לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

כבר הסתיו עכשיו


אני רק רוצה להמליץ על הסדרה המצויינת של דורון צברי ואמיר בן דוד מגש הכסף שהיום שודר הפרק השני שלו. מגש הכסף עוסקת בעצם בנו,האזרחים ובאיך המדינה  ובעלי ההון עושקים אותנו. לא ארחיב יותר אבל אחרי שרואים את הסדרה יש תחושה חזקה שמחאת קיץ 2011 עשתה בכל זאת משהו  והעבודה לא הסתיימה.

 אתמול היינו זוגתי ואני  אצל בלוגרית ותיקה בישרא שכבר לא כותבת כאן .

היא יושבת שבעה אחרי שבעלה נפטר בהתחלת השבוע מסרטן.אנחנו  ותיקים בשכול,זוגתי פחות, אבל לי יש "מיילג'"מכובד ותמיד הרגע הראשון כשנכנסים לבית לא מוכר הוא רגע מהוסס כזה. לבוא לשבעה אצל משפחות חילוניות זה הרבה יותר קל ,האווירה אחרת למרות העצב והאובדן ואתמול בקושי הצלחנו לשבת לשיחה קצרה עם  האלמנה הטריה ,כי לא הפסיקו להגיע אנשים והיא כמובן הייתה צריכה להתייחס לכולם ,היא הופתעה מבואנו למרות שלי נראה מובן מאליו להגיע ,היא מכירה את זוגתי לפני שהיא מכירה אותי ואותה לא ראתה הרבה שנים. אני שמח שהלכנו לנחם ,אני חושב שהמנחם מקבל לא פחות מהמנוחם .

 

האמת שאין לי  משהו מיוחד לומר מעבר לזה,אני לא סובל גשם וחורף,לפחות נחסך ממני לחלק דאר בגשם מה שעשיתי במשך 18 שנה !  לא מצאנו עדיין אוטו לקנות ונעלה כנראה שלב בחיפושים.

 אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 28/10/2015 18:44  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-31/10/2015 09:15




461,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)