לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

דרושה עצה


למחר בערב  אני רוצה לעשות צלעות טלה שקניתי בהיפר

 

2 שאלות מהמומחים שביניכם:

 

האם לעשות את צלעות הטלה בתנור או על מחבת

ומה הכי מתאים לאכול על יד

 

וגם האם למישהו יש מתכון מעניין למשרה לצלעות טלה

 

אני מסתכל באינטרנט כבר שעה ושום דבר לא ממש מלהיב אותי וחשבתי אולי למי מכם יש רעיון.

 

בנתיים הוציא אותם מהמקפיא

 

אגב אתמול  היינו ב,שגב אכספרס' בקניון הזהב בראשון,ראשית זה היה הכל חוץ מאכספרס,באמת,המסעדה הייתה חצי ריקה ולקח למלצרית 10 דקות להניח  לפנינו תפריט,אוטוטו הייתי הולך משם

 

להתחלה  הזמנו לחם פוקאצ'ה עם שמן זית וחמאה

למנה ראשונה  סלט עגבניות שרי עם  תיבול  שאני לא זוכר את שמו ונראה ככה



 

המלצת המלצרית להפוך את הסלט מהקערה  לתוך הצלחות שלנו התבררה כנכונה,הסלט מורכב מפיסות עלי חסה ,עגבניות שרי כהות שלדעתי היה אפשר לחתוך אותן לרבעים כי גם כחצאים היו גדולים,הטיבול הוסיף לסלט הרבה מאוד

 

למנה העיקרית הזמנו  נתחי פילה בפסטה וזה נראה ככה



המנה טעימה מאוד,אפשר היה לא להתקמצן על נתחי הפילה וזה הפריע קצת,עם התיבול של המנה הראשונה  היה ערב לחך

 

היינו שניים,מנסיון העבר לקחנו מנה  אחת לשנינו ויצאנו שבעים ,על כל זה שילמנו 128 שקל+20 שקל טיפ

 

אני אוהב לאכול.

 

בלי קשר :

 

היום ההנהלת דאר ישראל קיימה את הבטחתה והוסיפה ל600 השקלים של הועד, 400  שקלים בתווי קניה משלה,מה שמגיע ,בלי קשר למאבק

 

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 10/4/2014 15:36  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-12/4/2014 06:58




461,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)