לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

תראו


 

אני אוהב את המדינה

ואני אהבתי את הפלוגה

ובכלל אני בחור שאוהב

רק מה

אני לא אוהב פקקים

 יכול למות מפקקים

פקקי תנועה..נו..

לא פקקים של בקבוקים

ואני אוהב לנהוג

 

יצאנו ב9 וחצי בבוקר

4 משפחות

ב4 מכוניות

עלינו על איילון צפון

עד כפר ויתקין היה סביר

בכפר ויתקין התחלנו לנסוע לאט

ובירידה מזכרון לכיוון פארדיס כבר נסענו עקב בצד אגודל

אחכ שוב היה יותר טוב

בצומת אלייקים פנינו ימינה לכיוון עין השופט

ושם התחיל סיוט...

חבל לכם על הזמן

אלפי מכוניות

נוסעים לאטלאטלאט לאורך כביש צר

לכיוון גבעת הרקפות

המיואשים יותר מחנים בצידי הדרך

והאופטימים כמונו מתקרבים הכי שאפשר

ואין מקום חניה

ואנשים צועקים

וחם

 

לא בשבילי חברים

 

ל  א    ב  ש  ב  י  ל  י

 

כמובן שאיבדנו  את  3 המשפחות האחרות

ומבזבזים שיחות בפלאפון בשביל לאתר את כולם ולהביא את כולם לאותו מקום

וזה זמן

וחם

ולמה אני צריך את זה?

לא יותר טוב לשבת בבית?

לראות תמונות של רקפות באינטרנט?

מה רע?

 

אחכ נסענו לכיוון דלית אל כרמל

ומצאנו לנו פיסת יער

ושם אכלנו ושיחקנו ונחנו

ושם היה בסדר

 

ב 16:30 התחלנו לחזור הבייתה

וכבר שמענו ברדיו על פקקים צפונית לנו

והחלטנו לחתוך לכיוון צומת מגידו

דרך משמר העמק

כביש מדהים ביופיו אגב

ולחסוך את הפקק של כביש הסרגל

אם היינו מגיעים מיוקנעם

עלינו על כביש 65 בצומת מגידו

וזחלנו לכיוון הכניסה הצפונית של כביש 6

בפקק ענק עד אחרי אום אל פאחם

 

למזלנו  כביש 6 היה יחסית פנוי

לחצתי 120 כל הדרך..

 

בזמן הקרוב חברים

אני מבלה את השבתות בבית

שאחרים יסתמו את הכניסה לחרמון מקלעת נמרוד

שיבלו איפה שהם רוצים

אני נשאר בבית

 

 וזו תמונה של שדה כלניות

ולא נראה שיש שם פקק או משהו

 

נכתב על ידי טליק , 19/2/2005 19:40  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-21/2/2005 19:34




461,787
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)