לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

המצב פאטטה


עם כל הדיווחים על הפיגועים הנוראיים בשבוע האחרון כולל זה של היום בתל אביב,צריך לומר כל הכבוד לחיילת שלא נתנה למחבל לחטוף ממנה את הנשק ונאבקה בו ולקצין חיל האוויר שראה את מה שמתרחש בזמן אמת,התקרב למחבל ,ירה בו והרג אותו. 


אני לא יודע אם אנחנו בעיצומה של אינתיפדה שלישית,מה שאני כן יודע שזו יצירה בלעדית ואחריותה השלמה של ממשלת נתניהו.


 


הסיבות לדעתי רבות אבל  עצימת עין מתמשכת ומטופשת, מצד הממשלה למה שקורה בשטח,קריאת תיגר שנמשכת כבר הרבה זמן על העולם שמתנגד להמשך הכיבוש ועושה משהו בעניין הזה וישראל הופכת מבודדת,מוחרמת למרות דע"ש למרות סוריה ולמרות שאירופה לא אוהבת את כניסת הפליטים המוסלמים לשטחה.והנסיון של ביבי להסית את תשומת לב העולם לעניין האירני  וגם לעשות דה לגיטמציה  לאבו מאזן זה לא צעד חכם,כי נסיונות הפיגוע שקורים עכשיו הם תוצאה של הדה לגטימציה הזאת.


לא צריך להתפלא  שפלסטינים יחידים לוקחים את החוק לידיים ומנסים לפגוע באזרחים בכל הארץ. הם רק צריכים לקחת בחשבון שאם הם מחליטים לפגוע הם יכולים להפגע בעצמם וכרגע לא נראה שזה  מה שמטריד אותם.

טוב עשה נתניהו שאסר על כניסה של חברי כנסת להר הבית,זה לא זמן טוב לפוטו אופרטיוניטי וזה חשוב להרגיע הרוחות,מצחיק קצת שהייתה פניה מצד הממשלה לאבו מאזן בסוגיה כדי שירגיע מצידו את השטח.אז מצד אחד עושים אותו אוייב העם אבל כשהשטח בוער זה בסדר לדבר איתו. זוהי צביעות מטרידה.


עוד דבר שכדאי לומר אני נגד חרמות מכל סוג שהוא ולא צריך להסחף אחרי אלה שקוראים להחרים עסקים של אזרחי ישראל הערבים .שכל אדם יעשה את מה שנכון לו.ולא צריך להצטייד בנשק כמו שכמה חברי כנסת קראו לעשות. מי שיש לו שישא אותו מי שאין לו כנראה לא ממש זקוק לו.



מה שנדרש מאיתנו האזרחים זה להיות זהירים וערנים בטרוף הזה שמשתולל ובעיקר לשמור על ילדינו.


נקווה לטוב,אני סיימתי,תיהיו טובים


 

נכתב על ידי טליק , 8/10/2015 16:20  
הקטע משוייך לנושא החם: אינתיפדה שלישית
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-10/10/2015 16:24




461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)