לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

כמה תהיות על עצמנו בראי מצלמת הוידיאו


 

הערב ירד

מגרש החניה שליד בית הספר הלך והתרוקן

עמדנו להכנס למכוניות על מנת לנסוע להצגה בהיכל התרבות בבת-ים

שאלתי את זוגתי

איפה עידו? והיא  הסתובבה ואמרה

"משחק בבית הספר

אני אלך לקרוא לו"

והיא הלכה וחזרה אחרי כמה דקות ואמרה"הוא איננו שם"

התחלנו לחפש...

 

ועד ההורים בכיתה של בני יובל בן ה-10 החליט בהתחלת השנה

לחגוג יום הולדת משותף לילדים בכיתה

לא יודע מה היה עד עכשיו

אבל לילדי פברואר ומרץ תוכננה הצגה ואחכ בילוי בבורגראנץ'

סוג של בילוי  איך לאמר שלא ממש נראה לנו בדיעבד

ולו היינו מתעוררים לסוג הבילוי הזה בזמן

היינו מתנגדים לו

אבל לא שמנו לב

וכשהתעוררנו לעובדות היה קצת מאוחר

 

וכך ביום שלישי לפנות ערב

עמדנו כ10 מכוניות פרטיות בחניה של בית הספר מוכנים להוביל את הילדים להיכל התרבות בבת -ים

לא אלאה אתכם בפרטים

אומר רק שזה היה סוג של "טיול שנתי" שעלה די הרבה כסף

שלדעתי היה מיותר לגמרי

ואפשר היה לארגן יום הולדת מהנה מאוד ביישוב שלנו

ולא לחצות את חולון ובת ים בשעת שיא התנועה

וגם לשים לב שאף ילד לא ילך לנו לאיבוד בקניון.

 

להשתמש בקלישאה הידועה

"העיקר שהילדים נהנו"

זה סוג של כיסוי תחת שכבר לא מספק

אפשר לארגן יום הולדת בהוצאה פחותה

שהילדים באמת יהנו ושההורים לא ירגישו שוטרים

זה לא בשמיים

 

אם נחזור לרגע להתחלה

את עידו מצאנו אחרי 20 דקות של דפיקות לב מואצות

כשכבר חשבנו שנאחר להצגה או חלילה נאלץ לבטל אותה

זוגתי  שכבר התחילה לדמיין את הרע מכל

ראתה אותו יוצא מהבית של יעקב חבר שלו בנונשלנטיות גמורה

לשאלה למה הוא בכלל עזב את מגרש החניה למרות שאמרו לו לא לעזוב

הוא אמר ש"יעקב קרא לו והוא הלך"

הסברנו לו שאסור היה לו לעזוב את החניה של בית הספר

וחיבקנו אותו

אבל  עונש הוא קיבל ..בטח שקיבל

הוא לא ילך לחברים כל השבוע הבא..

 

אני רוצה בלי קשר להדרש לעניין המטפלות

אחרי  קטע הוידיאו המזעזע בו רואים מטפלת מתעללת ב2 תינוקות בני שבעה חודשים

אנשים במדינה הזאת התחילו קצת לצאת מפרופורציות לדעתי

 

ואני לא מדבר על המטפלת הספציפית הזאת

אגב אני בכלל לא הייתי הולך למשטרה

 לו  אני  האבא שרואה את מה

שעושים לילדים שלי?

מודיע לכם חד משמעית

למשטרה לא הייתי הולך

אתם רשאים לדמיין כיד הדמיון הטובה מה כן הייתי עושה...

 

אבל ביומיים האחרונים יש סוג של עליהום על ה"מגזר" הזה של המטפלות

כאילו  אחת חטאה חטא נורא וכל השאר בחזקת חשודות

שלא לומר מתעללות בפוטנציה

אז נורא קל להטפל למגזר המטפלות

אלה בדרך כלל נשים שלא יכלו למצוא עבודה אחרת

כי הן מבוגרות

כי הן עולות חדשות

ועוד כל מיני סיבות

וקולן לא ממש נשמע

וזכויותיהן לא תמיד נשמרות

ואפילו תפקידן לא תמיד מוגדר

לפעמים יש מהן ציפיה לעזור בעבודות הבית

לפעמים הן נדרשות לעשות עבודות שלא ממש קשורות לטיפול בילד שלשם זה הן נשכרו

והכל בשכר זעום

שאפילו שעות העבודה גמישות בעיקר לטובת ההורים העובדים

הרי אם היא אמורה למשל לסיים את יום עבודה ב3 אחר הצהריים ומי מההורים תקוע בפקק

היא הרי לא תעזוב את הילד כאילו סיימה משמרת במפעל

היא תישאר עוד חצי שעה ולפעמים עוד שעה

ולפעמים גם בלי תוספת שכר לחצי שעה הנוספת הזאת

כי זה "חד פעמי"

רק שיש הרבה תופעות חד פעמיות כאלה

ולפעמים מגזר המטפלות לא יכול לפצות פה ולצפצף

כי הן מפחדות על העבודה שלהן

אז אנא

לא כל ציבור המטפלות הן מתעללות בפוטנציה

ומטפלת מתעללת אחת שצריך לשבור לה את הידיים

היא לא סמל למגזר שלם שבדרך כלל עושה את עבודתו במסירות

ואם תשאלו מאיפה לי הידע הנרחב

אז שתדעו שדודה שולה משמשת הרבה שנים מטפלת לילדים

והיא אשה חמה

עם הרבה סבלנות

וכשצריך היא צועקת

אז עכשיו גם "צעקות" יחשבו סוג של התעללות?..

 

ועוד בלי קשר

דמיינו לעצמכם לו אפשר היה להכניס מצלמות וידיאו  לבתים

מה היינו רואים?

איזה הורים היינו רואים ?

מה היה נחשב להתעללות?

ואני לא מדבר רק על התעללות פיזית

מעניין כמה הורים היו עוברים "טסט הורות" כמו שעושים מבחן נהיגה

לדעתי חצי מההורים לפחות היו נחשלים  כבר במבחן בתאוריה של ההורות שלא לדבר על המבחן המעשי

אז בבקשה לפני שאנחנו מצלמים את המטפלת של ילדינו

אולי כדאי שנצלם את עצמנו

ונבדוק איך אנחנו מתייחסים אליהם

 

ואז נוכל "להוציא להורג" לא רק מטפלות

גם הרבה הורים..

תאמינו לי..

 

זהו

תיהיו טובים-הכי חשוב

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 24/2/2005 14:33  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ron ב-28/2/2005 21:52




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)