לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

חוזרים להאבק בהנהלת דאר ישראל ובמזימותיה


ודאי זכור לכם שלפני כמה חודשים,לפני צוק איתן ששם הצידה הרבה בעיות שהיו במדינה

נאבק ועד העובדים של דאר ישראל בדרישות הממשלה וההנהלה לקצץ במשרות בגלל כשלים שההנהלה יצרה הביאה את דאר ישראל לפי פחת.

 

במסגרת המשא והמתן בהנהגת ההסתדרות, הגיעו הועד וההנהלה להסכמות רבות,בין השאר הוסכם שכ1000 עובדים יפוטרו או יפרשו מרצון לפנסיה

שאר העובדים"הסכימו" לתרומה של 5 אחוז ממשכורתם במשך שנה ובניגוד למנהג ע

בקיץ הזה לא עבדו ילדי עובדים בדאר ישראל,והעובדים שיצאו לחופש הוחלפו על ידי דוורים אחרים שעבדו מאוד קשה.

 

חשבנו שבזאת סיימנו את מכסת הנתינה של העובדים ואפשר להמשיך כרג

אוטוטו כמעט נחתם הסכם בין ההנהלה לועד על השינויים  והרפורמה כמעט יצאה לדרך.

אבל אז דרשה ההנהלה לפטר עוד 1500 עובדים ארעיים,עובד ארעי הוא עובד מהמניין,שעובד הרבה שנים ולא התמזל מזלו לשנות סטאטוס מארעי לקבוע .

ההבדל אגב בין עובד ארעי לקבוע ,שעובד קבוע מקבל שכר ב1 לחודש ,בעוד עובד ארעי מקבל שכר ב9 לחודש,מלבד ההבדל הקטן הזה  והסטאטוס כמובן,אין הבדל בין עובד ארעי לקבוע.

ההנהלה כאמור רוצה לפטר 1500 עובדים ארעיים שיש להם את כל הזכויות הסוציאליות כמובן ולהביא במקומם 1500 עובדי קבלן בשכר נמוך יותר וללא זכויות סוציאליות ,מלבד הזכויות הכי בסיסיות

ברור שזה צעד שמנסה לחסוך עוד כסף על גבם השחוח של העובדים וברור שועד העובדים של הדאר לא יתן לזה לעבור בשקט.

הממשלה מנסה להפריט את כל החברות הגדולות במש

היום מנסים לשלוח הביתה עובדים שעובדים קשה ובאופן מסור הרבה שנים ובגלל שהם עובדי מדינה ויש משבר בארגון ההנהלה והממשלה מנסים להפטר מהם ולהביא תחתם עובדי קבלן שיריווחו הרבה פחות  ויהיו שקופים כמו יתר עובדי הקבלן.

 

היום המשבר הזה הוא אצלנו בדאר ישראל מחר זה אצלכם,אוניברסיטאות,חברות סלולריות ,חברת חשמל ועוד כהנה וכהנה

 

לשמחתנו ההסתדרות עומדת לצידנו והכריזה על סכסוך עבודה במשק,אם לא יחול שינוי ,בעוד שבועיים ישביתו הועדים הגדולים (רשות שדות התעופה ,נמלים,חברת חשמל וכו',את כל המשק.


מי שרוצה מלחמה,יקבל מלחמה.

 

בלי קשר:

אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס מגיעה לשלביה האחרונים,לצערי בגלל הפרש השעות,אני לא מצליח לצפות במשחקים

מחר בערב  אנחנו נוסעים להופעה של אהוד בנאי בשוני,מתנת יום ההולדת שלי לזוגתי שנדחתה בגלל שהחמאס הרשע גרם לדחיית הופעה שהייתה אמורה להיות בערב יום ההולדת,ההופעה תצולם ותדווח בפוסט הבא

והדבר האחרון ,אני רוצה לטובת פועה יקירתי לתת את המתכון  לצ'אטני מנגו(שמצאתי פתאום בין הדפים שלי)

לוקחים 800 גר' מנגו,חותכים לקוביות

2 בצלים סגולים,חותכים לקוביות,2-3 שיני שום שחותכים לרצועות,פלפל צ'ילי חריף שחותכים לפרוסות, מטגנים במחבת את הבצל,מוסיפים את השום,מוסיפים שלושת רבעי כוס חומץ בן יין,כשהכל רותח מוסיפים את קוביות המנגו  ולסיר מוסיפים, סוכר חום לפי הטעם וכוכב הניס ,ציפורן וצ'ילי,מביאים את הכל לרתיחה וממשיכים לבשל על אש נמוכה עוד כשעה עד שהכל הופך לסוג של סירופ סמיך.


מצננים ומגישים.

 

אני מתכוון אם יהיה לי זמן לעשות את המתכון הזה ביום שישי,אשמח אם מישהו שיעשה ידווח איך יצא לו

 

אני סיימתי,תיהיו טובים


 

נכתב על ידי טליק , 3/9/2014 15:48  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &#8235;טליק ב-8/9/2014 19:28




460,930
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)