לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

2 דברים


אישתי היקרה הפכה טבעונית.


תוך שעה יגיע גרר לקחת את האוטו היקר שלי לפירוק ויסתיים עוד פרק ביחסים שלי ביני ובין המכוניות שהיו לי.


אם להרחיב בסוגיה הראשונה,מזה זמן שאני מרגיש שינוי בתזונה של זוגתי וביום שישי האחרון היא יצאה מהארון  והצהירה שהיא הופכת טבעונית.


אין לי בעיה מיוחדת עם הסוגיה,לא רוצה לאכול ביצים?לשתות חלב? לאכול בשר? בכבוד ,רק תלכי לתזונאית שתבנה לך תפריט שישלים מה שתחסירי במוצרים שאת משאירה מאחור והיא קיבלה את זה.


אתמול היינו בחצי חינם והיא רכשה כל מיני מאכלים שנראים מוזרים משהו,אבל זה ממש לא עניין שלי ואם זה יעשה לה טוב נפשית ואם היא תאכל ותיהיה שבעה שתאכל מצידי מה שבא לה. אני כמובן לא בעסק וזה בסדר מבחינתה.


זה יהיה פוסט קצר כי תיכף צריך להגיע הגרר ואני אפרד לשלום מהאוטו,מיצובישי כריזמה שקניתי ב2005 מ"גם אמא" היקרה ושרת אותי באמונה 10 שנים עד היום הזה.אנחנו ממשיכים עם האוטו השני ומקווים במהרה לרכוש אוטו שני שיוכל לענות על כל צורכנו.


 


מילה לסיום:


 


הפיגוע בבאר שבע היה סוג של קו שבר מבחינתי,לראות חיילים עם נשק בורחים על נפשם ומצד שני לשמוע על לינץ' שנעשה באזרח אריתראי אומלל,היה יותר מידי לערב אחד. אין לי מושג מה יהיה הלאה,אני רק יודע שהקריאות הלוחמניות של הממשלה הימנית הקיצונית הזאת לא תעשה לאף אחד טוב במרחב. הלוואי וזה לא יהיה נכון.


אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 19/10/2015 17:09  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-21/10/2015 20:06




461,769
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)