לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

אז מי תרצי שאהיה..?


 

בשביל להתחיל שבוע חדש

בשביל להתחיל מחרתיים חודש חדש

הבה נפתח בשיר...

אוקיי?

הבה..

 

אחד מהשירים הכי יפים שמתנגנים עכשיו

 

"מי תרצי"

מילים ולחן-עמיר בניון

ביצוע-גידי גוב

 

אז מי תרצי שאהיה

את יכולה לבחור בכל אחד

אחד שיקנא לך ואחד שלא

או אחד שמנגן בזמן שאת שורטת

את הלב שלו..את הלב שלו

 

אז מי תרצי שאהיה

אני כאן לשחק למענך

אביר מאיזו אגדה לפחות עכשיו

או אחד שמחייך בזמן שתצחקי

מהכאב שלו..מהכאב שלו ומשלך

 

אז מי תרצי שאהיה

מי מכיר אותך טוב יותר ממני

אני תלוי בך ואני גם לא

ואין כמוני מבצע כל משחק שתדרשי

ממני..ממני וממך

 

אז מי תרצי שאהיה

נשאר משחק אחד ואחרון

שאני חייב..או שאולי אני לא

אחד שישאר בזמן שאת בכלל

כבר לא שלו כבר לא שלו ולא שלך

 

אז מי תרצי שאהיה

מי מכיר אותך טוב יותר ממני

ואני תלוי בך ואני גם לא

ואין כמוני מבצע כל משחק שתדרשי

ממני..ממני וממך..

 

איזה מילים

ואיזה חיבור מקסים בין עמיר בניון וגידי גוב

 לכאורה ניגודים

ולמעשה יצא דיסק מקסים

שכדאי לכם לשמוע

ובעיקר את הדואט בין גידי גוב לזוגתו ענת

 

אתמול לא טיילנו

נשארנו בבית בנחת

רק בערב הלכנו ליום הולדת  של הבן של גיסתי

הבחור בן 12

ובבית התאספו מלבד קרובי המשפחה על ילדיהם

גם הילדים מהכיתה שלו

כיתה ו'

 

אני אנטרופולוג ידוע אני

 צפיתי בעניין רב בילדים של הכיתה

(וגם בגלל שלא היה מקום אחר לשבת מלבד המקום שמצאתי..)

אז כאמור מדובר בכיתה ו'

הילדים בני 12 בערך

פחות או יותר

בהתחלה הבנות יושבות בנפרד מהבנים

ואין קשר בין 2 הקבוצות

הבנים לבושים רגיל-אולי טיפה חגיגי יותר

כי מדובר ביום הולדת-בכל זאת

הבנות זה סיפור אחר לגמרי

 

כולן לבושות  כראוי "ליציאה"

לא משנה שזו סתם יום הולדת

הן מתלבשות יפה

מתאימות צבעים

יש כמה שמאופרות אפילו

לזו שישבה לידי היה ריח בושם מאוד עדין

חלקן באו עם תיק קטן שצבעיו מותאמים לצבע הבגד

וכמעט לאף אחת לא היה ציצי (תסלחו לי זו לא פדופיליה זו משימה אנטרופולוגית למה שמחכה לי בעוד שנה..)

ולרובם יש פלאפון-גם לבנים

אגב כל הזמן יש תנועה של הבנות בין הסלון לאמבטיה

או לשרותים

וזה לא בשביל לעשות פיפי

כי מה יש ל-6  ילדות לעשות ביחד בשרותים..

ואתה שומע דיבורים מהירים וצחקוקים

ואתה לא מבין מילה

 

אחכ התחילו הריקודים וחלה התקרבות בין קבוצת הבנים לבנות

אפילו סלאו הם רקדו

אומנם זוג אחד רקד

וגם ריקוד מאוד טרקטורי (אתם יודעים טרקטור שיכול לעבור בין בני הזוג)

אבל ההיי לייט של המסיבה היה אחרי הריקודים:

המשחק של כל הדורות

משחק המשחקים:

 

"אמת או חובה"

 

הם ישבו במעגל

וסובבו בקבוק

וממה שהצלחתי להבין בין הצעקות והויכוחים זה

שרב הבנות בוחרות ב"אמת"

ודי מתות שיגידו להן חובה

ורב הבנים בוחרים ב"חובה" ורוצים שיפול עליהם "חובה"

אז היו שם נשיקות

והיו שם חיבוקים

והיה המון רעש והתרגשות

 

והבת שלי בכיתה ה' הסתכלה כמוני מרותקת על התופעה

ואני לא יודע אם היא קינאה קצת

או הבינה שהיא מסתפקת במה שהולך אצלם בכיתה ה'

(מעניין מה הולך..)

וכל מה שקרה שם יגיע גם אליה

עם מעט סבלנות

 

זהו

תיהיו כרגיל טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 27/2/2005 13:58  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.A boy ב-3/3/2005 18:33




461,770
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)