לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

17 באפריל


לא נסענו לשום מקום בחול המועד הזה, שתי משפחות של הגיסים שלי נוסעים היום לכנרת והם הציעו לנו להצטרף,

 אתמול פורסמה ידיעה בכל כלי התקשורת שאין פרור חניה בכנרת ואנשים מתבקשים לא להגיע ושלחתי להם צילום של ההודעה ,אני מקווה בשבילם שהם לא יסעו,אנחנו לא מצטרפים כי לא בא לי לבלות שעות בפקקים ובסוף להצטופף על איזה אי תנועה ולחשוב שיצאתי לטבע

 

אני מעדיף להשאר בבית ,יש די והותר דברים לעשות (חייבים לשתול כבר  תבלינים באדניות שקנינו בשנה שעברה למשל)

 

אבל בואו נתרכז לרגע בחגיגות,אם  יצא דבר טוב אחד מההתארגנות של  בלוגרים לשעבר בדף הפייסבוק ,זה שבלוגרים ותיקים מהרהרים באפשרות לחזור לכתוב בישרא

 והסנונית הראשונה כבר  פתחה בלוג חדש

 

אני לא רשאי לומר את הכינוי הקודם שלה ,נדמה שהיא  מעדיפה  את הכינוי העכשווי , אני יכול לומר שהיא הייתה בלוגרית ב2003-2004 ועזבה בגלל עניין לא ברור ,מישהו בYNET עשה כתבה על בלוגרים בעת ההיא והיא חששה שתחשף ולכן סגרה את הבלוג (אבל גם יכול להיות שאני מבלבל עם בלוגרית אחרת)

אבל אלה גרעינים,מה שחשוב שהיא  חזרה  והיא כותבת נהדר והיא מאוד נחמדה ,כנסו לברך אותה בברוכים הבאים,תגידו שאני שלחתי אותכם,אגב אם יש  כאן בלוגרים מ2003-2004 אולי תצליחו לזהות אותה ,מי יודע

 

 

חוץ מזה לחברתי  היקרה והטובה טובה יש יום הולדת היום, היא עוד לא כתבה פוסט יום הולדת והפוסט האחרון שלה מדבר על אובדן של חיית מחמד אהובה,אבל רצוי לאזן את האובדן בברכות חמות ליום הולדתה

היא חברה ,היא אשה מדהימה ואין עליה,כנסו וברכו אותה (תגידו שאני שלחתי אתכם..סתם..סתם)

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 17/4/2014 08:37  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-20/4/2014 10:49




461,782
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)