לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

בלילות של ירח מלא


אני עדיין מרגיש מוזר ללא המיצובישי כריזמה שלי ,אותה כאמור מכרתי לפירוק בתחילת השבוע.


אני ממש לא רגיל לצאת מהבית ולא לראות אותה בחניה והיא חסרה לי,אולי מוזר לומר את זה על חפץ, אבל אני מה לעשות אדם שנקשר לחפצים,ודאי כאלה שנמצאים הרבה זמן ברשותי והכריזמה אללה ירחמה שירתה אותי בנאמנות 10 שנים.


קשה להסתדר עם אוטו אחד,ודאי כששנינו עובדים בשתי ערים נפרדות ובסוף השבוע מגיע גם הבן החייל הביתה ומבקש את "ליטרת הבשר שלו",זה לא בלתי אפשרי כמובן אבל זה הרבה פחות נוח,אז אתמול התחלנו לחפש,ראינו מכונית אחת שלא  הרגשתי שאני רוצה לקנות אותה למרות המחיר והקילומטראז' היחסית נמוך שעשתה והחלטנו להמשיך לחפש.



השבוע הסתיים פרק בשרותו הצבאי של הבן החייל,הוא סיים את ההדרכה כמ"כ של טירוני סיירת גבעתי,זה לא היה פרק ארוך ובאופן אישי שמחתי שהוא הסתיים כי לדעתי הוא קצת התבחבש בתפקיד ולא מיצה את יכולותיו.


אמא שלו כמובן חושבת אחרת והייתה שמחה לו היה נשאר מחזור נוסף בהדרכה,אבל הוא מיצה ורצה לחזור ליחידה שלו ואני חשבתי שאם אתה מתגייס ליחידה קרבית על כל המשתמע מכך אתה צריך לשאוף להיות במקום שתרומתך היא הכי גדולה.


ברור שאני חושש ודאי בימים כאלה ואני ממש מצטער אם אני נשמע קלישאי להחריד,אבל אני רוצה שהוא יהיה במקום שעושה לו הכי טוב ואם זה אומר להיות בפאתי שכם עם החברים לצוות,אז זהו מקומו.


 


בשביל הדיוק ההיסטורי ובגלל שאני כותב יומן רשת שחלקו הוא תעוד, כדאי לומר שבראיון שהיה לו השבוע עם המג"ד של גדוד הסיור הוצע לו להיות בחפ"ק מג"ד כקשר לוחם בשלב הראשון והוא קיבל את התפקיד ברצון וזה אומר שבשבועות הקרובים ישב באזור שכם גם חברי הצוות שלו לשעבר יושבים בסביבה.



אז נכון זה  לא המקום הכי מלבב  שיש והדרך לשם ומשם למרות שלוקחת  פחות משעה קצת מפחידה (אותי,היושב בגוש דן),אבל אם זה עושה אותו מאושר אז  זה מה שהוא צריך לעשות.


 


ברקע כמובן האינתיפאדה ואני חושב שלאט ובטוח נתניהו מאבד את זה,כלומר אין לראש הממשלה פתרונות והלחץ מימין של כל מיני בנטים וליברמנים בחסות תומכיהם לא תביא לישראל דברים טובים וודאי לא תפסיק את האינתיפאדה,אז טוב שהעולם התעורר והתחילו לחצים שראש הממשלה לא יכול להתעלם מהם

אני אומר ,להלחם בטרור הסכינים מצד אחד ומצד שני לעשות צעדים שיחזירו תקווה ל2 הצדדים,אין לי מושג איך עושים את זה,אבל להטיל את כל הרעות החולות של העולם מתחילת המאה שעברה על הפלסטינים,ודאי ההאשמה המגוחכת והפאטטית שהאשים הרוה"מ את המופתי הירושלמי ,זה עלוב ובעיקר מטומטם,אז בחייאת שיתעשת ויתחיל לעבוד בצורה שפויה לטובת כולנו.



עם כל העיסוקים במכירה של האוטו ובמציאת אחר,המעבר של הבן וכמובן עבודה אין כל כך חשק לדברים אחרים,יש לי כמה ספרים שלקחתי מהספריה והם שוכבים כאבן שאין לה הופכין כי אין לי חשק לקרוא בכלל .אנחנו כמעט ולא יוצאים כי למי יש כח בסוף היום,שלא לדבר ש"המצב" לא מעודד לצאת  ואני יודע שאנחנו צריכים לשנות את זה.


קטמון מחר בלוד נגד הפועל פ"ת ,העונה התחילה רע מאוד בשבילנו ,לא ניצחנו 5 מחזורים ואנחנו בירכתי הטבלה ומצבנו לא מעודד אבל אני כמו השאר גם אם משוועים לנצחון תומכים בקבוצה ובצוות המקצועי גם במצב הזה,נקווה שהתמיכה תישא פרי והקבוצה תעלה כבר מחר על דרך המלך.


שיהיה סוף שבוע שקט


אני סיימתי,תיהיו טובים


 

נכתב על ידי טליק , 22/10/2015 16:56  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-17/11/2015 10:03




461,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)