישה יותר טוב וחוזרת הבייתה ביום שלישי ואפילו קיבלה את כספי הביטוח וקנתה אוטו אחר.

 

אבא של זוגתי לא הרגיש טוב וזוגתי הייתה צריכה לתת לו תשומת לב,ברגע שהוא קיבל הוא התאושש קצת

 

אחכ במקביל מעמדו של ישרא התחיל להתערער,קטמון נפלה לפליאוף תחתון והמצב  התעסוקתי במקום העבודה שלי עם המאבק האינטנסיבי לא מוסיפים לי בריאות וסוף המאבק לא כל כך נראה באופק

בגלל  המאבק קיבלנו תלושים לחג רק בגובה 600 שח עם הבטחה להשלים ל1000 בשבוע הבא,נקווה שיעמדו במילה שלהם

 

ביום שלישי האחרון הייתה הבר מצווה של הילד,ביום חמישי בבוקר באנו ב7 בבוקר לתפילת שחרית בבית הכנסת בגן יבנה,משפחת הילד,גיסי וגיסתי לא התעוררו וכמעט אחרו את העליה לתורה

 

,ביום שישי ,אתמול,היו 2 אזכרות,הראשונה לחברי היקר ,בן הגרעין שלי אריק שנפטר מסרטן בשנה שעברה  ואתמול  הייתה אזכרה לשנה ללכתו מאיתנו,ב2 בצהריים בירושלים הייתה אזכרה ,45 שנה לאמא שלי

אין מצב אגב שהייתי יכול להיות ב2 האזכרות,זה מאמץ פיזי גדול בשבילי

ויתרתי על האזכרה לאמא,אנחנו היתומים הותיקים יכולים לוותר על אזכרה  מידי  פעם ונשארתי בבנימינה.

 

חזרתי אחרי הצהריים,ישנתי שעה (הייתי חייב ! )וכשקמתי הסתערתי על הכביסה שהביא הבן החייל

2 צ'ימידנים אחול בלועה הוא הביא,מילאתי מכונה  וכיבסתי אותה,עוד הספקתי לפני שהלכנו לדודה שולה לארוחת ערב,(למי יש כח לבשל אחרי  שבוע כזה )

לייבש את המכונה הראשונה ולכבס מכונה שניה

כשאחזור בצהריים מסעודת הבר מ צווה (אני לא מתכוון להשאר שם עד הסוף) אייבש את המכונה השניה ואעמיד את השאריות של השלישית

ולאמא שלו ישאר רק לגהץ את הדרוש גיהוץ

 

אגב העליה לתורה והסעודה אחריה זה האחרון בשרשרת הארועים האינטנסיבים בזמן הקרוב ,אנחנו מעבירים את רצף הארועים  לידיו של מישהו אחר (גם אמא ) שאפריל הוא חודש אינטנסיבי בשבילו,אנחנו נגסנו בקצהו

 

אגב בגלל שאתמול דודה ש. הזמינה לארוחת ערב  את כל המשפחה עלתה דרישה שאעשה תפוחי אדמה אפויים בתנור,זו הזדמנות אספר לכם,ששיכללתי מאז   הפעם האחרונה שאמרתי שאני עושה תפוחי אדמה את המתכון ואני רוצה לשתף אתכם בו

 

אני קונה תפוחי אדמה לאפיה במיקרוגל,הם קטנים יותר מתפוחי האדמה הרגילים,אני מחמם סיר מים בוזק לתוכו כף מלח,נותן למים לרתוח,כשרתחו המים אני מכניס את תפוחי האדמה,נותן לעסק לרתוח כשרותח אני מנמיך את האש לאש נמוכה עד שתפוחי האדנמה הופכים רכים משהו

 

בנתיים אני לוקח 7-8 שיני  שום,לוקח כרובית וחותך 6-7 פרחים לא גדולים,מפזר בתבנית ,חותך את התפוחי אדמה שהוצאתי לחצי ולפעמים גם לרבע ,תלוי בגודלו של התפ"א  ,שמתי הכל בתבנית כסף בינונית,על כל זה  מוזג בנדיבות שמן זית,תבלין של תפוחי אדמה,מפזר חצאים של זייתי קלמטה,מערבב הכל עם הידיים שהטיבול ושמן הזית יגיע לכל פינה ועל כל הכבודה שופך חצי כוס של יין לבן ועל כל זה טימין וחופן של מלח גס

 

כל זה מכניס לתנור שחומם מראש 200 מעלות ,עד שתפוחי האדמה משחימים,זה עניין של שעה וחצי לפעמים שעתיים ,מידי פעם לבדוק ולערבב את תפוחי האדמה שהבישול יגיע לכל חלקיו,כשתפוחי האדמה  מוכנים,מכבים את התנור ומפזרים על התבנית,ערמונים קלויים וקלופים שמוכנים לאכילה כבר ורק מקבלים את התבלון והחום של התבנית,מוציאים אחרי רבע שעה לערך ומגישים

לי יוצאת מנה מופלאה

 

זהו עוד מעט קט אלך להעיר את בני הבית,אנחנו צריכים לצאת לדרך ב7:30 בבוקר

הבן החייל לא התעורר לארוחת הערב אתמול אם כי הביע את רצונו לפני ואני מקווה שיבוא לתפילה  למרות שכלל לא בטוח שיוכל להתעורר אבל נבדוק

 

 

אגב תודה על   החיבוק החם והתודות שאני מקבל גם מאנשים שאני לא מכיר בכלל זה מחזק,זה מחמם את הלב  וזה מראה שעשיתי משהו נכון

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 5/4/2014 05:44  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של empiarti ב-11/4/2014 17:00




461,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)