לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

איתמר כבר לא מטפס על שום קיר


לא התכוונתי לכתוב פוסט נוסף בהפרש זמנים כה קצר,אבל פוסט שהתפרסם סמוך לרגע שסיימתי לכתוב את הפוסט הקודם,עורר בי כעס ואני חייב להגיב.


 אני לא יודע כמה מכם מכירים את הבלוג "איתמר מטפס על הקירות",


מזה חודש או חודשיים הפציע כאן בלוג שזו כותרתו,כותב הבלוג איתמר ,מן הסתם,בכינויו מספר על חייו.


 


להערכתי הבחור בשנות העשרים המאוחרות שלו ,תחילת השלושים,ברגיל אני לא קורא  אנשים צעירים בגיל הזה,ודאי לא רווקים,בעיקר כי הנושאים עליהם הם  כותבים רחוקים היום ממני. אבל הפוסטים של איתמר היו בפוסטים החמים בדף הראשי הרבה זמן והסתקרנתי והתחלתי לקרוא.


מצאתי  שהבחור כותב נהדר,רהוט אינטליגנטי,בלי לעוף על עצמו יותר מידי ובלי החשיבות העצמית המנופחת שמאפיינת כל כך תל אביבים צעירים ופנויים.


לרגעים ראיתי את עצמי במקומו אי אז בשנות ה80 למרות שמאוד קשה להשוות בין צעיר פנוי בשנות ה80 לצעיר פנוי היום,החיים שונים לגמרי למרות שהרצונות(לפגוש אשה שאיתה תוכל לקשור קשר זוגי,לעבוד בעבודה מתגמלת וכו' וכו') הם אותם רצונות.


 


לפני כמה ימים התחילו לעלות פוסטים שמפקפקים באמיתות קיומו של איתמר,הגדיל לעשות פוסט אחד שהחשיד את איתמר בהתחזות לבלוגר אחר שכתב כאן בישרא והיה פופולרי בזמנו.


הפוסט הגדיר את איתמר כאפס והחשיד אותו כאילו כתיבתו דומה לכתיבה של הבלוגר הפופולרי ההוא וששניהם אותו אדם.


ואני אומר:אז מה???


מה איכפת למישהו אם מאן דהוא מחליט  לעזוב דמות וירטואלית אחת ולהפציע בדמות וירטואלית אחרת.לבד מאלה שכותבים יומן רשת וחותמים בשמם האמיתי כמוני למשל,כל השאר בישרא הם  דמויות וירטואליות כאלה ואחרות בשביל כולם,אז מה זה משנה אם לאחד קוראים ג'ק ג'ונסון  ולשני קוראים איתמר?שניהם כותבים בכינוי כזה ואחר,שניהם דמויות וירטואליות ושניהם לצורך העניין יכולים לכתוב על עצמם שהם אלופי העולם  ביריקה למרחק.


מישהו יכול להוכיח שלא?


 


 ומה הצורך הכל כך גדול של מישהו לחשוף את פרצופו האמיתי של איתמר ? הוא הונה מישהו? יש לו דעות חריגות מעבר למקובל?הוא שוכב לא עלינו עם תרנגולות???


 הרי היו כאן אנשים שהודו ברצח חתולים,יש כאן כל מיני סוגים של אנשים שדרגת שפיותם מוטלת בהחלט בספק אבל הם כותבים ויש להם קהל מגיבים כזה ואחר,אז מה מפריע למישהו שאותו איתמר כותב על חייו?מה דחוף לחשוף את "פרצופו האמיתי"מה העניין של לעשות שיימינג כזה ונניח שאיתמר הוא יואב מאור,so fucking what??? 


 מה זה חשוב  מי אני ומה שמי אם אני לא מתיימר להיות מה שאני לא,נשמע אמין וכותב בצורה רהוטה וברורה? 


 למה זה מפריע למישהו ולמה אי אפשר שכל אחד יכתוב על עצמו וחייו בלי שיחשדו בו שהוא מישהו אחר וגם אם הוא מישהו אחר,למה לא לנסות לברר בצורה פרטית עם הבן אדם לפני שתולים אותו בכיכר העיר,לפני שמאשימים אותו בהתחזות כזאת או אחרת,לפני שפורצים בגילויי שמחה והללויה  בפוסט שבו מצהירים שגילינו מי האיש האמיתי,את מי זה פאקינג מעניין??


 


יש לי תחושה קשה על זה שאיתמר הולך מכאן,מילא היה הולך כי נמאס לו לכתוב,אבל בגלל שכמה אנשים היו חייבים לעשות לו שיימינג ,בלי לברר איתו, כי למה לטרוח לעשות זאת?הוא לא רואה טעם להמשיך .אגב יכול להיות שאיתמר הוא מישהו אחר,אתם יודעים מה,אפילו אם האשמה הנוראה מכל נכונה ואיתמר הוא יואב מאור,מה זה משנה בכלל?אנשים אהבו את הכתיבה של מאור ואהבו את הכתיבה של איתמר ולא מעניין את הביצה השמאלית שלי אם הם אותו אדם או 2 אנשים שונים,רב הכותבים כאן וירטואלים,סביר בהחלט שהם נהנים מהעובדה שהם כאלה והקטע בלכתוב בלוג בשם בדוי הוא לא לחפש מי עומד מאחרי השם הבדוי אלא לבדוק אם אנחנו נהנים מהקריאה בבלוג ויש מסתבר אנשים בישראבלוג שכנראה זה לא מספיק טוב להם


 על זה אני אומר איכסס,ישראבלוג תמיד היה מקום של חייה ותן לחיות,מקום שמחבק את כולם,בלתי נסבל שיעשה למישהו שיימינג רק בגלל שמישהו חושב שהמטרה לחשוף את פרצופו היא מטרה שמקדשת את כל האמצעים. תנו לכולנו לכתוב בשקט. ולאיתמר אני קורא, תחזור,אנשים רעים וקנאים יש בכל מקום.


 אני סיימתי תיהיו טובים.

נכתב על ידי טליק , 2/10/2015 07:35  
143 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-27/1/2016 15:48




461,761
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)