לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

אני כפיי ארימה..שנה טובה


מכיון שאת רב המשימות לחג כבר סייימתי,אתמול בישלתי את חלקי בארוחת החג

מתנה נקנתה לבעלת הבית המארחת כחוק

תלושי חג למרות המצב  ניתנו מהעבודה שלי ,900 שקל+600 שקל תלושי שי באיחור מה  על הגיוס של הבן+600 שקל מהעבודה של זוגתי

ככה שיצאנו מ2 מקומות העבודה שלנו ברכוש גדול.

 

אנחנו כאמור חוגגים אצל אחותי ברחובות יחד עם משפחתה של אחותי השניה,ניהיה שלושה אחים שחוגגים ביחד ושלןשה אחרים יחגגו בנפרד לצערי ,מה שנשאר היום זה להצטייד בדברי מכולת ל3 ימים הבאים

הבאתי מהספריה  ביישוב שלנו 4 ספרי קריאה ,לא ספרים מיוחדים,לא שוברי קופות ,מוזר ולא צריך הרבה לחקור במופלא  בשביל להבין ששניים מספרי הקריאה שהבאתי קשורים למלחמת יום כיפור.

 

לעד ראש השנה שלי יתחבר למלחמת יום כיפור,זה לא  ניתן לשליטה בכלל,יש תמונה בראש שמחוברת לימים האלה והיא לא זזה משם

זו תמונה יפיפיה אגב שמראה את הבסיס שלנו ברפידים לעת ערב,כשהמדבר מסביב שקט וההוד של החג  תופס אותנו בגרון את אלה שלא יצאו הבייתה,כי נצנוצי כוננות החלו לצוץ באוגדה הסדירה שלנו,הם ילכו אגב ויתגברו כשראש השנה מתרחק וכיפור מתקרב

אבל בנתיים זהו ערב שלו לגמרי במדבר,מאוד רחוקים מהבית והגעגוע לקראת ערב ראש השנה הולך ומתחזק,כך גם תופי הטם טם של המלחמה הקרבה שתשנה חיים של הרבה מאוד אנשים

 

אני רוצה לאחל לכל יקיריי ידידי וחברי הקוראים כאן שנה טובה טובה, שנת בריאות  עם כמה שפחות בלאגנים (בירוקרטים ואחרים)

אני  מאחל לעצמי שהשנה שתבוא תיהה שנה עם פחות התעסקות בעניני בריאות,שנת התחזקות פיזית,אני מאחל לילדי האהובים והמקסימים המון הצלחה בכל מה שהם עושים,לזוגתי האהובה  המשך צעידה  של חברות ואהבה ומקווה שהאזור בו אנחנו חיים יטיב עימנו,למרות הכל

 

שנה טובה למריאט היקרה לכל מתנדבי ישרא ומי יתן שהשנה הבאה תביא על ישרא רק שינויים טובים

 

תודה שאתם כאן,זה לא מובן מאליו

 

אני סיימתי,תהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 24/9/2014 07:49  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה ישרא-בלוג
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/10/2014 13:08




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)