לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

קצרים


אני מקווה שאנשים אינטילגנטים לא מתרשמים מקולות החזרה של כחלון

כחלון  עושה קולות של מרכז שפוי  כשהוא בעצם ימני שתמך במתנחלים,לקח את  עוזרו של פיגלין להיות ראש לשכתו ובחדרי חדרים  דלפו אמירות אנטי דמוקרטיות בעליל

אז שלא יבוא עכשיו לספר לנו סיפורים שהוא רוצה להציל את המדינה מידי נתניהו,את נתניהו אנחנו לפחות מכירים ויודעים מה אפשר לצפות מהאיש,כחלון הוא זיקית וזיקיות משנות צבעים,השכם והערב

 

אנחנו בחג בבית,טוב לא בדיוק בבית ,אלא אצל דודה שולה רחוב ליד שזה מאוד נוח,בלי פקקים ובלי וואג'ה ראס,אולי גם אתרום מבישולי

ככה או ככה גפילטא כבר נרכש

 

ועדת רייך הועדה לבדיקה של תפקוד דאר ישראל סיימה את בדיקתה והגישה את המלצותיה ,מדהים איך מתעלמים  בועדות מהסוג הזה מאחריות המנהלים הדירקטורים והממשלה

ומי שצריך לשלם את המחיר אלה העובדים

 

זה לא ילך להם בלי הסכמת הועד,פשוט לא ילך

 

הבן החייל אמור להגיע בחג הבייתה בניגוד למה  שנאמר לו  וזו באמת תיהיה שמחה רבה

 

לא יצאנו מדעתנו בקטע של נקיונות פסח,למעשה לא עשינו שום דבר חריג מעבר לאחזקה רגילה של הבית,זה לא מאוד אופייני לזוגתי שבאה מבית של נקיונות מסורתיים  לפני פסח,אבל היא עובדת הרבה שעות ואין שום סיבה  שנקיונות פסח יבוא על חשבון המנוחה שלה

 

זוגתי קיבלה תלושי חג בשווי 600 שקל,אני כבר קניתי מכונת גילוח חדשה (נושא כאוב ומרגיז  שסוקר בהרחבה אצל קיימן )  ועוד כהנה וכהנה בתלושים שאני קיבלתי והיום אנחנו נמשיך כנראה את המסע בקניות בקניוןן הזהב ואולי נשלב ארוחה במסעדה בשים לב לעובדה שאחד ילד בצבא,אחד ילד יצא הבוקר לטיול פסח של הצופים ואחת ילדה בצבא ותבוא בערב,אז למה לא למהר ולנצל את הלבד..

 

רציתי שאסף יקח את משחקי השף,לא בעיה גדולה שמאיה לקחה כמו שהיה לי בסדר שנוף לקחה את מאסטר שף למרות שהייתה לי סימפטיה גדולה לעידו שהגיע שני

 

התחלתי לקרוא את הספר ,בעלת הבית' של נעה ידלין ,זוכה פרס ספיר וזה ,נתקעתי אחרי 3 עמודים ולא מצליח להמשיך

 

קטמון תשחק ביום שישי נגד הפועל ירושלים,דרבי שלישי העונה,2 הקבוצות במצב רע בליגה ,לא אלך למשחק, הלב עוד כואב מההפסד לנצרת לפני שבועיים ויהיה לי קשה להיות נוכח  ב2 הפסדים,הלב שלי ישבר

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 9/4/2014 16:28  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-11/4/2014 14:18




461,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)